1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws dit, ik hoop dat Huntelaar kan uitgroeien tot één van de belangerijkste spelers van Stuttgart, moet lukken. Het is in ieder geval een mooie club en hij staat elke week in de basis.:)

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat Klaas zelf wil... nee Real komt niet zomaar van de Nederlanders af denk ik.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De Zeeuw nog een een-jarig contract. Vraag me af of het Scheringa lukt om zijn poot stijf te houden. Al had ik liever Schaars gezien, De Zeeuw zou ook wel een gewenste versterking zijn. Ik wacht nog steeds tot er wat spelers geloost zijn die het niveau niet aankunnen. Teveel kwantiteit op het middenveld.

Die 7 miljoen was overigens variabel, maar hoe precies, want volgens mij profiteert Ajax mee van deze transfer!

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Tot 2011 geloof ik. Dus 2 jaar.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Die 7 miljoen is afhankelijk van de prestaties van Real Madrid. Dus Ajax profiteert niet van de transfer. Maar de afspraken over de variabele 7 miljoen blijven gewoon bestaan, ook al voetbal Huntelaar niet meer bij Real.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maarja, ik zie Stuttgart niet zo snel de halve finale van de CL bereiken, dus Ajax ziet KJH liever bij Real denk ik..

Sowieso doodzonde dat die Nederlanders niet meer aan spelen toekomen. Als ik vd Vaart zie voetballen denk ik echt, zoveel is Kaka echt niet beter. Fantastische voetballer, en ik gruwel ervan dat hij op de bank moet zitten. :mad:

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die afspraken blijven voor Real gelden, niet voor Stuttgart. Bovendien is dat helemaal niet 1 van de doelstellingen, het waren simpele doelstellingen zoals deelname aan de CL etc. Anders krijg je dat geld natuurlijk nooit.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, maar als de doelstelling 'Huntelaar moet de CL spelen en dan krijgt Ajax 3 ton', dan is het toch beter als die bij Real speelt?

Btw, lees net dat Ajax écht in de Zeeuw is geïnteresseerd :lol:

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie De Zeeuw graag komen natuurlijk. Liever Schaars, maar goed. Dit gaat nooit lukken met ome Dirk natuurlijk.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik las inderdaad ook dat het om de prestaties van Real gaat, met of zonder Huntelaar. Wat die 7 variabele miljoenen betreft is het dus alleen maar goed dat Madrid als een dolle topaankopen doet, want dan krijgt Ajax z'n geld vrijwel zeker.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Inderdaad, dit is loze hoop. Hij blijft of liever bij AZ, om zich in de kijker te spelen bij grotere clubs, of hij gaat direct weg. Persoonlijk is Ajax voor hem geen vooruitgang.
    Daarbij optellende dat de grootste dief van Nederland het bedrag mag bepalen, schat ik de kans op de overgang laag in.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Overtuigd? :+

En misschien is het wel een trucje van Ajax om De Zeeuw naar Bayern te laten gaan. Van Gaal mocht toch niet bieden op spelers totdat een andere club dat had gedaan?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O, het gaat niet om individuele prestaties? Dat dacht ik :+. Maar als het om prestaties van Real als club gaat, is dit natuurlijk ideaal!

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Top! Laat Real maar kampioen worden en de CL winnen:thumbs:

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Muah geen kampioen :+ 5miljoen en Barca kampioen is ook top :+ en dan nog een percentage van doorverkoop als die er is zo ook heerlijk zijn.

Amen Brother!:b:

Klote Dirk........

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neu, doe maar niet ;) Dat geld krijgen we ook wel als ze geen kampioen worden en CL winnen :+

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Weet iemand die prestaties? Word nu wel nieuwsgierig :+

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zolang De Zeeuw maar voor een hoog bedrag weggaat, des te meer vangt de Go Ahead Eagles. :cool:

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat mij betreft stopt Ajax zijn huidige transferbudget in Schaars (en anders De Zeeuw) en een Centrale Verdediger álá Onyewu (heel zonde dat hij niet is gekomen), daarmee bedoel ik dus gewoon een echte killer, een beer waar de aanvallers bang voor zijn, die gewoon zijn man uitschakelt en sterk is in de lucht. Met een beetje geluk kan hij ook nog met de ruimte in zijn rug omgaan en heeft hij een redelijke snelheid (hoeft niet de 100m in 10seconde te kunnen :+). Liefst overigens Nederlander/Belg, 6+5 vind ik een goeie regeling hopen dat die doorgang vind.

Vervolgens een hele grote bezem door de selectie, met alle middelmaat en mensen die het niet/net aankunnen in de uitverkoop en dan met wat dat oplevert + het geld dat v/d Boog onder zijn matras heeft liggen koop je een speler als Brian Ruiz.

Dan ben je wat mij betreft klaar voor dit seizoen en dan wordt je gewoon kampioen. Vervolgens redelijk ver in de uefa cup en met die inkomsten + inkomsten van Champions League (met de nummer 2 falen zodat wij al het geld krijgen) koop je een goede spits (ook al doet cvitanich het goed, wel andere kwaliteiten/fysiek natuurlijk 2x dezelfde heeft weinig zin). Dan heb je in 1 seizoen je selectie op orde, met wat talent in de aankomst en rest alleen nog het omgooien van intern bestuur.

En toen werd ik wakker 8), al denk ik wel dat het reëel zou zijn als je deze spelers kon halen, maar dat zie ik niet gebeuren.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waarom gaat Huntelaar niet naar Manchester? :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina