1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat zegt waarschijnlijk ook wat over jou. Als Wenger naar Ajax wil komen dan kunnen ze hem altijd bellen. Denk echter dat hij wel goed zit bij Arsenal :)

2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar leg is uit waarom Wenger dan naar Ajax zou gaan. Ook al is ie Arsenal beu dan zijn er nog zat topclubs die hem graag zien komen. Topclubs met meer geld voor zijn salaris, voor spelers. Kortom veel meer mogelijkheden.

Misschien had Feyenoord Ferguson moeten vragen, misschien is die ook toe aan wat nieuws.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als Wenger naar Ajax wil belt hij zelf wel

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, het is niet zo dat ik hem graag bij Ajax zie. Het was gisteren ter sprake bij Studio Sport :)

Wenger zou naar Ajax kunnen gaan om daar zijn stempel even ferm op de club te drukken. Het is een grote naam die aan een ( voor Eredivisionist zijnde ) club gekoppeld KAN worden.

Ben echter van mening dat Wenger naar Ajax een fail-fail situatie zal zijn :+

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee het gaat Nera om het feit dat je de indruk wekte dat je Wenger naar Ajax zou kunnen zien gaan.

Een algemeen directeur van Shell gaat toch ook niet zelf een tankstation beginnen? 8)

6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry, ik begon d'r niet over. Dat was Hybrid :+

Maarja, met zo'n mokkel in je plaatje neem ik je helemaal niks kwalijk hoor killaz.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht, vind je dat gedrocht knap? :lol:

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    So... Sorr... Sorry? :eek:

Ik ... wacht ... ben je soms ... heel soms ... een tikkeltje homeaux?

:+

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    N-n-nee, m-maar als je toch gaat gei-geilen op een simpele blonde k-kut, d-dan heb je denk ik n-nog niet veel v-v-vrouwelijk schoon g-gezien. K-kan aan m-mij liggen, na-natuurlijk.

:) Gra-grapje...

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heeft dat daar wat mee te maken dan? :eek:

Ik heb genoeg vrouwen gezien. Dan mag ik nog wel zeggen dat ik die ene vrouw in Killaz z'n avatar mooi vind? :+

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Doe dit maar via PM/MSN, nu weer verder met het voetbal :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Don't shoot the messenger. Zij zeiden dat. Ik zelf geloof het ook niet maar zoals ik zei bellen kan geen kwaad. Nee heb je ja kan je krijgen. Er komt nu ook een trainer naar Schalke waarvan ze dachten dat die nooit zal komen maar die zei gewoon ja.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sorry hoor, maar Magath gaat van Wolfsburg naar Schalke. Dat is momenteel misschien geen sportieve verbetering, maar Schalke is een grotere club dan Wolfsburg, en bovendien is het gat een stuk kleiner dan van Arsenal naar Ajax. Echt zo'n giga scheve vergelijking. Snapte gisteravond al niet dat niemand daar wat kritischer op insprong, maar blijkbaar wordt Jan Mulder (vaak terecht) toch totaal niet serieus genomen.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond dat gisteren ook al zo raar. Knap van Magath wat hij dit seizoen met Wolfsburg doet mar die vergelijking sloeg idd nergens op

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha mooie goal.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TIhdIb_hFhg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TIhdIb_hFhg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een wannabe enthousiaste commentator is dat zeg, kwam wel heel nep over dat gooooooooooooool. Wel een aardige goal though.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat gevoel heb ik altijd bij Spaanse en Zuid-Amerikaanse commentatoren. Dat geforceerde nepgeschreeuw. Vreselijk. Alleen als het echt oprecht is vind ik het gaaf, zoals bij Barça laatst waar ze echt helemaal gestoord worden. Maar ze doen het bij iedere goal, ook al gaat het nergens om.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Puur geluk. En dit was wel extreem nep inderdaad. Ook echt 10 seconde erna ofzo en ook echt zeer inhouden gewoon.

Edit: Zo goeie morgen humberto tan :+

Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  19. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Sierd de Vos die gol gol ogl ogl oglgogl ogl gol gol gol loopt te schreeuwen, dát is pas erg.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Niet goed gepresteerd? Leg uit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina