1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom in deeltje 22 alweer van 'De Grote Voetbaldraad'!

    [​IMG]

    Na 1337 posts is het weer eens tijd voor een nieuw deeltje, deel 22 alweer van 'De Grote Voetbaldraad'. Deze thread is bedoeld voor alles wat met en rondom voetbal te maken heeft. Behalve voor uitslagen en tussenstanden. Hiervoor hebben we:
    De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 18]
    Dus gelieve daar posten als het om uitslagen en tussenstanden gaat.

    Vorige deel

    Voor Voetbalnieuws:
    Voetbalheadliner
    FC Update
    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    www.voetbalonline.nl
    Ajax.nl
    Ajax Netwerk
    Feyenoord.nl
    Ajax Foto Side
    www.psv.nl
    www.bsiderats.nl (NAC nieuws)
    Go Ahead Eagles

    Voetbalstreams:
    MyP2P
    JustinTV
    ATDHE.net
    EredivisieLive

    Eindstanden competities 2008/2009:
    [​IMG]

    Top 10 wereldranglijst:
    1. (1) Spanje - 1761 punten
    2. (3 ) Nederland- 1442 punten
    3. (2) Duitsland- 1378 punten
    4. (5) Italië- 1292 punten
    5. (4) Brazilië- 1288 punten
    6. (7) Engeland- 1225 punten
    7. (6) Argentinië- 1203 punten
    8. (8 ) Kroatië- 1200 punten
    9. (9) Rusland- 1167 punten
    10. (10) Frankrijk- 1067 punten

    UEFA Coefficientenlijst:
    1. Engeland; 79,499
    2. Spanje; 74,266
    3. Italië; 62,910
    4. Duitsland; 56,320
    5. Frankrijk; 50,168
    6. Rusland; 47,625
    7. Oekraïne; 41,850
    8. Nederland; 39,130
    9. Roemenië; 38,908
    10. Portugal; 36,462
    11. Turkije; 32,225
    12. Griekenland; 28,165
    13. Schotland; 27,875
    14. België; 25,325
    15. Zwitserland; 25,250

    Met dank aan Goiz/Mtthz/Cookie voor de startpost :)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb die startpost nooit gemaakt, volgens mij Fiasco maar dat weet ik niet zeker :eek:

    Vind de 2de plek van NL wel netjes op de Fifa ranking trouwens, voor zo'n klein landje.
     
  3. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind dat het totaal niks voorstelt, vooral niet als je alleen tegen tegenstanders van het kaliber Tunesië speelt.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook ja, en het stelt ook best wel wat voor als je kijkt naar wat voor landen er in de top 10 staan. Helaas win je er geen prijzen mee :+
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kaká is zo duur omdat hij ook een NAAM heeft als goede middenvelder. Wat heeft Real nou aan die jongen? Ze hebben daar 2 prima middenvelders staan.


    Kaká naar Liverpool :+
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik was het in ieder geval niet. :+
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het waren Goiz en Thijs, excuus :+
     
  8. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Pato naar chelsea :eek:, Chelsea heeft niet eens aanvallers nodig ze hebben er al stuk of 4/5. Misschien dat drogba toch weg gaat ?
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee, mischien wil ancelotti wel 4-4-2 gaan spelen en dat is een extra spits niet ondenkbaar. Ze hebben immers allen Drogba en Anelka. Eventueel Kalou ook nog.
     
  10. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben ook nog paar jonge aanvallers zoals Di Santo en Miroslav Stoch
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zat zo beetje te denken over Ajax volgend jaar en zit beetje te piekeren over dat middenveld.

    Je hebt:

    Lindgren
    Emanuelson
    Aissati
    Gabri
    Enoh
    De Jong
    Sno
    Van der Heijden
    Sarpong
    Anita
    Donald
    én Blind

    12 spelers....en nou niet echt 12 toppers. Hier moet vind ik in gesneden worden, maar ik ken eigenlijk al die jonge spelers niet zo goed.

    Als ik zo blind zo moeten kiezen zou ik kiezen voor Van der Heijden, SNO!!!, Donald, Blind en Anita weg.

    De Jong, Van der Heijden, Sarpong, Donald en Blind ken ik niet zo goed. Als je dit middenveld terug zou moeten brengen naar 7-8 spelers (voordat je gaat kijken naar aankopen) wie zou je dan ditchen als ajacied? Eventueel verhuren.

    Als we dan toch bezig zijn met transfer e.d. Luque gaat die Ajax nog wat opleveren? Hij wil toch naar Malaga dacht ik zo, willen die nog wat betalen voor hem? En Leonardo die staat toch concreet in belangstelling bij Panathinaikos houden we daar nog wat aan over?
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit zijn volgens mij de meest recente cijfers (gepubliceerd op 24 augustus 2008). Gezien het afgelopen seizoen lijkt het me niet dat Barça in de schulden zit._0/ Kunnen een hoop clubs nog wat van leren, dat beleid bij Barcelona.

    En Riise? Doet die het zo goed dan, de laatste tijd? Vond het altijd wel een grappige speler maar basis bij Barça? Denk dat ik dan nog liever Abidal in de basis heb. Weet het eigenlijk wel zeker.

    Ohja, lekkere pic trouwens in de startpost.:thumbs:
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    vh Heijden, Anita en Blind weg? Dat zijn nog jeugdspelers man, Anita is de volgende Davids. Gast is niet kapot te krijgen \o/
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat ik dus zeg, blind kiezen, omdat ik de meeste niet goed ken. Anita denk ik niet dat het in de toekomst een grote voetballer word. Die ander zou ik dus wel over willen horen van mensen die ze wel goed kennen. Als die hier zitten O-)

    Je moet sowieso wel wat snijden in de middenvelders. Wat ik dus ook nog zei, Blind en Vd Heijden kan je dus ook verhuren ofzo. Wat zou je doen als antwoord op mijn vragen? :)
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Van der Heijden mag ook absoluut niet weg. Enorm talent dat creativiteit heeft maar ook verdedigend zijn mannetje staat. Voor mij de perfecte verdedigende middenvelder voor Ajax naast een echte breker(Enoh of Gabri).

    Lindgren mag van mij wel weg net als Sno, Sarpong en Donald verhuren. Siem de Jong nog maar een jaartje de kans geven, want dit seizoen was enorm teleurstellend. Daley ook maar even afwachten want dat hield ook niet over.

    Gabri, Aissati, Enoh en Emanuelson spreken voor zich denk ik. Dan heb je dus:
    ------Aissati------
    Urby--------Gabri-

    Back-up:
    ----------De Jong---------
    VdHeijden(Anita)------Enoh-
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Van der Heijden, Blind, Donald, Sarpong verhuren. Gabri, Aissati, Emanuelson, Lindgren, Enoh, een drietal van hun in de basis.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Galliani heeft gisteravond al gezegd dat na Kaká absoluut geen topspelers vertrekken, en dus ook Pato niet.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je kijkt naar de toekomst.

    Sarpong was een van de betere op het WK onder 17.
    Van der Heijden heeft enorm veel talent (als we Shin mogen geloven :)).
    De Jong ook een groot talent dacht ik zo.

    Sno zo snel mogelijk opbokken en van Anita ben ik ook niet overtuigd.

    Donald en Blind zijn beide nog een raadsel voor mij. Verhuren misschien een optie of denk iemand hier dat die dit jaar hun doorbraak nog wel kunnen beleven? Of denkt iemand hier dat ze beter naar een club als sparta kunnen ofzo :+
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sno, Lindgren en Donald zou ik weg doen. Donald misschien nog op huurbasis maar hij zit nu al 2 of 3 jaar bij de selectie en speelt zo goed als nooit.
    Blind en Anita verhuren aan een goede middenmoter en van der Heijden rustig aan brengen tijdens wedstrijden tegen wat slechtere tegenstanders. Hij komt net terug van een zware blessure. De Jong als stand-in van Aissati houden.
    En dan hebben we ook nog altijd Jan Vertonghen nog die ook goed uit de voeten kan op het middenveld.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Donald is dan ook al bijna een jaar geblesseerd, die kan je beter weg doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina