1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou voor hij bij Barca kwam was Barca redelijk stuurloos. ;)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik herinner me dat de complete selectie van Barcelona na zijn eerste seizoen compleet omgeploegd werd en bijna de complete Nederlandse kliek eruit gedonderd werd.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar ja maar daar lag het probleem meer mentaal. De groep was geen eenheid maar het waren wel topspelers.

Ik weet niet of hij spelers beter kan maken, zoals bij Sparta waar hij met minder goede spelers er niks van bakte.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar die hadden toentertijd ook Victor Kros:emo:
    [yt]pQpvUvl-aVI[/yt]

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oja Kros. Wat was die slecht zeg. :eek:

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ook Koevermans! :+

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor. Maar bij ajax staan er ook 11 individueen op het veld, ik zie iig weinig "team" . De keren dat dit wel het geval was er ook gestreden en was ik trots

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Laat maar komen.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Adriaanse? Die heeft niet zo heel goed gepresteerd geloof ik. Een type Rijkaard zal wel weer aangesteld worden. Typisch Amsterdams ...

Vind het enigzins wel jammer dat Marco weg is. Ajax speelt goed met vlagen. Blind zowiezo niet. Wat ik gisteren bij Studio Sport hoorde ( 24 punten achter op PSV ) is toch niet echt een pluspunt.

Rijkaard of Adriaanse dan... één van de twee. Denk dat je toch geen loopje wil nemen met Rijkaard ...

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ze zeggen dat Rijkaard niet naar Ajax komt en dat die iets anders gaat doen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden het bij Studio Voetbal over Arsene Wenger. Die gaat waarschijnlijk toch niet komen maar je kan altijd gewoon bellen. Hij heeft het een beetje gehad bij Arsenal, speelt verzorgd voetbal en kan jonge spelers beter maken en misschien kan die in Nederland een keer kampioen worden. En Ajax staat bij hem hoog aangeschreven.

12. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Seizoen Iniesta mogelijkerwijs ten einde

De inzetbaarheid van Andrés Iniesta in de finale van de Champions League staat op de tocht. De middenvelder van Barcelona ondergaat maandag diverse onderzoeken naar aanleiding van een spierblessure in zijn rechterdijbeen. Het is vrij onwaarschijnlijk dat Iniesta komende woensdag in de finale van de Copa del Rey in actie komt.

Alhoewel Iniesta zondag tegen Villarreal (3-:cool: de wedstrijd afmaakte, constateerde de medische staf na afloop het fysieke euvel bij de Europees kampioen. "Niet de late gelijkmaker maar de blessure van Andrés is de grootste domper van vandaag", gaf trainer Josep Guardiola na afloop aan. "We hopen dat zijn blessure meevalt."

Het is niet de eerste keer dit seizoen dat Iniesta met een spierblessure kampt. In totaal stond de middenvelder deze jaargang zeven weken aan de kant. "Op een gegeven moment eist de fysieke inspanning haar tol. Zelfs profvoetballers zijn niet in staat om elke drie dagen een topprestatie te leveren", aldus de oefenmeester.

Naast Iniesta kan Guardiola in Valencia ook niet beschikken over Gaby Milito, Rafa Márquez en Eric Abidal. De eerste twee zijn geblesseerd, terwijl Abidal in het duel met Villarreal een rode kaart kreeg. De Fransman is, net als zijn bondgenoot Dani Alves, geschorst voor de Champions League-finale tegen Manchester United.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou wel HEEL grappig zijn. Misschien dat hij dan van Persie en Arshavin mee neemt? :+

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    ":emo:" omdat je Arsenal kut vindt of ":emo:" omdat Studio Voetbal uberhaupt over Wenger naar Ajax praat? Als het dat laatste is, dan kan ik je zeggen dat het wel Jan Mulder was, die gast wordt toch dement dus die moet je niet serieus nemen.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dan luister ik liever naar Jan Mulder dan naar Hugho Borst ... wat een draak die vent

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het zijn beide seniele idioten met een overmatige drang om te provoceren....

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, en Johan Derksen past imo ook prima daarbij! Is precies hetzelfde!

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Derksen heeft vaak nog enige inhoud, maar zodra die Hugo in een discussie raakt verliest hij zijn inhoud en probeert de ander met zielige vragen uit te lokken tot een antwoord zodat meneer weer iets heeft om zijn redactie mee te voeren.

Over Borst:
    Ook al weet ik dat het een interview is van voetbalzone ben ik geneigd om Polak te geloven, simpelweg omdat het een actie is die bij Borst past.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat Wenger natuurlijk NOOIT naar Ajax, of überhaupt Nederland komt. Dat mensen zulke opmerkingen serieus nemen snap ik niet.

En ik heb honderd keer liever Hugo Borst dan al die andere kwakzalvers.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina