1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze wilden hem een paar jaar geleden ook al, en Perez had het geloof ik over nu nog even voorzichtig verder gaan. Moet natuurlijk rustig aan doen met je laatste 100 miljoen 8):cool:

@ D3lphiki wel echt de 2 slechtste voorbeelden die je kan geven :+

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zou wel zwaar klote zijn als Madrid Onyewu weg rooft voor onze neus. Cambiasso zou in de belangstelling staan van Liverpool omdat Xabi Alonso naar Madrid zou kunnen vertrekken. Ik gun het Liverpool uiteraard, maar Inter kan Cambiasso niet verliezen (heeft trouwens ook net z'n contract verlengd tot 2014). Mijn haat voor Madrid blijft immer groeien, ook al zijn het slechts geruchten.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Naar verluidt is Ajax de winnaar en wordt die 1 dezer dagen gepresenteerd.
    Ikzelf weet niets van deze gast. Tja, hij heeft een super toernooi gespeeld in Z-Afrika, maar ik mag hopen dat Ajax deze keer wél een keer verder kijkt dan hun neus lang is, en niet gelijk tot een overhaaste aankoop komen (Sulejmani :p).
    Maarja, het kan geen miskoop zijn natuurlijk :p.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Qua body is het in ieder geval een goede, zo'n bikkel kan Ajax wel goed gebruiken.

Daar zal Viktor blij mee zijn. :cool:

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Prima aankoop van Ajax als het waar is! Ben afgelopen seizoen naar Racing Genk - Standard Luik geweest en daar viel hij me al op. Een doorbijtertje wat Ajax nodig heeft.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Uhmm... volgens mij deed Dani Alves niet eens mee in de CL finale of bedoel je die van de Copa?

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij bedoelt hij tegen Chelsea in de halve finale. Dat was een slechte wedstrijd van Alves.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Confederations Cup had ik het over :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De soap rond Elia is nog lang niet afgelopen..
    Het schijnt dat Ajax een vies spelletje heeft gespeeld...

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    verklaar je nader?

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, boeiend. Elia is naar HSV vertrokken dus wat zal hem dat nou boeien. Ajax speelde een vies spelletje. MAAR ik moet Jol toch gelijk geven dat geen enkele speler in de Eredivisie meer waard is als 8 miljoen.

Kom, straks krijgen we ook van de absurde bedragen. Bovendien zijn er niet echt zulke uitblinkers meer te vinden, komt vast nog wel. En ja, ik vind niemand een uitblinker, mijn mening ...

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ajax heeft aan Elia gevraagd een breuk te forceren met Twente. Oftewel dwarsliggen, niet naar de training gaan of een arbitragezaak ervan maken.
    De soap rond Elia is imo overgegaan met zijn transfer naar HSV, maar de relatie tussen Twente en Ajax wordt er niet beter op!

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Spelers zoals Elia doen er goed aan om naar HSV te vertrekken. Daarom vind ik Suaréz HEEL verstandig door nog EVENTJES in Ajax te blijven om zo te rijpen en de interesse van clubs nog groter te maken.

Denk dat als Jol hem gaat verkopen hij zichzelf voor lul zet. Why? Nou, denk dat Ajax Suaréz niet laat gaan voor minder dan 10 miljoen :+

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jaaaaa:D Dikke Jeroen:lol: Serieus, doe gewoon Sergio Padt als derde keeper. Deze vreet de complete catering op:emo:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijgt Munsterman het toch voor elkaar! De hele tijd loopt hij zich te misdragen door zijn beloftes die hij meerdere malen heeft herhaald keihard te breken. 12 miljoen vragen, roepen dat HSV een veel beter bod dan Ajax heeft gedaan, vervolgens staat er in de media dat HSV evenveel had geboden als Ajax etc etc Nu heeft hij zelf natuurlijk even in de pers gereageerd dat Elia het bijna voor zichzelf had verpest en dat Joop gelukkig maar geduldig is gebleven want anders zat Elia nog bij Twente. Hij wast zijn handen in onschuld. En nu is Ajax degene die een vies spelletje heeft gespeeld! Klasse gespeeld, Munsterman. Zou me niets verbazen als Elia dat moest zeggen van Munsterman, dit soort berichtjes komen altijd na die omstreden transfers van Munsterman naar buiten. Toevallig.

Nee, van mij mag deze man zo snel mogelijk oprotten uit de voetbalwereld.

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steek, Vermeer en Bizot. Dat zou dus betekenen dat er vandaag geen keeper komt of ze moeten er 4 meenemen maar dat lijkt me niet..

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Die Elia is toch meer een vies kut ventje IMO. Weet niet wanneer die z'n bek moet houden lijkt wel.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jol leeft in zijn eigen wereldje met zijn recente uitspraken; "Niemand in de Eredivisie is meer waard dan 8 miljoen".

Een dag later; "Al boden ze 30 miljoen voor Suarez, hij gaat niet weg".

Een algemeen nieuwsbericht; "Villareal, Fiorentina en Ajax brengen bod uit van 10 miljoen op Marcus Berg. Man Utd, Arsenal, Liverpool, Chelsea en Bayern Munchen hebben hem op het verlanglijstje".

Ofwel; Jol zegt gewoon wat hem uitkomt zonder er over na te denken.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Noem mij er dan nog eens een paar

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heel erg moeilijk doen over Ten Hag?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.