De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    I know. ;)

Terry heeft vaak zat aangegeven dat Chelsea DE club voor 'm is, en hij er de rest van zijn leven bij betrokken wilt blijven. Lijkt me sterk dat ie naar zo'n poepclubje als City gaat. Chelsea kan zat andere spelers verpatsen als ze geld nodig zouden hebben.

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het mooi vinden als Sneijder naar Chelsea zou gaan, een club die in ieder geval de laatste paar jaar een stuk meer heeft bereikt in europa dan Real Madrid (gaat nu wel veranderen denk ik maar zonder basisplaats heb je daar nog bar weinig aan imo)

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Elia dus niet naar Ajax. Vind dat niet zo erg, Elia is juist een speler die we niet nodig hebben.

Zo, die ziet ze duidelijk vliegen:emo:

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    wel 350 euro per week bij Man City dan toch (best betaalde speler ter wereld), maar ik denk dat hij het wel net bij elkaar kan schrapen allemaal met de huidige 200 euro per week.

En perez :emo:

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    De kwalificatie sterspeler staat niet gelijk aan een grote ego. Iniesta is een geweldenaar van jewelste maar echt totaal niet zelfingenomen. Ook bij Messi valt dat enorm mee.

Geen sterspelers? Sowieso heeft Real Madrid zo'n beetje de beste keeper ter wereld. Ook Sergio Ramos werd met veel bombarie binnen gehaald en wordt door vooral Spanjaarden al snel (onterecht) gezien als beste rechtsback op de planeet. Dat heb ik het nog niet eens over een gast gehad zoals Guti die het woord arrogant zo'n beetje uitgevonden heeft. Het druipt van die kop af. Sneijder en Van der Vaart (met name eerstgenoemde) vinden zichzelf ook hele grote jongens heb ik het gevoel. Zijn natuurlijk ook erg goede spelers maar de ego is ook flink aanwezig. En zo zullen er ongetwijfeld nog een aantal spelers zijn (buiten de nieuwe aankopen) die zichzelf geweldig vinden. En nu met de nieuwe aankopen gaat de hoeveelheid ego through the roof. Met name meneer Ronaldo natuurlijk. Dat Real Madrid nu alle mogelijke grote namen in het huidige voetbal binnen haalt zorgt voor aversie. Logisch. Ik snap ook niet zo goed de verwijzing naar Barcelona. Van de spelers die je noemt zijn alleen Henry en Dani spelers met een aardige naam die voor flink geld zijn gekomen. Samen met Eto'o zijn die drie denk ik ook qua persoonlijkheid aardig voorzien van een flinke ego. Maar zodra er teveel bigshots komen is een elftal te klein. Ik hoop toch wel dat je dat kunt begrijpen. Daarom moet ook nog maar blijken of we een team zullen zien spelen of slechts een groep individuen. Ik denk ook dat men bij Barça zeer bewust is van het fenomeen ego en wat voor narigheid het met zich mee kan brengen. Dat zie je dan ook m.i. terug in de aankopen. Real Madrid lijkt zich in het kader van merchandising slechts te richten op commercieel succes en veel minder op het binnenhalen van prijzen. Feit is dan weer wel dat die 2 op langere termijn wel weer hand in hand gaan.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zegt zijn het goede spelers, geen sterspelers. Zoals CR, Messi of Kaka. Ik zeg de waarheid, had Cristiano niet gehoeven nadat ze Kaka al hadden gekocht. Zijn instelling kan voor "problemen" zorgen, maar we gaan allemaal zien hoe dat gaat lopen. En S.Ramos kan je heel goed vergelijken met Dani Alves, ze worden allebei gezien als de beste rechts backs ter wereld. Ze vinden zich allebei groot in naam, enige wat soms verstorend is dat Ramos soms rare bewegingen maakt zodat de verdediging helemaal openstaat.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wie is dit nou weer?8)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Argentijns bijtertje, pakt volgens mij aardig wat kaarten ook. Denk dat er een goede beschrijving staat in dat bericht. Spijkerharde etc.

@ EgYowns, dit heeft niets te maken met mijn voorkeur voor Barcelona over Madrid, maar ik schat Dani Alves toch wel iets hoger in (ook al speelde hij een belabberde finale).

Ik schat Maicon nog hoger in, maar misschien zie ik dit helemaal verkeerd!

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah zon bijter zie ik wel zitten

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als het maar niet zo gaat als davids in zijn laatste seizoen: Veel onnodige kaarten en wedstrijden onnodig missen

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ken hem ook niet maar het lijkt verdacht veel op scouting :+

Hebben we niet genoeg verdedigende middenvelders trouwens?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien wel maar voor 3 miljoen een 22 jarige argentijns international klinkt als een goede deal. Voor dat soort bedragen kun je altijd een gok wagen denk ik. Is toch anders dan bijv 16 miljoen aan Suljemani uitgeven of proberen relatieve grootverdieners als Matijssen te halen.

13. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Mag ook wel weer eens bij Ajax.
    Als ze nu maar snel twee verdedigers (Obradovich & Onyewu) aankopen zie ik het wel goed komen volgend seizoen.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iedereen denkt wel dat er alleen maar pannenkoeken zitten bij de scouting van Ajax, maar wat ik juist hoor is dat de leiding niet naar hun scoutingsapparaat luistert. Verder kan ik er geen waarde oordeel over geven, maar dit is natuurlijk precies het omgekeerde dus je weet eigenlijk niet waar de fout zit dan!

@ D3lphiki, international moet je ook een beetje met een korreltje zout nemen natuurlijk ;)

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ze hebben nu in ieder geval een bod van 3,5 miljoen uitgebracht op Prediguer. Daarmee hebben ze het bod van Boca al overtroffen. Als ze gewoon 4 miljoen zouden bieden wat de vraagprijs is dan hebben ze hem gewoon en dan hoeven ze ook niet meer bang te zijn dat Benfica hem nog snel koopt voor 4 miljoen.

Verder schijnt Ajax ook interesse te hebben in Rasmus Elm, het broertje van Viktor Elm die nu voor Heerenveen speelt.

Dat zou dus al de tweede middenvelder worden.

Het lijkt er ook op dat Khalid Sinouh de nieuwe derde keeper word bij ajax.
    Volgens de Telegraaf zal ajax morgen hun eerste aankoop presenteren. Dit kan dus Sinouh zijn maar het kan ook Onyewu zijn.
    Persoonlijk hoop ik op de laatste.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook, maar ik las een gerucht dat Madrid hem nu ook wilt! :mad::mad:

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens deze site is Real tussen de onderhandelingen heen komen fietsen van Onyewu. Persoonlijk geloof ik er geen zak van, maar goed(waarom zou Real ineens Onyewu kopen na al die sterspelers). Wie weet is het echt waar.

Edit: Kappen Rydan :mad:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er zitten nogal wat clubs achter dat broertje van Elm aan toch? ben benieuwd of het wat wordt. Hoop eigenlijk meer op een verdedigende versterking.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Leuk stel jullie.:+

Waarom zou real interesse hebben in Onyewu. Vind hem niet echt passen tussen al die andere "top" aankopen van hun de laatste tijd.
    Waarom zouden ze een speler kopen die niet duurder is dan 10 miljoen?8)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Omdat hij een beregoeie Confedarations cup gespeeld heeft en hij transfervrij is en de verdediging van Real niet geweldig is? (en het geld blijkbaar op is anders zouden ze Terry en Vidic wle kopen voor 50.000.000 per stuk :+ )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina