1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sorry hoor, maar met 27 jaar ben je echt geen opa in de voetballerij.. Is een prima leeftijd en nog helemaal niet te oud!
    Volgens mij is het wel een aardige speler. Maar Rijkaard is zich in ieder geval flink aan het versterken als ik dat allemaal zo eens zie.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    27? Ooh, zie het nu pas. Dan valt het wel mee, ik heb gewoon verkeerd zitten lezen. Ik dacht dat ik ergens 33 jaar had zien staan vandaar 8) (keek op meerdere sites).
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Speelt basis bji Lyon.
    Verder sluit ik me aan bij Hoosie. 23-28 jaar is de top van je carriere, geen afbouw.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Was van Gaal misschien beetje te streng voor hem?
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    :+
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Beter gaat ie niet, gay Real Madrid
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat die gast naar PSV komt, over een jaar hoef ik 'm niet meer:9. Is vanaf gister al 33. Denk alleen niet meer dat hij nog ff gaat knallen bij PSV:mad:. Zou echt mooi geweest zijn..
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Nistelrooy naar Lyon en Kjh naar AC Milan, dan zou mooi zijn.:)
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan zou ik alleen voor de zon gaan:9. In beide landen lijkt me het voetbal niks aan (Frankrijk kan nog wel maar als ik soms die beelden van italiaans voetbal zie.. Half lege stadions etc.). Beter dat hij nog naar Engeland gaat of bij Real blijft. En nog beter als die terugkeert in Eindhoven:)!
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    (quote werkte weer niet)

    /Mod Wat gaat er precies mis dan? -Mtthz
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Quote werkt niet?
    [-quote] [-/quote]Zonder de streepjes.

    Vrij simpel.

    Ik hoop echt dat bijna niemand meer vertrekt daar bij Real Madrid. Allemaal pissige egoïstische draken op de bank en in het veld en niemand die een ander wat gunt. :thumbs:
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het hem al via PM uitgelegd. Hij gebruikt de quotetags wel juist, alleen moet je sowieso minimaal 2 tekens buiten de quotetags omtypen aangezien alleen quote niet telt als een gepost bericht.
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar dat geeft onze lieve Green Machine toch ook aan als je probeert een quote te plaatsen en er buiten geen tekens neerzet?
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Hahahaha beter gaat Real keer falliet. Zou wel mooi zijn :+!

    Daarbij iets over Ribery. Dit vind ik gewoon niet kunnen. Ze moeten hem nu gewoon echt verbieden. Dan zie ik nog van die reacties zoals 'Ribery moet zelf weten waar die wilt spelen'. Hij heeft toch een contract bij Bayern getekend of niet dan? Dan vind ik ook gewoon dat Bayern zelf mag weten wat ze voor hem vragen. Had hij maar niet moeten tekenen :).

    Zal toch mooi zijn als Real vroeg eruit ligt in de CL. Wat zullen ze dan lullen over die aankopen (negatief) :p. Dat komt toch nooit goed mensen, zo'n team met alleen maar vedettes. Kijk naar Barca, dat is gewoon een goed ingespeeld elftal met normale jongens die lekker potje willen voetballen. Als ik een blik werpt op Real Madrid zijn het voetballers, maar die liever lekker in de schijnwerpers willen staan :emo:.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2009
  15. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Urh, nee. Real heeft 5 van zijn 9 Europacups 1 in de jaren '50 gewonnen. Je weet wel; when nobody gave a damn? Toen voetbal eind jaren '60 Europees gezien ook steeds groter en groter werd zag je Madrid jaren niet. Ze hadden die nazi van een Perez nodig om weer succes te boeken. Wat dat betreft pist een AC Milan over de gemaakte "geschiedenis" van Real.

    Anyway, Real flikkert er hopelijk zeer snel uit in de CL komend seizoen, en Barca wint de beker in Bernabéu. \o/
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlanders bij Real zet je trots op zij en pak je biezen en ga bij een echte mooie club spelen zoals Bayern München, AC Milan etc.
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    eensch.

    Of Ajax, v/d vaart :+
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou drenthe hoeft niet meer terug naar feyenoord hoor.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Snap ik, heeft wel meer goeds gedaan voor Feyenoord dan de zogenaamde vedettes hofland en lucius etc. xD
     
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    wha?

    In ieder geval, je doet maar denken wat je wilt. Het zijn de haters die met vage theorien komen, iedereen heeft zijn gedachte over de jaren van Alfredo Di Stefano. Maar hij was een sterspeler die voor Real speelde, dus ik houd me vast op het feit dat Di Stefano grotendeels achter de 5 CL trophees zat, net als het feit dat Ronaldinho Barcelona omhoog heeft opgetild in 2006.

    Nu zeggen jullie Real gaat failliet, Real is dom bezig, Real zal geen echte team zijn. Maar aan het einde van de volgende seizoen gaan jullie wel andere dingen zeggen zoals dat ze alleen succes hebben gehad door alleen geld en dat ze geen spelers uit het jeugdteam hebben gehaald. Quote deze maar..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina