1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    JOSH!!!

Vandaag was toch de eerste training van Ajax..?

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Pieters is nog jong. Dus vind ik iets te snel geoordeeld. Vind hem wel goed maar soms nog wat 'onervaren' foutjes.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, was wel lachen. Toch wel aardige opkomst zo op de maandagmiddag vond ik. Jol luid ontvangen :) Het niveau van de training was alleen niet geweldig :+

PSV dus Engelaar gekocht. Hmm weet het niet hoor. Ben iig blij dat hij niet naar Ajax is gegaan. Wel bang dat ie straks bij PSV weer zijn vorm van Twente haalt.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee dat is logisch van dat niveau. Was de afgelopen twee jaar ook zo. Helaas hebben ze dat vervolgens 10 maanden lang doorgezet:mad:

Maarre altijd wel leuk de eerste training. Vandaag helaas moeten missen wegens werk.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    al heeft engelaar zijn niveau van twente vind ik hem nog niet goed genoeg voor europees niveau met ajax/psv.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm ik weet niet. Ik vond het hem even heel redelijk doen op het EK tegen Italië en Frankrijk. Alleen zakte hij daarna door het ijs.

7. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft mij overtuigd op het EK, hopelijk haalt hij dat niveau nog steeds!

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een gierige ratten daar bij Heerenveen. Moet hij zelf dat geld gaan ophoesten. Laat die gast toch gewoon gaan voor die 7 miljoen. Tuurlijk, Bayern heeft een volle bankrekening. Maar als die maar tot zo ver willen gaan dan moet je toch op een gegeven moment ook rekening houden met een speler. Zeker als je de instelling en kwaliteit van Pranjic ziet. Als je dan toch niet ècht tot het naatje wilt gaan om hem te behouden, gun hem dan laatste beetje dan.

EDIT: Zal me overigens wel benieuwen of hij aan spelen zal toekomen.

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Eerder gierig van Bayern. Voor hen is 7 ton niks, voor Heerenveen is dat veel meer. Alhoewel ik het ook niet goed is van Heerenveen want Pranjic is altijd loyaal aan de club gebleven.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Uitstekende aankoop van PSV. Had 'm graag bij Ajax gezien.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het een slechte houding van Heerenveen. Als ik Pranjic moet geloven dan had hij met de club afgesproken deze zomer sowieso een transfer te maken en dat de club niet zodanig zou tegenwerken.

Jammer dat hij vertrekt uit Nederland. Hij was toch wel één van de betere in de Eredivisie.

Nog een gerucht in de groep gooien:

Bron: Tribal Football.

Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt?:mad: Ik mag hopen dat het slechts een vaag gerucht is aangezien er een verdere bron ontbreekt.

Laatst bewerkt: 22 jun 2009
  12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel onzin zijn, Drenthe zegt vaak een jongen van Rotterdam te zijn, dan gaat ie echt niet naar Ajax. En Fiorentina heeft toch ook interesse?

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    gadverdamme

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft het bod op Elia trouwens verhoogd naar 9 miljoen. Gekke Jopie zegt nu 14 miljoen te willen voor hem.. :lol: Geen zaken meer doen met die gast.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat een zak is die ome Joop zeg, gatver.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Laat Elia maar gewoon hangen. Tijd voor echte versterkingen. Waar blijft de topspits?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Sinds wanneer zijn de Nederlandse clubs zo op geld belust zeg? Van Twente en Heerenveen verwacht je dat echt niet...

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    kom op man, word wakker! de hele voetballerij is aan het veranderen. Geld Geld Geld. :9

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Schuld Schuld Schuld bedoel je :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina