1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zit ie nu op een ander forum :+

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Dat bos met geldbomen hebben ze wel zelf moeten planten ;)

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is iedereen hier meer anti-belachelijke geldbedragen en anti-heel team kopen terwijl ze een goed team hadden, dan dat ze anti-real zijn.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa dat begrijp ik, maar moet je zo stoer doen als je hoger staat dan ado en dan elke week weer de zelfde geintjes uithalen? Rivaliteit is juist perfect. Maar niet altijd de zelfde stomme grapjes!

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf ook raar hoor.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, de laatste jaren is Real naast hun naam niet succesvol geweest, en dat willen ze nu gewoon inhalen. Ik zeg niet dat de 1e Galactico tijdperk helemaal geweldig was, want alleen op papier was het om te vrezen en op het veld niet zozeer. Vanaf 06/07 was de Galactico tijdperk officieel over, toen hadden andere clubs als Arsenal, Man U, Barcelona, Liverpool en AC Milan dodelijke teams, en niet alleen op papier maar ook op het veld. Waar Real op dat moment geen van beide had, en wat Perez nu probeert is een dodelijk team op papier(1e galactico tijdperk) EN op het veld(2e kans) te creeëren. Ik denk dat ze alleen dit jaar zulke geld bedragen zullen spenderen, volgend jaar gaat bijna zeker NIET gebeuren. Hij zei ook, deze transfer periode wordt er gespendeerd wat eigenlijk in 3 jaar zou moeten gebeuren. Wat hij daarmee opwijsde vanaf 2006.

En Nitram, dat is helemaal niet zo. Want toen Calderon de president was bij Real. Werdt er alsnog grappen over Real gemaakt, dat ze veel geld hadden en dat ze geen mooi spel spelen. En dat periode zaten ze niet in een Galactico tijdperk. Ze waren gewoon een groot team met "goede" spelers, zoals elk grote team.

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De rivaliteit tussen Ado en Ajax is vaak ook wel vrij vervelend op bepaalde punten, bijvoorbeeld door dat continu onder kladderen van een bepaalde muur wat redelijk irritant is. In Football Hooligans International (die docu) wilden de Ado supporters niet eens meer praten met het programma omdat ze eerst al met Ajax hadden gepraat. Dat is natuurlijk altijd een kleine groep maar er is wel een grote groep die zich richt op de punten die jij noemt en ik moet toegeven dat ik me er zelf ook regelmatig aan waag. "Elke week" is natuurlijk wel wat overdreven maar het komt altijd van twee kanten en het is niet echt iets wat iemand zich aantrekt lijkt me.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, waarom keek jij graag naar AZ? Een beetje introspectie zou kunnen helpen.

Maarja, jij bent natuurlijk lekker neutraal, dus je kunt nooit hypocriet zijn. Daarom is het ook zo irritant als figuren als jij de moraalridder uit gaan hangen. Bovendien kan je de term successupporter op meerdere manieren interpreteren. Ik vind een successupporter iemand die van clubs switcht omdat de ene club het beter doet (Ajax => AZ). Niet iemand die gewoon met de paplepel clubliefde ingegoten heeft gekregen en z'n hele leven Ajacied, Feyenoorder of NAC'er is, omdat dat nou toevallig de beste ploeg is.

9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zo is het maar net mijn beste....

Supporter ben je niet alleen in goede tijden,maar ook in slechte tijden....

Wij hebben het zo'n 7 jaar geleden hier in belgie meegemaakt met KVM...

De club falliet en récht van eerste naar derde klasse....

Door een grote inzamelactie door de supporters zelf is toen de club gered...

En twee jaar geleden geraakten wij terug in eerste klasse....

Wel dat was het mooiste moment in véle jaren,alleen die gewonnen bekerfinale in straatsburg tegen ajax kon dit overtreffen...

En dit seizoen speelden wij de bekerfinale die wij weliswaar verloren, maar toch was het big party de ganse nacht door in mechelen....

Zelfs van zo een nederlaag kunnen wij nog genieten aangezien we wéten vanwaar we teruggekomen zijn....:b:

Al hadden we natuurlijk wél liever gewonnen ,maar tja....

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Deze zag ik niet aankomen..

11. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat weinig mensen dat zagen aankomen :{

maar het is waarschijnelijk een goede zaak voor ManU, het heeft hen iig geen cent gekost.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Prima keus voor Manchester United al zeg ik het zelf. Hij is behoorlijk weggezakt, maar dat ook vooral door blessures en zware concurrentie bij Real Madrid en een slecht draaiend team als Newcastle United. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij een team dat doorgaans wel goed draait. Hij was in ieder geval een topspits.

Ik denk dat de supporters van Liverpool behoorlijk pissed zijn nu8)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Maar denk je echt dat Benzema dat 30miljoen euro beter kan dan Huntelaar? Nee toch? Dit bewijst gewoon dat het een koopdrift is zonder gedachte erachter. 35 miljoen euro is leuk als je bv. a la ManUtd helemaal geen spits heb, en dan flink moet investeren. Al heb je al 5 man voor je voorhoede, en dan nog eens een nieuwe spits koopt, is dat geen investering, maar geldverspilling.

Oja, en over dat 'persoonlijk aanvallen'.. Eerst huilen dat ik commentaar moet hebben op iedereen, om daarna doodleuk te beweren dat ik hier 24/7 zit.. pff..

En waarom is het moeilijk om Real te verdedigen? Omdat het gewoon feiten zijn?

Laatst bewerkt: 4 jul 2009
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat wat jij nu noemt zijn toch geen feiten

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat Real geen enorme schuld heeft? Check
    Dat Real ruim 200 miljoen euro heeft uitgegeven? Check
    Dat Real een zeer ruime kwalitatieve selectie heeft? Check

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    En ik ben het volkomen eens met Tyrant! Check! :)

Daarbij wilde ik even kwijt dat Obradovic heel waarschijnlijk naar Ajax gaat vertrekken :D!

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij heeft gezegd dat hij naar Ajax wil?

Ik wacht het maar af, in hetzelfde bericht stond dat er helemaal niet is onderhandeld over hem. Misschien wil Ajax hem niet eens meer, hij schijnt verdedigend zwak te zijn. Bovendien hoor ik Jol alleen maar over Onyewu en niet over Obradovic.

18. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie Onyewu graag komen. Obradofiets weet ik niet. Nooit van die gast gehoord, maar iedereen heeft het plotseling over hem...

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Opvallend is dat Wielaert in de eerste helft niet in de opstelling voorkwam tegen Ajax CT. In de eerste helft werd namelijk het sterkst mogelijke Ajax opgesteld. In de tweede helft mocht Wielaert wel meedoen bij het B-team, dus een blessure had hij niet. Denk dat Wielaert 1 van de spelers is die Jol wil verkopen.

Eerste helft was trouwens goed, verzorgd voetbal en een betrouwbare defensie. Tweede helft slechte verdediging, allemaal wat slordig maar toch meer goals gemaakt. Eindstand 3-2(1-0).

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat Jol Wielaert qua ervaring nog even nodig heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina