1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan het niet uitleggen, hou me niet op dagelijkse basis bezig met Ajax. Maar ik had vernomen dat hij dankzij wat raar commentaar o.i.d was ontslagen bij Ajax.

Het is misschien een prima trainer maar denk dat Ajax meer baat heeft aan een Rijkaard die DURFT dan aan Adriaanse die een "fout afscheid" heeft gehad.

Dingen die in het verleden zijn gebeurd vergeet een club als Ajax niet zo maar.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wat heeft dat in godsnaam met presteren te maken? Hij werd ontslagen omdat de directie van Ajax niet naar voetbal keek maar naar geld enz. Toen die zei 'een goed paard maakt nog geen goede ruiter', was de maat vol en mocht hij opstappen. Terwijl Ajax op dat moment 1e stond.

Dan kun je nu wel gaan zeggen dat het raar commentaar was, maar zo zie je maar weer, Co zag 8 jaar geleden al wat alle Ajacieden nu pijnlijk te weten zijn gekomen.

En Rijkaard die 'durft'? Rijkaard is totaal geen lefgozer, hij houdt echt niet van uitdagingen. Ik vind de erelijst van Adriaanse veeeeel indrukwekkender dan Rijkaard. Zeg nou zelf, wat is knapper, met Willem II 2e worden of met Barca 1e?

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je beantwoord mijn vraag trouwens hoor. Ajax kijkt alleen maar naar geld, dat is al langer bekend. Hij heeft destijds een heel fout afscheid gehad en dat zullen ze bij Ajax niet vergeten zijn. Als hij zou komen mag hij zichzelf opnieuw bewijzen en ALS dat zo is, dan denk ik dat hij niet veel dingen MAG / KAN gaan doen.

En ja, dat van dat paard heb ik ook op Wikipedia gelezen :+ En met Willem 3 2e worden is ook knap, heel knap zelfs. Maar kwa "mooiheid" ( wat staat nou mooier? Barça of Willem 2? :lol: ) zou ik dan toch voor Rijkaard gaan ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Dat van dat paard zei ik al hier dus veroordeel me niet tot wikicomments. :p

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oh, dat bedoelde ik niet hoor :)

Ik lees zelf ook op het Interwebs genoeg dingen om daar zelf een mening / conclusie uit te trekken. Maargoed, hopelijk vind jij m'n opmerking : "Dat Ajax dingen niet snel vergeet in het verleden" hier wel toepasselijk op :+

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Adriaanse presteerde mager in het eerste seizoen. Ajax werd derde met precies hetzelfde aantal punten als het seizoen daarvoor (rampseizoen 1999-2000). En het was vaak gewoon slecht. In het tweede seizoen begon Ajax stroef maar toen liep het opeens als een tiet. Totdat er met 5-1 werd verloren van Heerenveen. Na een nederlaag tegen NAC en PSV thuis met allebei 1-3 was het doek eigenlijk al gevallen. Ajax won nog de laatste wedstrijd onder Adriaanse met een 3-2 zege op Twente (na 0-2 achterstand en 10 man) maar het was toen al te laat. Ajax stond toen tweede, Koeman kwam en Ajax werd dat seizoen toch kampioen.

Maar Adriaanse vond ik altijd een erg vervelende man. Geen respect voor clubiconen. Ik vind het nog altijd zeer kwalijk hoe hij Sjakie Wolfs toentertijd eigenlijk schoffeerde. En die hele situatie met Richard Witschge kon ook echt niet.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En dat is 1.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kom op. Geen respect voor clubiconen? Give me a break. Geef je die mensen een vinger dan pakken ze de hele hand. Echt.

Die gasten in dat team moeten gewoon voetballen en niet zeiken dat ze beter zijn als de rest. Is goed voor het collectief zou je zeggen, damn. Niet voetballen? Prima, rot dan maar op naar het beloften elftal.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik las het net ook in het AD. Maar hij wijst nog helemaal niks af. Ik wil eerst het seizoen afmaken en dan beslissen. Beetje een sensatie kop vind ik. :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    denk nog steeds dat hij al lang voor AZ heeft gekozen :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Ik zie hem anders nergens 'nee' zeggen.
    Maar zoals Tim zei, ik denk dat hij voor AZ gaat. Ajax neemt Ron Jans.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kutje Egbers roept bij het Sportjournaal dat Louis, AZ en Bayern er uit zijn en hij over twee dagen wordt gepresenteerd.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je bent wel erg bezig momenteel met je taalgebruik. Heb jou in de afgelopen dagen nog nooit zo vaak een scheld woord zien gebruiken :+ Is een kwestie van tijd dat van Gaal weggaat bij AZ. Hij wil gewoon met de huidige spelersgroep geen Champions League gaan spelen.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij wil niemand naar Ajax :emo:..
    Denk trouwens nog steeds dat het R. Koeman wordt. Die is echt al maanden lang publiekelijk aan het solliciteren om ergens aan de bak te kunnen.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    “Van Basten is de juiste man voor AC Milan”, vertelt Cruijff tegen La Gazzetta dello Sport. “Hij heeft de ervaring om een elftal leiding te geven. Ik denk dat hij er klaar voor is. Van Guardiola werd ook gezegd dat hij niet klaar was voor Barcelona. Hij is nu nog in de race voor drie prijzen.”

HAHAHAHAHA :lol: Guardiola is toch echt wel even iets anders dan die slome MvB en ervaring om een elftal te leiden? Waar haalt hij dat vandaan :emo: Één afgang met Nederland (kwartfinale) en één afgang met Ajax (Helemaal niets...). Nou wat een ervaring heb je dan...

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoor NET op het nieuws dat het NU definitief is dat van Gaal naar Bayern gaat :) 3FM.

Rijkaard komt OOK niet naar Ajax. Volgens VI.nl heeft hij interesse in de Premier Leauge en Serie A. Is meer geld voor hem, dat zowiezo :)
    [EDIT]
    Rijkaard oud nieuws.

Laatst bewerkt: 13 mei 2009
  18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zet mij dan maar voor de groep. Ik heb geen abnormale salariseisen en ik ben een ervaren FM-speler.

*gaat solliciteren

Ohja, nu ook op teletekst

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Van Gaal-> Bayern= Einde carrière.. Zal daar echt niet lang blijven. En las laatst dat v. Bommel het geweldig zou vinden als v. Gaal kwam maar denk dat de eerste met wie v. Gaal ruzie zal krijgen v. Bommel is. Dus Mark, kom maar weer lekker terug hier in Eindhoven:)!

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Misschien is Cruijff stiekem wel voor Juve of Inter :+

edit//Blijkbaar is niet alleen van Gaal rond met Bayern maar ook Diego. Mocht dat waar zijn zal het wel een tegenvaller voor Juve zijn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina