1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo slecht is verhoeven nou ook weer niet. Vraag me af waarom hij als 3e keeper naar Ajax zou willen.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En dik? Die man is 1 van de meest fitte spelers bij Volendam......

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dik zijn zegt niet altijd wat. Zolang je maar fit ben.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop natuurlijk dat hij bij Volendam blijft. Vind hem echt gegroeid de laatste tijd, vorig jaar echt goed gekeept. Hij moet gewoon blijven, wat moet je nou als derde keeper van Ajax. Bovendien zullen de Ajaxsupporters hem waarschijnlijk bespottelijk maken, waar hij bij Volendam een gewaardeerde steunpilaar van het elftal is. Lijkt me duidelijk waar hij voor moet kiezen.

5. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wie bedoel je met die clown? Hm, het lijkt er niet erg op dat Onyewu vandaag gepresenteerd wordt zoals het gerucht hier ging, jammer.
    vond dit wel een mooie:+

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Khalid zeekoe.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heeft niets met slecht zijn te maken overigens mijn opmerking. In mijn ogen moet hij gewoon steunpilaar (niet grappig bedoeld) blijven bij Volendam. Zonde om hier nu al als 3de keeper te verpieteren voor wat pietermannen.

Hopen dat Arbeloa naar Real gaat, want dan kan Onyewu naar Ajax :+

Edit: Bod Milaan op Huntelaar. Ik hoop dat hij erheen gaat en het perfect doet :D

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik hoop ook dat ie er heen gaat omdat ik er vrijwel zeker van ben dat ie het daar niet gaat redden, net als bij Real.

9. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een shizzle @ presentatie van Ronaldo. Beetje overdreven, hij krijgt trouwens nummer 9.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    ...

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort wel veel over hem maar heb hem zelf ook nog nooit zien spelen, wel mooi trouwens dat hij nog wacht op een aanbieding van Ajax, als hij echt zo goed is zal Ajax binnenkort wel actie ondernemen.

Iets meer respect graag, deze man bracht Twente terug naar de (sub)top en door hem is Twente nu bijna van haar schulden af en is het stadion ook in handen van Twente. Dat de supporters van andere clubs hem niet mogen omdat hij moeilijk doet bij de verkoop van de topspelers van Twente kan ik heel goed begrijpen maar om hem een idioot te noemen is veels te overdreven.

Laatst bewerkt: 6 jul 2009
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jeez, je moet weer gaan schelden om je punt duidelijk te maken? :emo:

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd...

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nu Onyewu nog en een goede spits en dan zijn we klaar. En maak Padt gewoon derde keeper. Wat is daar nou mis mee?

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat hij geblesseerd is aan zijn vinger. Was geloof ik ook de aanleiding om een keeper te halen. Maar zet dan Bizot ofzo als derde keeper neer.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je met een ster als hij is. 85.000 bezoekers voor één speler is echt ongekend._O_

[​IMG][​IMG]

En dan moet Ajax een keeper als Verhoeven binnenhalen voor een zak popcorn en een pizza. :+

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En nu hebben ze geen geld meer voor een grasmat:emo:

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hebben volgens mij alweer 1 miljoen euro ontvangen, alleen al aan die presentatie:9.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha inderdaad. 15 euro per kaartje en je zit al boven een omzet van 1,5 miljoen simpel bij een presentatie.

Overigens wordt hier altijd zo gewezen naar voetballers met een absurd hoog salaris, dat aandeel valt in de sportwereld nog wel mee:

Drie voetballers bij twintig meest verdienende sporters

06/07/2009 14:45
    Voetballers hebben het stempel grootverdieners te zijn. Maar op de ranglijst van meest verdienende sporters nemen ze een bescheiden plaats in. In de toptwintig van atleten met het hoogste inkomen is ruimte voor slechts drie voetballers.

CNNSI stelde een lijst samen van de sporters die afgelopen seizoen het meest hebben verdiend. Daarbij telden zij niet alleen het salaris, maar ook de advertentie-inkomsten die deze toppers incasseerden.

Onbetwiste nummer één is opnieuw Tiger Woods. Sportief had hij dan wel een mager jaar vanwege een knieblessure, maar hij verdiende nog altijd 71,5 miljoen euro. Daarmee bleef hij de concurrenten ver voor. Collega-golfer Phil Mickelson is tweede met 'slechts' 38,0 miljoen.

In de toptwintig heersen basketballers en Amerikanen. Zes spelers die uitkomen in de NBA-profcompetitie vinden zich terug bij de grootverdieners. Daarna volgen golf, autosport en voetbal met ieder drie vertegenwoordigers. Negen Amerikanen streken erg veel geld op, Engeland (Groot-Brittannië) volgt met twee rijke sporters.

David Beckham is de voetballer met het hoogste inkomen. De middenvelder die voor Los Angeles Galaxy en AC Milan speelde schreef 32,4 miljoen euro bij op zijn bankrekening. Lionel Messi (Barcelona) volgt met 28,6 miljoen en Ronaldinho (AC Milan) sluit de toptwintig met 19,6 miljoen.

Toptwintig grootverdieners sport

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina