1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chef Legan

Chef Legan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je hier dus blijkbaar geen verstand van hebt dus ga ik er ook niet veder op in. Wel wil ik zeggen dat ik het niet eens ben met de aanpak van Ajax om zoals jij zegt te aase op de jeugd want dan werkt schijnbaar niet.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo zou ik er geen verstand van hebben. En welke jeugd uit eigen kweek is er echt mislukt bij Ajax?? Heitinga was uit eigen jeugd, vd Vaart, Sneijder. En nu die Alderweireld die het niet slecht doet. Maar ik had het vooral over die spitsen, waarom er nóg een bijhalen? Er loopt daar al een kapitaal rond voorin.

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, volgens mij heb jij er eerder zelf geen kaas van gegeten. zoals boertje al zegt heeft ajax gewoon goede spelers er moet alleen een collectief van gemaakt worden, als Jol hierin slaagt zullen ze sowieso lang meestrijden om de titel.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hij hoeft niet elke club te weigeren uit Nederland, van mij part was die naar psv gegaan. Maar de haat voor ajax is gewoon groot in den haag. Zie je het al voor je dat Been naar ajax gaat? Dat doet ie niet omdat hij een feyenoorder is. Als Jol echt voor ado was geweest had ie dit ook niet gedaan. Daar gaat het alleen om.

Nooit ze gal gespuwd. Maar het ligt gewoon gevoelig. Zoals ik hierboven aangaf, Mario Been gaat ook nooit naar Ajax. En Jol als "supporter" van ado zou nooit naar ajax gaan. Dat is gewoon me punt, en van mij mag iedereen het met me oneens zijn maar dat maakt mij niks uit :+

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    In Den Haag maken ze zich inderdaad erg druk om Ajax, andersom geld dat jammer genoeg niet echt...:emo:

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hehe, iedereen heeft het altijd over smerig tuig van Den Haag terwijl er zeker een aantal clubs zijn waar meer incidenten plaats vinden. Kan me daar niet eens meer druk om maken want dat is gewoon papegaaien gedrag.

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Laatst zat ik ADO - Feyenoord te kijken, en toen viel me op dat er toch wel erg veel gasten op het stereo type ik-leef-van-een-uitkering-maar-verdien-met-groene-zaakjes-wat-extra-bij langharige tuig leken.

Maar dit zal dan ook wel niet geheel objectief zijn van mijn kant. Niets persoonlijks richting jou, overigens.

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    :lol: Het grootste voorbeeld:

[yt]0qmCdkuk5e4[/yt]

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een fuckin' klassieker! Haha, lach me rot hier.

10. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    De Ajax selectie is per individu gezien al jaren goed genoeg om kampioen mee te worden. Het is alleen nooit een echt team geweest dat constant een hoog niveau haalt.
    Wat jij wilt doen is het individuele niveau nog hoger brengen op 5 plaatsen, maar dat is voor een club in Nederland niet te doen. Zelfs niet voor Ajax.

De aankopen van Ajax het afgelopen seizoen.
    Olguer en Wieleart. Twee "goede" verdedigers.
    Aissati en Enoh. Twee "goede" middenvelders.
    Cvitanich. Een "goede" spits

Dan was er ook nog de man van 16 miljoen en dat is een "goede" vleugelspeler / spits.

Dat zijn allemaal spelers die goed waren voordat ze naar Ajax gingen en dat nu natuurlijk nog steeds zijn. Het chemie leek alleen bij veel wedstrijden te ontbreken tussen de spelers. En de enige die de wil uitstraalde om welke wedstrijd dan ook te willen winnen ten koste van wat dan ook was Suarez.

Ik denk dat een trainer van het kaliber Jol van dit Ajax, met de selectie die ze nu hebben, landskampioen kan worden. Of ze het volgend jaar worden ligt natuurlijk ook aan hoe de andere clubs het doen. Soms zijn andere teams gewoon beter en dat kunnen vele Ajacieden helaas niet bevatten, waardoor ik ook Jol weer zie vertrekken wanneer Ajax niet minimaal 1 prijs pakt en tot vrijwel het einde mee doet om het kampioenschap, wanneer ze geen kampioen worden.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanaf 1:29 is helemaal geweldig. Ziektewet hahaha.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Daarom komen ze met 75 man naar 3 man en 4 kinderen. Er is gewoon een haat tussen beide clubs dat kan niet ontkennen.

Ben er zelf elke wedstrijd en 80% van de uitwedstrijden dus weet wel zo'n beetje waar ik tussen sta. Staan wat matjes tussen maar die vind je overal tegenwoordig in het land.

Een vriend van me die is voor feyenoord en die gaat regelmatig mee en vind alles heel gemoedelijk gaan. Laatst ging ik met hem mee naar feyenoord en toen gaf ie toe dat de sfeer gemoedelijker is bij ado als bij feyenoord. Zegt toch wel iets als iemand zich bij ado veiliger voelt dan in de Kuip!

Haagsche sjonnie is het type hagenees wat bijna niet bij ado komt. En veel problemen kan je ook niet met hem krijgen. Hij is misschien wat raar maar niet onaardig! In het echt nooit zo raar zien doen, moest ie vast doen van de regisseur ;)

Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    8) Inderdaad.

Snap ook niet echt waarom. Danny leg uit. Concurrentie is het niet lijkt me zo 8) Meer misschien hooligans tegenover elkaar, maar die hooligans moet je gewoon negeren.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehehe, beetje overdreven. 8)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Tja, je moet op alles gaan bezuinigen he! Die 5000 euro voor de site moet ook goed terecht komen 8)..

Wat een achterlijke actie zeg.. Hebben ze door dat de beste speler van Feyenoord de 12e man is? Die zetten ze nu wissel. :mad:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    optie 1- zelf de betere site maken
    optie 2- fansites gaan verbieden

mja dan is optie 2 toch makkelijker (Al vraag ik me af of het goedkoper is, last time i checked was het uurtarief van een webprogrammeur lager dan dat van een advocaat :+ )

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zie niet waarom die 2 opties niet naast elkaar kunnen bestaan?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je optie 1 uitvoert is optie 2 niet echt nodig, als jouw site het nieuws het snelst en het best verzorgt en qua functionaliteit beter is komen de bezoeker vanzelf

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer de officiele websites het begrip 'forum' eens omarmen en belangrijk maken, komen ze vanzelf..

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Masterclass: Hoe schop je je eigen supporters in de ballen:emo:

Maarre nog even reageren op Martin Jol. Goede keus:thumbs: Nu eens die gast voor langere tijd behouden en er komen mooie tijden aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina