1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Juventus, Panathinaikos, Glasgow Rangers, Olympique Marseille, Dinamo Kiev en Besiktas schat ik eigenlijk allemaal even hoog in als AZ en hoger. Dinamo, Rangers en Besiktas zijn ook clubs die je niet moet onderschatten. AZ moet echt gaan mazzelen met de loting. Maar het hangt er ook helemaal van af hoe AZ het gaat doen volgend seizoen en welke spelers er weg gaan/bijkomen.

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze de rangers marseille en besiktas wel kunnen hebben niet makkelijk maar het is echt niet onmogelijk want onderschat AZ zelf ook niet.

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Sevilla in pot 1 en Real/Inter in pot 2..?
    Verassend..

De onderstreepte clubs kan AZ in mijn oog wel aan.
    Ze gaan gewoon in de CL overwinteren (als ze net als afgelopen seizoen presteren..)

4. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    En we vergeten Twente nog die het misschien ook nog wel is kunnen redden

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Daar ga ik helaas niet van uit, ze moeten eerst van een lastig oostblok land winnen wat mogelijk is, maar dan moeten ze tegen een Arsenal, Lyon etc team..

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Trouwens ook irritant van de Uefa weer, die actie met die 2 extra arbitrage poppetjes. Ze doen er echt alles aan om maar onder die videobeelden uit te komen. Nu ben je alsnog afhankelijk van een mannetje aan de zijlijn die ook menselijke fouten maakt, zoals iedereen. Hopelijk faalt het en dan moeten ze wel.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    In de 'makkelijke' ronde moeten ze tegen Sporting, Celtic, Panathinaikos, Anderlecht of Shakthar...

Wordt echt een onmogelijke taak zo. Alleen Anderlecht is te doen denk ik.

8. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Onder Van Gaal had ik wel vertrouwen in een goed presterend AZ, maar met Koeman is die gedachte een beetje vervlogen...

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laten we hopen voor hun dat ze de basis elf een beetje kunnen behouden, anders slaan we weer een lachertje in de CL

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Als ze die basis elf behouden wordt het juist een lachertje in de CL, ze moeten het versterken.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    VoH naar PSV.. Dan kunnen Koevermans en Lazovic nu echt vertrekken.. ze hebben zelfs nog die jongen van FC Groningen.. Sneijder dan misschien naar Inter.. dat zou een klap voor hem zijn zeg.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Is nog helemaal niet zeker (helaas). Vennegoor wilde eerst nog afwachten op nieuwe trainer bij Celtic. Als het natuurlijk wel waar is zou het top zijn:)! Op PSV forum staat ook een bericht met nog meer namen ertussen waar PSV mee bezig zou zijn en stond ook Eidur Gudjohnson tussen, zou wel bruut zijn maar komt toch niet terug;).

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    En bij Real Madrid 5/6 Nederlanders weg..?:eek:
    Waar slaat dat op?
    Ik zou Drenthe verhuren, Van der Vaart en Sneyder kan je inderdaad verkopen maar wat is er opeens mis met Van Nistelrooy.
    En Robben wegdoen zou ook heel dom zijn.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    - Drenthe is een kneus
    - Vd Vaart speelt slecht en is te dik
    - Sneijder was dit seizoen veel geblesseerd en speelde niet zo goed als z'n eerste seizoen
    - Ruud is 34
    - Robben is een homo, vaak geblesseerd en heeft amper rendement
    - Klaas is niet goed genoeg, ondanks z'n aardige doelpuntengemiddelde, maar die willen ze geloof ik wel houden als je de geruchten mag geloven.

Al deze mensen zijn niet (meer => Ruud) van het niveau dat Madrid nastreeft. Alleen Sneijder zou ik houden als ik Madrid was, maar die moet naar Inter :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pellegrini naar Real en Adriaanse naar Galatasaray :eek:
    Dacht dat Co ging stoppen...

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind echt dat ze daar in Spanje dat Madrid een halt toe moeten roepen :mad: oneerlijke concurrentie als ze met zo'n schuld hup weer 40 miljoen kunnen gaan investeren.

En VdVaart zal niet komen naar Ajax, hebben niet de middelen daarvoor helaas.

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Reacties.... Ik zie liever Vermaelen gewoon blijven, maar hoe groot die kans is ?

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja Braafheid vervangt Vermaelen wel ff.... wtf.. Typisch zo'n speler die leuk kan meekomen bij een goed draaiend team(FC Twente), maar of hij nou iets daadwerkelijk kan toevoegen aan Ajax vraag ik me echt af.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hier is alles mee gezegd!

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hebben we niet wat potentie in de jeugd lopen . dacht dat een grotere focus zou krijgen : meer kansen voor de jeugd enzo..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina