1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Je vergeet Cassio Ramos als tweede keeper. En had Zenden niet onlangs nog zijn contract verlengd bij Marseille?

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zoet is 2e keeper. Ramos mag weg van mij:emo:..

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hij vergeet nog wel meer. Zoals de huidige aanvoerder. :emo: En twee spelers die altijd op links staan, zet ie opeens rechts. :confused:

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En ging Mendez niet weg naar Ecuador?

5. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Lezen is niet jou sterkste punt right?

Die zou echt al 3 jaar weg gaan maar aangezien die steeds meer vertrouwen krijgt..

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Iets met juist interpreteren enzo. Het ging er niet om dat je hem in je verhaal was vergeten. Als je Simons uit je selectie houdt dan snap ik eigenlijk niet waar je mee bezig bent. Vraag maar aan een aantal Ajacieden hier. Denk dat die wel over een middenveld met enkel een paar leuke, jonge spelers kunnen meepraten.

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar ik vind hem al een tijdje niet psv waardig. En hoezo moet daar dan een lichter middenveld voor in de plaats komen? Bakkal is nog jong maar op het veld speelt die vrij volwassen. Mendez is ook al bijna 30.. Een middenveld met Bakkal en Mendez zie ik best zitten. Simons komt gewoon af en toe echt kwaliteit te kort. Is wel de stille kracht bij PSV maar als het er op aankomt bij belangrijke wedstrijden komt hij vaak toch wat tekort. Veel te oppervlakkige speler met geen individuele klasse.

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt dat hij geen echte duidelijke individuele klasse heeft, maar hij is gewoon de stofzuiger van PSV. Door hem mag de rest van het middenveld zich wel eens een foutje veroorloven en door hem kan Bakkal z'n loopacties maken waar hij zo goed in is. Ik denk niet dat Bakkal en Mendez een goed koppel zouden vormen, omdat Mendez sowieso niet de persoon is om het elftal neer te zetten, niet altijd de juiste instelling/mentaliteit heeft, domme acties maakt waar Simons veel slimmer in is (rode kaart tegen NEC bijvoorbeeld) en bovenal omdat Mendez te graag naar voren gaat.

Simons is gewoon de aanvoerder bij uitstek en zo iemand heb je ook hard nodig in je team. Ooijer zou het ook wel kunnen, maar verder houdt het denk ik al een heel eind op. Het is gewoon dat Simons nooit opvalt omdat hij zo pover speelt. Het is geen mooie voetballer ofzo, maar wel een hele nuttige. Dat hij jou niet is opgevallen kan ik me goed voorstellen, maar in mijn ogen is hij toch wel één van de belangrijkere spelers van PSV in het afgelopen seizoen. En tja, dat het bij hem ook minder liep ligt natuurlijk ook grotendeels aan het feit dat heel het team niet liep.

Edit: Oja, de vergelijking met Ajax ging dus over het type Gabri die ze in mijn ogen ook wel misten in een aantal wedstrijden.

Laatst bewerkt: 22 mei 2009
  9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Tuurlijk het is een belangrijke speler maar ik vind toch wel vaak bij opbouwende aanvallen dat hij het tempo weer omlaag brengt. Verdedigend is hij wel waardig maar qua opbouw vind ik hem soms toch wel tegenvallen (vandaar dat hij dus bij België altijd centrale verdediger is (denk ik)). Maargoed hij mag nog wel blijven van mij maar zie graag een creatieve middenvelder naast hem zoals Bakkal of een echte vechter als v. Bommel. Bakkal vind ik echt zonde dat die zoveel op de bank zit want ik zie nog wel dat hij door te weinig speeltijd naar Twente verkast en over 3 jaar voor de hoofdprijs verkocht wordt. Maargoed we hebben over 2 jaar al een waardige opvolger voor Simons: Wuytens:).

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=79195

:)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Waarvoor Bosingwa precies? Jammer dat die galbak van een Ballack niet aangepakt wordt.

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk n.a.v. dit:

Kan verder ook even niets anders verzinnen. Maar hij heeft hiervoor wel zijn excuses aangeboden. Dat Ballack ermee weg komt snap ik dan inderdaad ook weer niet, trek dan één lijn.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gewoon aanpakken. Als het 1-0 was gebleven had je niemand van Chelsea gehoord. :emo:

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Na de eerste wedstrijd hoorde je ook niemand en daar waren ook heel wat foute beslissingen genomen.

15. xboxgamers

xboxgamers Guest

het doelpunt van Michael Essien was prachtig en die van iniesta was precies
    voor de fluit

16. Meowth

Meowth Guest

Niet zoveel als de tweede, in de eerste wedstrijd moest Henry een penalty krijgen, that's it.

17. xboxgamers

xboxgamers Guest

henry werd getrokken dat schot zou hij toch niet scoren als hij de kans kreeg
    Maar het was wel een penaty

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Even terug komend op deze regel:

Emiel Schelvis meldt zojuist op radio rijnmond dat de KNVB Feyenoord opnieuw heeft geplaatst in categorie 1, d.w.z. dat Feyenoord weer onder curatele staat en zonder toestemming geen uitgaven meer mag doen.
    De reden: de schuld blijkt geen 21 miljoen te zijn maar veel meer.
    De te betalen rente over de schulden is namelijk niet opgenomen in de som van 21 miljoen maar komt daar nog eens bovenop.
    Er zal dus een plan van aanpak moeten komen om weer schuldenvrij te worden, net zoals bij Fortuna. Wat er gebeurd als dat plan ontbreekt.........zie Fortuna.

Bron: Feyenoord Prikbord.

Dus je verhaal van dat de KNVB Fortuna oneerlijk heeft behandeld gaat dus niet op.

Hoe dan ook, de puinhoop bij Feyenoord is dus groter als gedacht. De bestuurders bakken er niks van. Gooi die bejaarde vedettes zoals landzaat en makaay die miljoenen verdienen eruit. Ze kunnen niet voetballen maar ze houden hun handjes wel op voor de centjes. Dan maar lekker 10e worden met jeugdspelers.

En ik wil bij deze graag de "supporters" bedanken die destijds v.d. Herik eruit hebben gewerkt. De club is er alleen maar slechter van geworden na zijn vertrek.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is je punt? kom je nu na 2 weken zeggen dat Michael Essien een mooie goal scoorde? En ja Iniesta scoorde in de 93ste minuut, what's your point?

@ Meowth, je kan wel zo gaan terugkijken nu een stuk later, maar dat heeft nu toch geen zin meer man. Als je het opmerkt wanneer je op dezelfde avond of de dag erna analyseert oké, maar het is nu 2-3 weken later. Bovendien schiet je met als ook niets op. Als Henry die penalty had gekregen, was de tweede wedstrijd al weer heel anders geweest.

Chelsea heeft het zelf verzuimd om het op slot te gooien, en het is zowat een voetbal-regel dat als je het zelf niet afmaakt de tegenstander het wel voor je doet _0/.

Zullen we nu weer terug gaan op de orde van de dag? O-)

Edit 1: Nitram, ik hoorde gister van mijn oom (ja voordat iemand gaat roepen dat dat een verkeerde autoriteit is blablabla, hij bevind zich wel redelijk in dat BVO wereldje) dat het met de investeerders was stukgelopen op het feit dat de investeerders een nog verdere daling van de begroting van 39 naar 37miljoen wilden? Dus dat het is stukgelopen op het verschil in 2 miljoen?
    - Zoiets was het? Zal natuurlijk niet de enige reden zijn geweest.

Dat snap ik dan niet als je zo diep in de shit zit verzonken ga je toch niet zeuren als iemand je een touw toegooit?

Edit 2:
    Werd hij afgetrokken in het veld? Schrijf eens een logische zin. Je bent toch niet pas twee dagen in Nederland man.

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Toch wel heftig dat het zo ver heeft kunnen komen en dat ze gewoon al zo ver zijn. Ik heb dan ook totaal niets met Feyenoord maar ik wil echt de klassieker niet kwijtraken dus laat ze er maar weer gewoon bovenop komen. We moeten naar mijn mening gewoon terug naar de traditionele top 3 want dit gaat nergens meer over allemaal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina