1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik kon het niet tussen quote tag zetten, er werkte iets niet)

    /Mod Nu wel:) - Mtthz
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet Enoh en Gabri samen op het middenveld. Dat zijn twee stofzuigers. Je hebt een leidende middenvelder nodig. Op het moment is Lindgren daarvoor de aangewezen persoon. Eventueel kan je Vertonghen daar ook neerzetten

    Meestal kan je drie kaarten kopen met een Supp.CC. Tegen de kleine clubs (VVV etc.) kan meer kopen en de wedstrijden tegen Feyenoord, PSV (en tegenwoordig AZ en Twente) maar ééntje.
     
  3. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Feyenoord gaat dit jaar gewoon 1e worden, ik voel het gewoon, een fitte selectie.
    Nieuwe spelers en een goede trainert.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sulejmani - Cvitanich/aankoop? - Suarez
    Lindgren - Aissati - Gabri
    Obradovic - Toby - Oneywu - vd Wiel
    -----------Stekelenburg----------------

    Zo dus. :)
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Neuh, ze zullen hoger eindigen dan vorig seizoen maar ze worden geen kampioen. Ik vind een Dani Fernandez, Cissé en zo'n lange knakker van Borac Cacak niet echt kampioenenmateriaal.

    Nee, kampioen wordt gewoon ons aller AJAX8)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Het probleem met Ajax is dat het veelste veel bezig is met kampioen worden. De druk om die 3e ster binnen te slepen is de grootste oorzaak daat het de laatste jaren niet lukt.
    Dit jaar horen ze 1e te worden vind ik, met een AZ dat een knuppel aan het stuur heeft en PSV dat ook niet meer op rolletjes loopt.
    Maar Feyenoord kan mee gaan doen om een plek bij de eerste 3! :D
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zie ik zwaar voor ze in, ik schat Twente , AZ, PSV en Ajax hoger in en ik vind Groningen en Heerenveen ook aanspraak maken op die plek
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk niet dat het persé die druk is. Ik denk dat het gewoon fundamenteel fout zit bij het bestuur. Al lijkt het dat het de goede kant op gaat, volgens mij is het nog steeds belabberd. Ik zou wel willen zien dat Cruijff het zou reconstrueren.

    Is wel zo, maar ik zie liever een aankoop nog voor op het middenveld. Bovendien denk ik dat ze wel mogen snijden in het middenveld en dan een aankoop als leidende creatieve middenvelder. Ik had gehoopt op Fernandez als aankoop, een super creatieve middenvelder, maar die is voor 4,5 miljoen door even vergeten wie weggehaald bij Villareal.

    Ik vond Lindgren altijd wel goed, maar weinig van gezien dit jaar. En afgaande op een heleboel mensen op ajax.netwerk had ik hem er maar even buitengehouden.

    Ik zie het liefst een leuke aankoop op de plek van Enoh en dan mag Enoh concurreren met Gabri (die toch blessuregevoelig is). Ik ben overigens wel echt fan van Gabri als hij niet geblesseerd is :cool:
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Benzema gaat volgens Telegraaf.nl ook naar Real Madrid
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Diverse bronnen melden dat Olympique dit ontkent.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ach een Knuppel.
    Hij heeft in ieder geval de surikabel al verwijderd. :thumbs:
     
  12. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom Real Madrid Benzema zou willen kopen, is dat dan gwn om hem op de bank te houden als reserve of zo ? Ik weet wel dat het geen slechte is, maar om een zoveelste aanvallende speler binnen te halen is gwn overdreven, ze zouden beter nog een verdediger binnenhalen.

    ze zouden €35mil. hebben geboden, en volgens de Agent van Benzema is de Deal al rond.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Zie hem liever gaan naar ManU
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Officieel nu. Benzema naar Real Madrid.

    Benzema trekt naar Real Madrid

    Real Madrid heeft haar vierde versterking voor komend seizoen aan de haak geslagen. Olympique Lyon maakt woensdagavond via de officiële kanalen bekend dat Karim Benzema voor 35 miljoen euro aan de Spaanse club is overgedaan. Eerder op de dag ontkende de Franse club stellig dat er overeenstemming was bereikt. De transfersom kan door aan sportieve doelstellingen te voldoen oplopen tot 41 miljoen euro.

    [​IMG]

    Benzema is na Kaká (AC Milan), Cristiano Ronaldo (Manchester United) en Raúl Albiol (Valencia) de vierde aankoop onder het bewind van Florentino Pérez, die wil dat de hoofdstedelingen weer bij de top van het Europese voetbal gaan horen. In totaal heeft de ondernemer reeds 215 miljoen euro uitgegeven. Daarnaast heeft Pérez de komst van Franck Ribéry niet opgegeven, maar Bayern München wil de aanvaller niet laten gaan.
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    lame
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    CL winnaar 09/10: Real Madrid..

    Anders is het echt een faal. Benzema verdient het trouwens wel, goede spits!
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook alleen maar als al die grote namen op elkaar ingespeeld raken.. ;)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zal Villa nu bij Valencia blijven of toch naar Engeland gaan?
     
  19. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wrm Lyon dat dan niet gwn direct zeggen dan het te ontkennen, ik kan mij echt ergeren aan die dingen ook kakà deed het, hij zei dat hij niet weg ging bij Milan en dan doet ie het toch en hetzelfde geldt voor Henry want die ging ook niet weggaan bij Arsenal maar dat heeft hij toch gedaan.

    bende (geldgeile) leugenaars zijn het !
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Yeah right. Je kunt grote namen hebben, maar dat betekent niet dat het meteen een fantastisch elftal is ;). Ze hebben misschien wel grote namen, maar dat zegt helemaal niets. Daarbij zeggen heel veel mensen dat Perez zijn woorden waar maakt :emo:. Ja dat kan ik ook wel als ik 300mln mag uitgeven. Dan kan iedereen president worden. 8)

    Daarnaast weten ze weer goed met hun geld om te gaan. Al die spelers van vorig jaar, ter waarde van 120mln, kunnen weg. Wat een club, echt triest. FC Barcelona doet het goed dat ze lang met hun spelers omgaan.

    Ik ben totaal niet voor PSV, maar ze deden het toch fantastisch in de halve finale zo'n 4 jaar geleden met Guus. Moet je zien wat voor elftal ze toen hadden. Dat viel reuze mee, maar toch deden ze het fantastisch!
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina