1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoMpLeXx

CoMpLeXx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Adelaar nieuwe trainer van Sparta

Frans Adelaar wordt de nieuwe hoofdtrainer van Sparta Rotterdam. De oefenmeester heeft een contract ondertekend waardoor hij twee jaar eindverantwoordelijke is bij de Rotterdamse club. FC Volendam ging ook akkoord met de overgang. De trainer had nog een éénjarig contract bij 'Het Andere Oranje'. Foeke Booy vertrok vrijdag en dezelfde dag kon Sparta al zijn nieuwe trainer presenteren.

Dit seizoen wist Adelaar promovendus FC Volendam niet op het hoogste niveau te behouden. Op de laatste speelronde kwamen ze niet verder dan een 2-2 gelijkspel tegen directe concurrent De Graafschap. Daardoor bleven de Achterhoekers op het hoogste niveau en moesten de Noord-Hollanders zich opmaken voor een seizoen in de Jupiler League.

Met Adelaar heeft Sparta een ervaren coach binnen gehaald. De tacticus stond eerder voor de groep bij De Graafschap, ADO Den Haag en FC Utrecht. Adelaar vertrekt al naar één jaar uit het vissersdorp, hij volgde in de zomer van 2008 de oud-keeper Stanley Menzo op.

Adelaar was niet de enige die in aanmerking kwam om op de bank te zitten in het Kasteel. Enkele weken geleden was er al contact tussen Sparta en Jan de Jonge, maar hij koos voor een verblijf als hoofd opleiding bij SC Heerenveen. De Rotterdammers hadden ook nog als optie Aad de Mos en Erwin Koeman maar zagen in Adelaar de geschikte man.

Bron: www.soccernews.nl

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik zeg, niet doen 8)

3. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ajax met Foppe makkelijk kampioen wordt.

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat dacht ik met van Basten ook 8)

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, ik vind foppe geen man voor een topclub. Waarom weet ik niet, vind hem er gewoon niet bij passen.

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is Ajax nog een topclub dan?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Tuurlijk is Ajax een topclub. Misschien laatste tijd niet qua prestaties, maar verder gewoon nog een topclub. Geen topploeg.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de definitie van topclub? :+

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    In Nederland zijn PSV, Ajax en Feyenoord gewoon nog de topclubs. Grootste begrotingen, grote supportsschare, grote stadions en groot van naam.

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Feyenoord kan je wel grote begroting weg halen.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Denk dat ze alsnog meer dan de opkomende clubs hebben (Twente, Heerenveen..). Misschien dat AZ nog wel een grotere begroting heeft maar veel zal het niet schelen.

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    AZ is er over heen gegaan maar dat is omdat ze rond de 10m kunnen bijtellen door de CL.

Begroting is iets anders dan budget he, Feyenoord heeft nog steeds een grotere begroting dan de meeste clubs, alleen blijft er niks over voor transfers e.d.

13. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook nog gelijk. Feyenoord had een begroting van €45,9 mil en Twente een begroting van €29,5. Ajax had er één van €65 mil. en PSV één van €63 mil.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Echter gaat de begroting van Feyenoord omlaag geloof ik?! Die van Ajax en PSV zal wel iets stijgen en di van AZ en Twente gaat ook omhoog. Kwa begroting stijgen PSV en Ajax er nog steeds boven uit, maar die hebben ook meer kosten. Het is weer een spannende periode. Als fan moet je maar weer zien wat er wordt aangetrokken en wie er vertrekt.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
  17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens de laatste VI heeft Feyenoord volgend jaar een begroting van €39mln, AZ €32mln, Twente €30,0mln en Heerenveen eentje van €28,3mln.

(Ajax €65mln en PSV €59mln)

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    AZ ging toch naar 40 mil had Scheringa gezegd? en Twente ging ook iets omhoog dacht ik.

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    soccernews.nl, maar er staat onder dat je het met een korreltje zout moet nemen :lol:

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL de geruchtenmolen draait echt op volle toeren

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina