1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Compilatie van Match of the Day.

Ferguson :lol:

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad, briljant gewoon.

Lavezzi dus misschien naar Liverpool voor meer dan wat Torres heeft gekost (25 miljoen +- toch?). Clubrecord zou het zijn voor Liverpool (is nu de transfer van torres, en dat was geen miskoop natuurlijk :+). Is deze speler echt zo goed?

Edit: Ferguson equals koe?

Laatst bewerkt: 25 mei 2009
  3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lavezzi is goed ja, maar geen Torres. Qua spel een beetje een kruising tussen Tevez en Messi, alleen dan natuurlijk niet zo goed. Zit wel standaard bij de Argentijnse ploeg.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dan zullen ze Tevez niet ook nog eens kopen lijkt me

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor diegenen die hem gemist hebben:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, Ajax heeft Bodul en Cvitanich nog.. hij mag op zich wel komen als Leonardo weg zal gaan.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat Lavezzi goedkoper is. Bovendien is het maar de vraag hoe serieus die geruchten zijn. Inter zou ook al met de eigenaars van Tevez hebben gesproken.

Dat zijn toch geen Ajaxwaardige spitsen, kom op man. Cvitanich is vooralsnog te licht gebleken en Bodul heeft één keer een kwartier meegedaan in een wedstrijd waar niks te halen was. Ajax heeft gewoon een goeie spits nodig.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Cvitanich vind ik echt een waardeloze voetballer. Leuk voor tegen ADO en De Graafschap, maar tegen PSV en AZ was ie compleet onzichtbaar omdat ie na elk duwtje in z'n rug gaat lopen bitchen. Verschrikkelijke miskoop. Zelfs de verdedigers van Sparta hadden 'm in de zak...:{

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lichtelijk overdreven. Tegen de kleintjes kan je nog wel verwachten dat Cvitanich zichzelf redt, maar tegen clubs als AZ en PSV heb je toch echt juiste aanvoer nodig, zoals Huntelaar dat ook altijd nodig had. Hij kan het niet in zijn eentje. En tegen Sparta was een collectief falen dus daar mag je hem niet op afrekenen vind ik.

Wel vind ik dat hij een beetje een 'normale' spits is. Hij doet nooit van die uitzonderlijke dingen zoals Huntelaar wel eens een omhaal erin schoot en Zlatan veel mannetjes kon omspelen.

De kwestie Bodul snap ik niet helemaal. Ik ben zelf erg gecharmeerd van hem, geweldige techniek, kan goed meevoetballen, juiste lengte, goed schot etc. Enige nadeel is dat hij nog teveel makkelijke kansjes mist. Je zou verwachten dat Bodul met zijn kwaliteiten al meer aan speeltijd toe had moeten komen. Hij is inmiddels 20 jaar, de meeste spitsen van goeie kwaliteit zijn dan al op het hoogste niveau te vinden. Blijkbaar mist er iets bij hem.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zonde dat deze clubs zijn gedegradeerd.. Had liever Stoke City zien verdwijnen :mad:

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is hier echt een gekke huis met transfer geruchten 8)

Acquafresca, Quagliarella etc..

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe kun je dan zo over hem oordelen?

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jij doet toch hetzelfde :emo:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeg ik ergens wat ik van Bodul vind dan?

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat hij superjong is en pas één keer heeft meegedaan. Je kunt dus niet beoordelen of hij goed genoeg is voor Ajax, daarom moet er iemand komen die waarschijnlijk wél goed genoeg is, of in ieder geval minder risico met zich meebrengt.

17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als Jol ook al niet wilt komen zal het waarschijnlijk Blind worden, maar ik heb er een heel zwaar hoofd in dat Blind het nu wel goed gaat doen:'-( Ik vind dat Ajax in dat geval gewoon moet wachten totdat Adriaanse en Rijkaard officeel '''nee'' hebben gezegd. En dan zou ik nog liever willen dat ze probberen Ron Jans te halen van FC Groningen. En daarna zou ik als ik Ajax was pas gaan voor Blind en dan tijdelijk.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    "Gewoon wachten" zit er niet in als je nog maar 2-3 weken de tijd hebt. Ze moeten nu tot een besluit komen en als Jol niet komt dan heb ik er een hard hoofd in. Blind is dan een tijdelijke oplossing en waarschijnlijk weer een jaar zonder kampioenschap.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Moeten we even mee oppassen. Nu komt Ooijer al, deze misschien en Zenden zou een 1-jarig contract hebben gekregen maar wilde liever een langer en gaat nu misschien naar AZ. Als deze alle 3 komen en wellicht alle 3 een 1-jarig contract krijgen kunnen we dit jaar wel vergeten met het opbouwen van een nieuw team:confused:.. Allemaal van die voetballers die dan even komen afbouwen..

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt een beetje op Feyenoord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina