1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja oke maar dan heb je ook wel band met een van de twee clubs. Maar ik kijk liever een kwartfinale Liverpool-Real Madrid dan een finale Werder-Sjaktar..

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    En, wat vinden jullie van m'n creatie?

Mijn versie:

Heb die afschuwelijke extra strepen maar gecamoufleerd met een simpele watervaste viltstift. Ik vind het wel geslaagd.

3. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Zou me beetje on origineel voelen als ik er mee rond zou lopen. Net of je nepshirt zou hebben.. Na paar keer passen wordt het ook helemaal half zwart/half rood..

Maargoed dat is mijn mening, ik zou het logo ook mee inkleuren.

Laatst bewerkt: 20 mei 2009
  4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zo eens de meningen van mensen lees, en dan voornamelijk Ajacieden, vinden ze nagenoeg allemaal die extra strepen lelijk en/of belachelijk. IMO is deze simpele aanpassing het shirt zwaar ten goede gekomen. Ik loop iig rond in het uitshirt zoals ik 'm graag zie. ;)

Wassen doe ik het shirt niet, doe ik met geen enkel voetbalshirt. Draag het waarschijnlijk toch alleen als ik naar een wedstrijd ga, als er geen bier geknoeit wordt gaat ie gewoon weer de kast in voor de volgende keer.

5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar het is toch alleen die streep op de rechterschouder, zag het verschil eigenlijk niet eens;).

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het ajax-uitshirt helemaal niet lelijk en die streep ook niet.
    Wassen doe ik altijd, want ik train ermee 8)

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, ik zat allemaal te zoeken naar t verschil. Ik zag t pas nadat ik las waar t verschil zat.

Ik vind de finale van eufa cup toch altijd wel iets hebben, vaak leuke wedstrijden als ik mij niet vergis.

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Jammer dat Diego er niet bij is:mad:. Is toch wel de halve kracht van heel Werder..

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. En het oude krachtige logo erop sticken. Goed idee, maar doe ik liever bij een thuisshirt. Als ik het al doe. :9

Je ziet het pas als je het shirt aanhebt; lijkt net of je hangende schouders hebt of zo. Niet echt imponerend bij een uitwedstrijd...8) En verder lijkt het net een naad die het shirt bij elkaar houdt, vind het er gewoon niet mooi uitzien, vandaar dat ik maar wat Picasso moves erop los liet.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De voorzitter van Genoa heeft bevestigd dat Inter Milito en Motta heeft gekocht, in ruil voor een geldbedrag (waarschijnlijk iets van 15 miljoen) + ons eigen talent Acquafresca :'-(

Kut dat Acqua weg is en geen kans krijgt. Nu de breedteaankopen binnen zijn graag kwaliteit (een creatieve middenvelder en een topverdediger).

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwe shirts AZ:
    Landskampioen AZ heeft de shirts voor komend seizoen gepresenteerd. De Alkmaarders spelen hun uitduels in het wit, de Europese wedstrijden worden gespeeld in het zwart. De afbeelding is afkomstig van de officiële site van AZ.

:emo:

Leuk filmpje over Ajax en Morton Olson:
    [yt]PLzV8wRMzN8[/yt]

Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel erg slecht zijn voor het Nederlands voetbal als Arnautovic nu al weg gaat. Op 19-jarige leeftijd al.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had het gister gelezen inderdaad, misschien ook te vroeg voor Arnautovic. Geen Inter kenner, maar Nera vertel eens, wie zou hij moeten vervangen in de basiself?

@ shirts van AZ, leuken uit en thuis niet teveel op elkaar? Ik bedoel tegen Ajax kunnen ze wel leuk dat uitshirt gaan dragen, maar zelfs in het amateurvoetbal zouden ze daar niet mee wegkomen, lijkt teveel op elkaar. Zal wel aan mij liggen. Overigens, Big fan van Witte tenue's!

Laatst bewerkt: 21 mei 2009
  14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zullen ze wel dat zwarte broekje eronder doen met zwarte sokken.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat hij zich in de schaduw van Zlatan gaat ontwikkelen en op termijn hem moet gaan vervangen.

16. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
  17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Het klinkt ook heel gek om te zeggen, maar ik vond de Uefa Cup wedstrijden van Ajax ook het leukst en vooral het spannendst. Deels komt het natuurlijk ook dat ik ervoor ben, maar ik weet niet. Er zat gewoon mooie actie in, vooral van Leonardo.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niemand ;)

Maar als ze Arnautovic halen zullen ze wel weer zo nu en dan met schaduwflanken gaan spelen, zoals ze ook vorig jaar wilde met Quaresma en Mancini (:emo:). Als spits denk ik dat ie voorlopig geen schijn van kans maakt achter Ibra, Balotelli en Milito.

Maar ik geloof vooralsnog geen kut van het gerucht dat ie naar Inter komt.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat vind ik die vapors van arshavin toch godsgruwelijk lelijk :emo:

Doe dan zwarte aan ofzo.....Staat in ieder geval beter

20. GameKid360

GameKid360 Guest

Aww! Weer nieuwe shirts voor AZ? Dat flikken ze elk jaar! =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina