1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik snap echt niet dat Huntelaar dat überhaupt zou willen. Toen hij bij Ajax weg ging wilde hij toch slechts naar de Europese top verkassen? Natuurlijk is zijn uitgangspositie om in de basis te spelen erg slecht geworden maar ik had toch gedacht dat hij in ieder geval wel in een topcompetitie zou willen voetballen. Duitsland... Misschien dat Van der Vaart hem mooie woordjes heeft ingefluisterd.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nou ja, dat is op zich nog geen probleem, de Duitse competitie is erg sterk en competitief. Er zijn dit jaar gewoon 6 a 7 kanshebbers voor de titel 8).

Alleen vind ik KJH echt een speler voor de Premier League. Destijds vond ik het al vreemd dat hij voor Real koos en niet met Man Utd rond de tafel ging. Die club pas echt perfect bij hem. Lekker in the box spelen, zoals van Nistelrooij geperfectioneerd heeft, en wat KJH bij Ajax ook deed. En aangezien Manchester nog op zoek is naar versterkingen in de voorhoede leek dat mij de beste optie.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Denk ook niet dat hij het gaat doen. Real heeft dan wel een akkoord maar Huntelaar is nog niet akkoord. Zou wel stom zijn want zo'n grote verbetering is Stuttgart niet t.o.v. Ajax. Zijn toch wel betere clubs voor hem te vinden. Maar dat gierige Madrid heeft hem natuurlijk liever bij Stuttgart dan bij een concurrent.

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0

'Eerste keeper? Pfff...Ik vreet je op!'

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "He ik ga even langs de Mac wil jij ook wat?"

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Waarom alleen maar lullig doen over Verhoeven? Hij kan op zich aardig goed keepen. En over zijn postuur weten we nu ook wel dat hij niet één van de slankste is ofzo. Maar scheit...

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Trouwens over dat geval met Huntelaar en eigenlijk al die Oranje-spelers die bij Madrid voetballen. Misschien heeft Madrid wel een soort van deal afgesloten met Spanje, zodat deze spelers allemaal achterstand hebben op het WK van volgend jaar. Het is puur een theorie, dat weet ik. Maar misschien willen ze Nederland gewoon proberen laten afhaken op het WK. Ze komen nooit meer aan spelen toe daar!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nogal een prijzige theorie :lol:.
    Het zou toch wat zijn.

En over Verhoeven, het is inderdaad een hele fitte kerel. Maar het zou raarder geweest zijn als alle Ajax fans opeens deden of er niets aan de hand is, want zij zijn gestart met ooooooooo pizza! bij elke uittrap :emo:. En dan nu gaan doef alsof die fantastisch is?

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Steek lacht wel maar hij is doodsbang. Check die blik van Verhoeven dan.

@ Tyrant: Je ziet nu toch wel dat velen hem sympathiek beginnen te vinden en 'eigenlijk helemaal niet zo dik'. Ik denk dat-ie wel kan uitgroeien tot publiekslieveling. :p

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is wel echt een perfecte foto voor het onderschrift topic.

Fokking mooi trainingspak trouwens, wie viel kostet es? :+

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja, maar ik denk dat die rol hem beter paste bij Volendam..
    Ach, misschien zullen we hem eventjes zien bij Ajax? Denk het niet, maar serieus, ik vind Verhoeven te goed om als 3e keeper bij Ajax te zitten.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Snap niet waarom ze hem kopen.. Steek en Vermeer zijn beide goede keepers en een 3e keeper komt toch nooit aan de bak. En dan ga je daar geld voor neerleggen. Laat er dan eentje van jong Ajax ofzo daar 3e keeper worden. Vind het alleen maar geldverspilling.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Huntelaar niet gewoon naar Manchester gaat is mij een raadsel. Daar word hij tenminste hard van ... maargoed, VfB Stuttgart of Man. United? :+

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet ManU wel bieden heh.....

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoop echt dat ze dat doen, zou fantastisch zijn om hem daar te zien voetballen

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heheh:cool:

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vind dat Huntelaar te kort komt voor een club als Man Utd?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik ben echt overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar.
    Ik denk dat hij zich makkelijk aanpast, en altijd wel z'n doelpunten meepikt.
    IMO kan hij echt wel de nieuwe RvN worden in Old Trafford! Ik weet zeker dat hij de potentie heeft om het beter in de EPL te doen dan een Eto'o/Zlatan.

@Mtthz: God, ik zie het helemaal voor me :lol:

Laatst bewerkt: 10 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina