1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 21]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 26 mrt 2009.

?

Wie wint de champions league?

1. Barcelona

45,6%
  2. Liverpool

16,8%
  3. Manchester United

16,0%
  4. FC Porto

1,6%
  5. Chelsea

8,0%
  6. Arsenal

4,8%
  7. Bayern Munchen

3,2%
  8. Villarreal

4,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ow nu zit Schilder ineens niet bij de selectie. Dat bericht van Schilder in plaats van Vertonghen zal dus wel totaal niet geklopt hebben. 8)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het zeker Alderweireld op linksback?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een filmpje van dit voorval? Heb dat eigenlijk totaal gemist toen..

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Sloeg hij 'm niet?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup.

00:40

Toch knap dat ze hier een vooronderzoek voor nodig hebben. Iedereen ziet dat hij een stomp in zijn gezicht krijgt en gewoon een schorsing hoort te krijgen.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Owja das duidelijk. Benieuwd wat daar van terecht komt dan, dat 'onderzoek'. Maar ach, zo veel verschil voor het kampioenschap van AZ zal het toch niet meer uitmaken. ;)

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wel handig om allemaal veranderingen aan te brengen in de komende cruciale duels?

Heb toch mijn twijfels, bij Schalke heeft hij nou niet echt laten zien dat hij een topclub aankan.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Rutten is perfect voor PSV. Dom dat ze niet naar Hiddink hebben geluisterd en hem meteen hebben aangesteld... De kans lijkt me groot dat Engelaar ook meekomt; niet mis. Ze kunnen wel wat kracht én creativiteit gebruiken bij PSV op het middenveld.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Engelaar zou een goede speler voor PSV zijn maar ik denk niet dat ze hem kunnen betalen. Ik neem aan dat Schalke toch nog wel een groot gedeelte van de 6 miljoen terug wil hebben en zonder CL denk ik niet dat PSV zo veel voor een speler gaat (en kan) betalen

edit//Of ze moet Afellay verkopen deze zomer

Laatst bewerkt: 17 apr 2009
  10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof Engelaar nu alweer mee terug wil naar Nederland.. Hij speelt toch wel vaak bij Schalke?

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nee man hij wordt dik uitgefloten daar en de meesten zien hem als een miskoop.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Echt waar? Oké, dat is wel lullig voor 'm dan..

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af hoe het met Farfan gaat, die zit toch ook bij Schalke? Hoor je helemaal niks over.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Farfan speelt wel elke week volgens mij maar niet echt heel overtuigend. Engelaar is als basisspeler begonnen bij Schalke maar speelt de laatste weken volgens mij nauwelijks.

In een van de laatste VI's was een interview met Engelaar waar hij aangaf niet nog zo een seizoen te willen mee maken. Als de nieuwe trainer van Schalke het niet in hem ziet zitten dan is PSV volgens hem een goede optie

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Engelaar zei vorige week nog in de VI dat hij niet nog eens 2 jaar dit wil doen (EDIT: post van Tim niet gelezen;)), dus er moet echt wel iets veranderen wil Engelaar daar nog blijven. In ieder geval eindelijk goed nieuws vanuit Eindhoven:). Rutten is een goede en zeker een voordeel dat hij nog niet zo lang geleden al bij PSV heeft gezeten. Engelaar zou een mooie aankoop zijn, zeker nu Afellay (bijna) zeker vertrekt bij PSV.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat Engelaar voor elke eredivisieclub een versterking zou zijn, maar ik vraag me af of hij niet liever voor een (deze keer iets succesvoller) buitenlands avontuur gaat

17. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar afwachten hoe Rutten het gaat doen. Stevens vond ik bij zijn aanstelling de perfecte trainer voor PSV en we weten allemaal hoe dat is verlopen.
    Ik ben niet blij of teleurgesteld met Rutten. Ik ben wel benieuwd of Rutten PSV weer gaat laten voetballen.

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Rutten is natuurlijk wel een heel ander persoon dan Stevens, Rutten is veel rustiger en Stevens is echt zo'n blaaskaak van hier tot Tokio.. En die Z-Amerikanen hebben ook laten merken niet met zo iemand te willen werken.. Maarja volgend seizoen zien we hoe het gaat;).

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goede trainer voor PSV lijkt me wel. Totaal anders figuur in ieder geval dan Huub.

Opmerkelijk feitje trouwens:

PSV wordt in 2005 kampioen tegen Vitesse
    PSV wordt in 2007 kampioen tegen Vitesse
    PSV wordt in 2008 kampioen tegen Vitesse
    AZ wordt in 2009 kampioen tegen....

Hopen dat Ajax tegen Vitesse moet volgend seizoen tegen het einde, worden we zo kampioen:D

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax ;)

Dat Vitesse truukje werkt alleen bij PSV 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina