1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Marca wordt dit hem:

Villa, Silva, Xabi Alonso, Ribery en Albiol nog en het team is compleet! 8)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Deze opstelling is onzin.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Goed onderbouwd. Waarom is die onzin?

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat je ook nog moet verdedigen, omdat er geen diepe spits in staat en omdat Kaká meer een centrale speler is dan Ronaldo en je die dus beter om kunt draaien. Bovendien ziet het er naar uit dat Robben en Sneijder geen toekomst hebben bij Madrid.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ....en omdat hij, als hij bij man unt. in de spits staan, er altijd nog Rooney is die de plaats over kan nemen.

De reden dat hij soms in de spits staat is dat unt. positiewisselingen uitvoert om de verdediging van de tegenstander te ontmantelen.

Zie het als een zaalvoetbalteam, 4 man voorhoede die steeds van positie wisselen

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind die eigenlijk vrij onlogisch. 5 aanvallende spelers? Ribery/Raul, Silva, Kaka, Ronaldo en Villa.

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    93 miljoen is ziek veel. Manu U zou gek zijn om dat bod af te slaan. Kunnen ze hun team op meerdere plekken versterken.

Ik hoop echt voor Real dat ze nu eens wat aan die verdediging gaan doen. ff wat bikkels inslaan. Cannavaro is weg en Metzelder is ook geen Real materiaal. Over Heinze maar te zwijgen. Pepe vind ik af en toe te onbesuisd.

Raul Albiol is goed maar nog jong en onervaren. Helemaal om bij zo'n grote club waar de druk erg hoog is. Ik zou een ervaren iets oudere verdediger halen. En dan Garay regelmatig brengen. Alleen zou ff niet kunnen zeggen wie. Alle topclubs laten hun verdedigers niet gaan. Misschien Vidic van Man U. Of Lucio van Bayern?? Carvalho van Chelsea, alleen lijkt het erop dat die naar Inter zal gaan. Op links zou ik zeggen Cashley Cole en maybe Maxwell. Maar las dat Barca ook interesse in hem heeft.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze niet mooier? Heb er met veel plezier 2 secondes van mn leven aan besteed.

Maar Ronaldo.:emo: Twee spelers voor 150 miljoen. Stelletje malloten.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Eerlijk is eerlijk Ronaldo is focking goed. Alleen het team moet in dienst van hem spelen. Hij moet de belangrijkste man zijn. En vraag me af of dat in Madrid kan.

Maar ja ik zou ook liever in spanje voetballen dan in Engeland. Klote weer altijd......

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Neem aan dat je dit tegen mij hebt? Als je recente posts van mij leest zie je ook dat ik het zeker geen slechte speler vind. Ik vind het alleen wel een ongelooflijke draak. That's all.

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw ja geen quote aangeklikt...

Maar klopt ben het helemaal met je eens, het is een irritant en arrogant mannetje. En vind het echt jammer dat nou juist hij werelds duurste speler wordt. Gaat die nog meer naast z'n schoenen lopen.

Maar ja hij is al 1x opgevreten door Puyol dus die kan dat nog wel een paar x. ;)

Worden mooie duels volgend jaar. Schat Barca alsnog hoger in. Mede omdat die wel een stabiele verdediging hebben en ijzersterk middenveld.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vooruit dan. Die onderste hoef ik niet. Ben nog altijd geen Barçasupporter. Wel steeds meer anti-Madrid.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    He, keep the love!

14. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel goed uit eigenlijk, maar ik zou toch C. ronaldo en Raul(of een andere aanvaller) van plaats wisselen en dan zou het beter zijn en ribery en xabi alonso(die xabi is trouwens niet eens zo goed) hebben ze echt niet nodig dat geld zouden ze beter kunnen uitgeven aan een goeie verdediger of 2

Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee die onderste was ook meer om de sfeer nog ff aan te dikken. ;) Maar als je 'em niet hoeft moet je het vooral niet doen hoor. :)

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heb 'm al zelfs :thumbs:

17. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid begint steeds meer gehaat te worden zo te zien. Logisch die idioten helpen het voetbal helemaal om zeep.. met die achterlijke transfersommen:mad:
    Die kinderhandel moet trouwens ook stoppen, ik heb gehoord dat Arsenal van plan was voetbalscholen in Nederland op te richten en zo al het talent direct naar London te halen. Gelukkig gaat de Knvb hier iets aan doen, en de Fifa waarschijnlijk ook.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    God het zal weer eens niet waar zijn. Dat krijg je ervan als je Marco van Basten een blanco cheque krijgt en voor bijna veertig euro aan waardeloze impulsaankopen laat shoppen. En dan mag een TOPtrainer als Jol geen cent uitgeven? En waar is dan al dat geld voor Klaas-Jan gebleven? Heeft Slop dat voor het gemak allemaal in eigen zak gestoken? En die tien procent verhoging voor elke seizoenskaart?

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zegt ie het alleen maar om de indruk te wekken dat Ajax weinig geld heeft. Op deze manier wordt het onderhandelen wat makkelijker, want als bekend is dat Ajax veel geld heeft dan gaan die clubs de prijs weer opdrijven.

Maar ja, als je telkens de Champions League mist hou je ook weinig geld over, dus het zal wel waar zijn.

20. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Ach zoals Van Gaal ooit zei: Liever de beste elf, dan de elf beste :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina