1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een domme aankoop. Goeie speler hoor maar bevordert nou niet echt de teamgeest, volgensmij wilden de spelers bij Real vorig jaar hem ook niet hebben. 88 miljoen..

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Bah, en maar met geld smijten en de schulden verhogen. Ik zou willen dat de FIFA hier iets tegen zou doen. Bah, Kaka en Ronaldo in je team.. zal je zien dat het team alsnog faalt.

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    nu hebben ze wel meer dan genoeg spitsen. Van nistelrooy, Raul, higuain, Huntelaar, robben, saviola, Kaka en daarbij ook nog C.Ronaldo. En wss ook nog Villa?

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen er wel een x aantal weg mogen. Ben benieuwd wie ze nog meer gaan kopen. Mocht Villa nog komen (38 miljoen) dan zullen ze toch ook nog wat defensieve aankopen moeten doen.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Was al een schijtclub, maar dit maakt het alleen maar erger. Een club van verraders (Figo, Ronaldo), schijnheilen (Kaká) en vuile natnekken (Ronaldo).

Als Raúl volgend jaar ook nog uit de basis wordt geschopt zijn ze het laatste beetje sympathie ook kwijt.

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kaka is een aanvallende middenvelder en C.Ronaldo is een vleugelspeler. Villa willen ze inderdaad halen. Toch toevallig dat dit alle posities zijn van de Nederlanders.. ik zeg gauw weg gaan bij Real en een leuke club zoeken. Als ik VdVaart zo zie spelen gister dan verdient hij beter dan op de bank zitten.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jezus, daar gaat de Nederlandse invloed.

De enigste die ik nog zie blijven is vd Vaart en Robben. Ruud, Sneijder en Drenthe kunnen allemaal weg. Nu zullen alle 3 laatstgenoemde heren genoeg geld kosten maar dan nog.

Wat is Real Madrid dom bezig. Hoog KOTS niveau. =(

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Man man man wat een bedrag toch weer. Alsof hij echt die 93 miljoen waar kan maken in zijn eentje. En dan heb ik het nog niet eens over het salaris wat vast ook enorm zal zijn. Ik sta er echt elke keer weer van te kijken welke bedragen er tegenwoordig omgaan in het voetbal.

Volgens mij kan ik nu al gaan raden welk team het meest gebruikt gaat worden bij de volgende fifa.:+

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Raden? Ik weet dat wel zeker. Ronaldo, Kaká ... godverdomme. Kut Real Madrid, ik vind het echt te gek voor woorden dit.

Dan nog, Barça maakt ze volgend seizoen toch weer in. Goede spelers staat niet gelijk aan een goede club.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Perez denkt dat dat hij Football Manager speelt. :emo:

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie juist alleen Ruud en Wesley blijven. De rest lijkt me klaar voor de grote exodus, waarbij Vd Vaart (of Sneijder) de eerste de beste lijnvlucht naar Milaan mag pakken hoor :)

12. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik hoop ook dat ze komend seizoen alsnog gigantisch door de mand vallen. Laat ze maar eens een goed team maken van deze spelers. Individuele kwaliteiten hebben ze genoeg natuurlijk maar voetbal is en blijft een teamsport.

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooie avatar NERA _O_

Ruud? Nee, die is al TE lang uit roulatie. Wesley? Zeker niet ... arrogante bal en dat vind niet alleen ik maar sommige mensen binnen Oranje en Real ook. Rafael is tenminste nog gretig en wil zichzelf ERG graag bewijzen .. als je dat dan vergelijkt met Wesley? Die heeft zoiets van : "Ik speel bij Real dus ben automatisch goed".

Ruud ---> Villa
    Robben ---> Ribery ( afgeketst )
    en dan heb je na 30 Juni ook nog een Ronaldo :lol:

14. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn hoge bedragen dat zeker. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik dit toch beter vind als dat ze een 16 jarige wegkopen. Of een 18 jarige. Dat doen ook veel top club en dat vind ik ngo meer om te kotsen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begon de laatste jaren meer sympathie te krijgen voor Real na het Zidane tijdperk toen ze ook alles kochten. Maar dat gaat nu weer een stuk minder worden.

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    The spurs hadden mogelijk intresse voor Van Nistelrooy. Hopelijk vind hij een geschikte club om zich weer op nivo te mogen voetballen. WK is al zo om de hoek :)

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Sneijder is arrogant. Maar kom op, hij heeft zeker wel de kwaliteiten om die arrogantie waar te maken. Na zijn eerste jaar bij Real had hij zich al als onmisbaar gemaakt. Dit jaar viel helaas een beetje tegen maar in Oranje vond ik hem dan weer goed spelen.

VdVaart zie je dan weer wel blijven? Hij heeft haast niet in de basis gespeeld dit seizoen en er zijn sinds januari al geruchten dat hij kan vertrekken. Overigens zie ik niet in waarom, hij speelde gisteren weer prima en zaterdag ook, maar blijkbaar denken ze zo over hem.

Robben deed het eerst goed maar door zijn blessuregevoeligheid mag hij vertrekken. Voor hem is Ronaldo waarschijnlijk aangetrokken.

Huntelaar lijkt het voordeel van de twijfel te hebben bij Florentino Perez, al zijn er nu weer geruchten dat hij tevens mag vertrekken.

Drenthe lijkt me duidelijk.

Ruudje weet ik niet, deed het fantastisch bij Real maar gezien de kortzichtigheid die heerst bij Real op dit moment zal hij wel mogen vertrekken.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar Ruud kan goed spelen. Als Ronaldo gaat bij Manchester dan kan Ruud waarschijnlijk snel weer bij Manchester spelen. Hij zal NIET duurder zijn dan Ronaldo, dat nooit.

Het is de naam Sneijder vs vd Vaart jammer genoeg en de naam Sneijder komt altijd als eerste. Wesley en Rafael hebben beide andere kwaliteiten. Wesley is sneller, Rafael heeft een beter overzicht. Ja, het is moeilijk maar ik zie liever iemand die symphatiek is ( Raf ) blijven bij Real Madrid. Dan mag Wesley lekker zijn spullen pakken.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heerlijk al dat anti madrid gedoe weer. :p

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heerlijk als Barça er volgend jaar weer met 2-6 overheen gaat _O_ De hele voetbalwereld zal Madrid willen pakken, en aangezien ze nog steeds dezelfde brakke verdediging + centraal middenveld hebben (Gago en Lass) zie ik niet in waarom ze komend seizoen wel prijzen gaan winnen.

Ronaldo, Villa en Kaká doen namelijk niet aan meeverdedigen :+

Bovendien: Kaká is al twee jaar niet bijzonder en Ronaldo bewijst keer op keer dat hij in een ploeg die niet draait geen fuck voorstelt (Portugal).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina