1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    al zouden ze het goed doen. dan nog is het momenteel de meest verachtelijke club die ik me kan bedenken..
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach wat boeit het allemaal nou. Ten eerste heeft Real geen bank beroofd en zijn ze niet crimineel. Ten tweede hoort Real al qua status en verdiensten altijd thuis in de top. En ten derde maakt dit mij allemaal nieuwsgieriger naar volgend seizoen. De nieuwe trainer krijgt de test van zijn leven om hier dus een team van te maken. Komt bij dat al deze nieuwe spelers niet per definitie alle prijzen gaan binnenslepen. Correct me if I'm wrong, maar zoveel prijzen heeft Real ook niet gewonnen tijdens de eerste Galacticoperiode?
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Wie heeft gezegd dat ze failliet zouden gaan? Ik had gezegd dat het mooi ZOU zijn :). Leren er andere clubs weer van.

    Daarbij ben je wel heel zeker van je zaakjes. Je hebt echt het geloof dat ze nog alle drie gaan pakken volgend seizoen :):. Eigenlijk moeten we een weddenschapje gaan afsluiten hier op dit forum met z'n allen....

    En hoezo haters? Dan zijn er op dit moment wel heel veel hahaha. Zelfs Platini vindt het zeer en zeer triest wat Madrid doet. Ik zeg eerlijk hoor, ik heb nog nooit blijdschap vertoont aan Madrid maar dit is toch wel erg zielig.
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeien doet het uiteindelijk niet. Maar ik ben van mening dat de mentaliteit en koopziekte die Real toont, op lange termijn het voetbal kapot zal maken. Real is hier niet de enige schuldig aan hoor btw Manchester City net zo om er maar 1 te noemen
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ben je zo zeker van het succes? Ben jij net zo iemand die denkt als je wat sterspelers koopt dat het succes automatisch volgt?
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nopee, ik ben een supporter van Real die het nodig vind om Real te verdedigen, doordat ze altijd naar beneden gehaald worden. Tuurlijk weet niemand wat er precies gaat gebeuren, maar ik heb er vertrouwen in dat deze 2e kans anders gaat worden dan de 1e Galacticos tijdperk.

    En tuurlijk is er de zekerheid niet dat als een club ster spelers koopt, dat het succes heeft. Ligt aan de coach, samenwerking, sfeer rondom het stadion en het vertrouwen dat het mogelijk is om alle prijzen te pakken wat er te pakken valt. En ik vind nu dat ze genoeg spelers hebben gekocht, alleen verdediging MOET wat extra's erbij dan alleen Albiol als versterking. En zie Maicon en Clichy als goede kandidaten. Kaka voor creativiteit en versneling, Ronaldo voor techniek en counteren, Benzema om de laatste tik te geven. En nu 1 of 2 spelers in de verdediging om de gaatjes te vullen. Dan is er een mooie DreamTeam gebouwd binnen zoveel tijd..
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Haha, nou als dat gebeurd kom ik hier niet meer terug.
    Denk eerder aan een averechts effect, iedereen pro Barca (al is xbw al aardig pro Barca :emo:)

    Verder lijkt het wel alsof Perez de Master League aan het spelen is. Zelfs ik kocht nooit zoveel spelers tussen de seizoenen door 8).
    Ook hoe jij (Egyowns) erover praat: Ronaldo voor de snelheid, benzema voor de laatste tik. Alsof iedereen bij Real een eigen taak heeft en voor zichzelf voetbalt. Echt verstand van teamsport heb je niet.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Real kan helemaal geen eer behalen, ze kunnen alleen maar afgaan.

    En als iedereen volgend jaar opeens voor Real is, zegt dat wel heel veel over die personen, voor de 'beste' zijn. Beetje zoals 90% van de Ajax/AZ-supporters.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Al moet ik wel zeggen dat Perez een held is hoor, dit beloven en dan gewoon nog meer geven. Respect! Kun je wel zeggen, hij heeft geld zat, maar toch knap gedaan.

    @Orange: idd, gloryhunters heb je overal :+.
    90% van Ajax vind ik toch wel wat veel hoor..
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, 90% is overdreven. Verbaas me echter over het feit dat Ajax zoveel 'supporters' heeft. Bijna half Nederland is voor Ajax. De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat ze in het verleden veel hebben gewonnen.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik heb altijd al gezegd dat het komt omdat Ajax de cup met grote oren won op het moment dat veel van ons jonge kinderen waren. Vandaaruit is het vooral onder de jongere gaan leven.
    Maar schijnbaar mag dat geen reden zijn hier :p.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ajax succes supporters? Mag jij mij vertellen wat wij de afgelopen 10 jaar hebben gewonnen en waarom de fans toch nog blijven komen? 8) Natuurlijk heeft het winnen van de CL genoeg fans aangetrokken maar ik denk dat die lijn wel al flink is recht getrokken qua aanhang :)
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft toch nog bekend staan als de 'beste' ploeg van Nederland, ook al presteren ze de laatste tijd niets. Een andere reden kan ik niet bedenken voor het feit dat ze nog steeds 'supporters' aantrekken. :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je succes supporters zoekt moet je even bij AZ kijken. Ik ken gasten die altijd bij Ajax zaten maar toen AZ goed begon te voetballen gingen ze daar naar toe en noemen ze zich AZ supporter. ;)
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was voor AZ, tot dit jaar. Wanneer ze winnen is het niet leuk meer. Ben niet echt een 'supporter', maar heb wel elk seizoen een voorkeur voor een ploeg.
     
  16. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0

    Volledig eens! Nep-supporters :{

    Ik zat net te kijken naar statistieken van de eredivisie. Het viel me op dat PSV dit jaar voor het eerst sinds het seizoen 1980/1981 buiten de Top3 is geƫindigd! Dat is toch wel een prestatie!
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    wtf 8)
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha de logica:lol:

    ik ben gewoon om 1 reden voor ajax.

    Ik kom uit Amsterdam :+ Ben hier geboren, net als mijn vader.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ideaal toch! Als je winnen niet leuk vind koop je gewoon een Fortuna Sittard seizoenskaart. Scheelt een hoop duiten 8).
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hulde:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina