De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Waarom niet? Het lijkt me qua type speler wel goed passen op zich. Hij kan best meedraaien in het combinatievoetbal maar is ook iemand die uit niks een goal kan maken zonder dat het spel eerst over 35 schijven hoeft :+ In wedstrijden waar je het moeilijk hebt en je er voetballend niet uitkomt wil je denk ik juist een Huntelaar in de spits hebben staan.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Omdat ik denk dat Huntelaar al in de 16 moet staan als die de bal krijgt. Veel van de Arsenal aanvallen beginnen al op eigen helft, waar vanuit dat balbezit wordt gecounterd naar de tegengoal. Beetje zoals AZ. Dus meer counter voetbal, waar er op snelheid combineerd wordt. Vind dat gewoon niet echt passen bij een spits spits als Huntelaar, maar meer bij een complete voetballer zoals v Persie.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

Mijn reactie was eigenlijk puur op Rampage gericht;) Hij zegt al een paar dagen dat Huntelaar stom is en niet naar ManU gaat, vandaar mijn reactie die ik helemaal niet zo raar vind.

Tuurlijk mag je speculeren etc, maar gaan roepen dat iemand een mongool is omdat hij niet naar een club gaat die totaal geen bod op hem heeft uitgebracht slaat helemaal nergens op!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    O ok.

Ja daar heb je volkomen gelijk in :D.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij past misschien niet zo in het counteraspect van hun spel maar volgens mij willen zij ook dominant voetbal spelen en dan heb je volgens mij veel aan iemand die zijn mannetje in de 16 staat.

Los daarvan denk ik dat je ook in het snelle combinatie/countervoetbal aan het eind van de rit iemand nodig hebt die op de goede plek staat en het afronden voor zijn rekening neemt :D

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja. Vaak als ik naar Arsenal keek, waren ze het veel te mooi aan het doen en misten ze telkens grote kansen.. dacht ik echt van: daar mist een gozer die ze er gewoon inknalt. En dat is Huntelaar.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Zeker, Huntelaar is een goaltjes dief :)

Ik vind het jammer want in MIJN ogen is Tottenham een flinke stap terug t.o.v Real Madrid MAAR kwa voetballen zal hij daar meer aan de toekomst kunnen werken.

Overigens is het niet zomaar een gerucht dat Man. United serieuze interesse had in Huntelaar, dat heeft toen zelfs op de site gestaan.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik snap je niet helemaal Rampage.

Waarom ben je boos op "Hunter" soort van als Manchester 18miljoen bied zegt hij, nee ik wil alleen naar een club die 25miljoen voor mij bied.

Ik denk dat Tottenham een goeie vervolg zet zal zijn. Manchester United beter en ik weet ook niet echt of Arsenal helemaal past bij Huntelaar (of andersom :+).

Tottenham heeft potentie.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Ik ben niet boos op Huntelaar ... nooit geweest ook. Ben kwaad op Real Madrid, maar er zijn meer mensen die mijn mening hierover delen.

10. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Ajax heeft dus prima gehandeld met Madrid :thumbs:!

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Omdat Madrid hem (nog) niet voor een spotprijs weg wil doen? Ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat ze het grootste gedeelte van de 27 miljoen terug willen verdienen

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Bull-SHIT! Dan hadden ze geen 3 spelers moeten kopen t.w.v 170 miljoen :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    inderdaad, wat zij doen is pure kapitaalvernietiging en dat weten ze donders goed..

Deal tussen Arsenal en City over Adebayor zou al rond zijn
    http://www.soccernews.nl/news/69728

Dus ruim baan voor El Cazador :D

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Wat is Arsenal aan het doen man? Ik kan me niet voorstellen dat ze Huntelaar als vervanger gaan halen voor Adebayor...

En City is ook weer lekker bezig :p.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaat City eens een keer een toptrainer binnenhalen... de huidige weet er geen team van te maken.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het team was tot nu toe dan ook gewoon matig.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Als ik Arsenal zou zijn, zou het een slimme zet zijn om Emmanuel weg te doen en daarvoor Huntelaar in de plaats te zetten. Vorig seizoen vond ik Adebayor altijd een fantastische speler om te zien, maar dit jaar vond ik hem toch een stuk minder op de één of andere manier. Daarbij vind ik hem echt niet minder dan Huntelaar. Misschien is Huntelaar zelfs wel beter, op het gebied van scoren dan! 8 doelpunten in 20 wedstrijden, waarbij hij direct moest wennen aan de Spaanse cultuur en het systeem vind ik echt niet slecht. Daarbij kwam die eigenlijk altijd de laatste minuten erin.

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Manchester city doet weer goede zaken. Alleen... de verdediging van Manchester city kan nog wel wat versterking(en) gebruiken IMO.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.662
    Vooral als hun sterkste man de Mexicaanse griep krijgt :+.

Nu gaat het gerucht dat Terry naar City gaat, en Vierra misschien naar Tottenham?
    Vieira is de ideale speler voor Tottenham IMO

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee joh. Vieira is oud, traag, ongemotiveerd en zit het grootste gedeelte van het seizoen bij de fysio om aan z'n blessures te werken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina