1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    hmmm...

2. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0

Intressant

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Transfer Markus Berg van Groningen naar AZ schijnt rond te zijn.
    bron: azfanpage.nl

:)
    Als persoon vind ik hem verschrikkelijk, in het veld dan, maar hij scoort wel makkelijk dus een redelijk goede aankoop.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :lol:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een lul. Hij kan helemaal niets. Hij moet echt wel een gigantisch bord voor z'n kop hebben hangen. Hij heeft nu gewoon de mogelijkheid op een paar jaar afbouwen in de zon (bij een best redelijk clubje) opgezegd voor zijn natte droom om in Engeland of Duitsland te spelen. Het kan natuurlijk dat zich een Duitse degradatiekandidaat zich meldt, maar moet hij daar nou zo vrolijk van worden?

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag blij zijn als er nog clubs zijn die hem willen na die wanvertoning bij feynoord

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Programma eerste speelronde:

Vrijdag 31 juli 2009:
    SC Heerenveen-Roda JC
    Zaterdag 1 augustus 2009:
    Heracles Almelo-AZ
    Willem II-Vitesse
    Sparta-FC Twente
    RKC Waalwijk-FC Utrecht
    Zondag 2 augustus 2009:
    ADO Den Haag-NAC Breda
    Feyenoord-NEC
    PSV-VVV-Venlo
    FC Groningen-Ajax

Ajax gelijk alweer naar Groningen, dus dat begint al lekker 8) Been al meteen tegen zijn oude club.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    kan toch zijn dat hij hier een gezin heeft? dat hij niet zo ver buiten de grens wil voetballen

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou zowel een groot gedeelte van Duitsland als Engeland zijn niet zo makkelijk in een paar uur te overbruggen zonder gebruik te maken van een vliegtuig. En als je dan toch aan het vliegen bent kun je net zo goed wel een paar uurtjes extra vliegen. Volgens mij is het ook nog eens een club van de subtop of het linkerrijtje daar in Griekenland. Tsja, ik zou het wel weten. Bovendien las ik nog niet zo lang geleden iets van hem of zijn zaakwaarnemer die zei dat er nog 0 aanbiedingen zijn vanuit Engeland of Duitsland. Dat is gezien zijn spel natuurlijk ook niet zo gek.8)

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij wil gewoon of naar Engeland of naar Duitsland. Dan ga je toch niet naar Griekenland als je dat niet wil? Ik denk gewoon dat hij stopt als er niets vanuit zijn 2 favoriete landen komt en dat ie alleen doorgaat bij een aanbieding naar zijn smaak.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Logisch toch.
    Hij wil nog helemaal niet veel geld gaan verdienen en met je snikkel in de champagne zitten op een eilandje in de Middelandse Zee. Hij wil nog even laten zien wat die allemaal kan bij Fulham of Everton :cool:.

12. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    het voetbal is toch wel ver geëvolueerd van 1 miljoen voor Johan Cruijff naar 94 mijljoen voor C.Ronaldo

hier het volledige van duurste transfers sinds 1973

1973: Cruijff 1 mil
    1975: Savoldi 1,4 mil
    1976: Rossi 2 mil
    1982: Maradonna 3,5 mil
    1984: Maradonna 5,8 mil
    1987: Gullit 7 mil
    1990: Baggio 9,3 mil
    1992: Papin 11,7 mil
    1996: Shearer 17,6 mil
    1997: Ronaldo 22,9 mil
    1998: Denilson 25 mil
    1999: Vieri 37,5 mil
    2000: Crespo 41,5 mil
    2000: Figo 43,5 mil
    2001: Zidane 75,1 mil
    2009: C.ronaldo 94 mil

en blijkbaar heeft real madrid de strijd opgegeven voor Ribéry omdat ManU hem wil hebben en zouden ze al een bod van 35 miljoen op villa hebben uitgebracht en xabi alonso zou 27 mil kosten, Silva 24,5 mil. Persoonelijk vind ik Silva beter dan Xabi alonso (of toch vooral tijdens het EK). Buiten Raul Albiol (15 mil) hebben ze nks anders laten weten van andere verdedigers, spijitg.

leuke feitjes: C.Ronaldo werd vroeger gepest omdat hij scheve tanden en een raar accent had, maar nu verdient hij wel 9 mil per jaar :cool:
    en hij zou nu ook iets hebben met Paris Hilton, want tijdens het vieren van zijn transfer in LA, zouden ze heel de tijd hebben zitten kussen (volgens getuigen).

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    En 2 weken erna moet Ajax al tegen PSV.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook een mooie periode:

speelronde 11
    AZ-Ajax (zondag 25-10)

speelronde 12
    Ajax-Feyenoord (zondag 1-11)

speelronde 13
    FC Twente-Ajax (zondag 8-11)

speelronde 14
    Ajax-Heerenveen

Weten we ook weer in welke periode Ajax de titel gaat verspelen :+

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Silva speelt op links en Xabi centraal, dus dat gaat prima samen. Allebei geweldige voetballers, maar ik heb begrepen dat Valencia Silva absoluut niet gaat verkopen (ze gaan het team om hem heenbouwen).

Volgens Braziliaanse media zou er een delegatie van Madrid bij Maicon zijn. Madrid zou Inter 15 miljoen + Sneijder hebben geboden maar Moratti (Inter) wil pas praten vanaf 20 miljoen + Sneijder.

;)

Volgens de Gazzetta (meestal betrouwbaar) wil Inter als Ibra vertrekt Eto'o, Benzema of Agüero _O_ Deco is onderweg + nog een verdediger (Carvalho?) :)

Julio Cesar
    Zanetti Carvalho Samuel Santon
    Cambiasso
    Motta Muntari
    Sneijder
    Milito Agüero/Benzema​

Zoiets dus als Ibra en Maicon weggaan. Deco kan nog op de plek van Sneijder als dat niet doorgaat. Kwijl!! :9

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als Real Madrid zo doorgaat met die koopdrift ben ik benieuwd wat het meest gekozen team wordt online in Fifa en PES. 8)

Is trouwens 20 miljoen én Sneijder niet een beetje veel voor Maicon?
    Zou voor Sneijder wel een mooie deal zijn trouwens, bij Inter kom hij zeker aan spelen toe.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Villa erbij :) Ben benieuwd waar huntelaar beland. Mijn gok is dat hij blijft bij real, weliswaar op de bank en dan via 1 of andere rolatie systeem aan zijn minuten moet komen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    snap je toch helemaal niets van,.. laat ze eerst eens kijken naar de balans op het middenveld en de verdediging en bijv serieus werk gaan maken van spelers als Vidic en Xabi Alonso voordat ze alle aanvallende posities driedubbel bezet hebben en alle aankopen van de laatste 2 jaar voor een paar centen moeten gaan verkopen alleen om de loonkosten een beetje binnen de perken te houden :confused:

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nope. Maicon is de beste rechtsback ter wereld (vergelijkbaar met Alves, maar kan een stuk beter verdedigen) en heeft nog een contract voor 4 (!) jaar. Vandaar. De vraagprijs zou 40 miljoen zijn, dus dan komt Sneijder neer op 20 miljoen.

Ik neem het trouwens met een korrel zout want Maicon's zaakwaarnemer heeft gezegd dat Maicon helemaal niet weg wil en graag bij Inter blijft, en Mourinho, Deco en Moratti steken niet onder stoelen of banken dat Deco waarschijnlijk naar Milaan komt (wat de ruimte voor Sneijder een beetje dichtgooit).

Als Madrid Villa koopt is dat trouwens de beste aankoop tot nu toe. En als ze Xabi Alonso halen is dat de op-één-na beste aankoop tot dan toe.

20. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    zoals Ryu al aangeeft zie ik silva toch niet blijven bij Valencia, mss naar real wie weet.

en wat ik bedoelde met dat xabi alonso niet zo goed vind is dat er wel beter spelers zijn die ze kunnen kopen voor op die centrale plaats, je zou zelfs Kakà daar kunnen zetten centraal en C. ronaldo op rechts en dan Silva op links en Raul(of iemand anders) op links in de spits en en Van Nistelrooy centraal in de spits en villa op rechts in de spits en dan nog een goeie verdediger of 2 en ze zijn klaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina