1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee. Ibra krijgt er 12 (gare paupervoetbalzone, kutsite). Van Kaká is (nog) helemaal niets bekend.

Kaká dus weg. Zwaar kut voor de Serie A. Schijtmadrid. Bafclub.

Nope, Zidane was 75 miljoen (VI) ;)

Edit: Oh, Rydan had het salaris van Ibra al verbeterd :thumbs:

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ken hem niet.

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Kaka officieel naar Real!! Favoriete speler en team samen. Real heeft Cristiano in ieder geval, dus echt niet nodig. Goede speler en verdiend vorig jaar de prijs gewonnen. Maar nu is het alleen de naam, waar Real over nadenkt. Als die komt is ook goed, alleen het is niet nodig.
    Nu alleen een clear-out maken daar in Real en dan de volgende spelers aankopen. Villa, Silva zijn daar geschikt. Echte spits en controllende middenvelder. En nog een verdediger, als Maicon ofzo. Dan kan het seizoen 09/10 echt beginnen!

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm, mijn ideale transfer? Een David Villa naast Torres in Liverpool :+

Voor de rest is dat Kaká verhaal altijd al waar geweest. Is lulkoek dat hij de "financiële" problemen van AC de schuld geeft. Maargoed, dat zal aan mij liggen. Denk dat er volgend seizoen weinig Nederlanders meer zullen spelen bij Real Madrid. De enigste die zullen blijven zijn v/d Vaart ( Sneijder geblesseerd ) en Ruud ( als hij op tijd hersteld ).

Toch had ik Kaká liever in Chelsea gezien. Nu hoeft Real alleen nog maar een Ronaldo te strikken en dan is het elftal klaar.

Maar wat een idioot hoge bedragen daar ... niet te geloven.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Obradovic is al een hele tijd het centrum van de aandacht op een ajax forum datbik volg

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Op Fok heeft iemand hem zien spelen bij Partizan en die zei dat het een aanwinst zou zijn, in hoeverre je daar van kan spreken na 1 wedstrijd natuurlijk. In z'n thuisland bestempeld als een zeer groot talent dat nu al mee zou kunnen in Engeland, Italie en Spanje. Maar hij wil zelf eerst naar Nederland geloof ik. En hij staat natuurlijk niet voor niks vanaf zijn 18e in de basis bij Partizan. Een van de grootste clubs van Servie.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een echte Ajaxback. Veel opkomen, goeie voorzetten. Kan de hele linkerflank bestrijken.

Maar het is natuurlijk de vraag of hij zijn potentieel ook gaat waarmaken en daadwerkelijk kan uitgroeien tot een topverdediger. En voor 7 miljoen is dat toch wel een risico.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik zou het risico nemen. 6mil aanvullen met nog wat geld voor Defour en je hebt een geslaagde transferperiode. oh e een paar beunhazen eruit (sno etc.)

9. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Dufour komt NIET! Die is ongeveer net zo haalbaar als dat we Carvalho van Chelsea halen. Of Schaars van Az.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sno gaat geloof ik ook weg ... die gast is echt een miskoop. Bij NAC noemde ik hem al de Houten Klaas, die gast is stevig maar voetballen? Neuh ...

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Goal.com dus, ik vind het raar want Jol beslist uiteindelijk toch ook over een transfer?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja moet je dan een speler houden die eigenlijk weg wilde?

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Het lijkt hem erg leuk om in de Premier League, en zeker bij Arsenal aan de slag te gaan. Maar hij heeft nooit gezegd dat hij perse nu weg wil geloof ik.

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hm hoe betrouwbaar is goal.com ?

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmmm ...

Volgens mij beslist Jol uiteindelijk wat er gebeurd. Maarja, het bestuur van Ajax ziet centen 8) Bovendien kan Ajax / Jol er ook voor kiezen om Vermaelen aan zijn contract te houden maaaaaaaaaaaaaaaaaaar als zijn contract afgelopen is mag'tie uiteraard gewoon weg.

16. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Met een korreltje zout nemen.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    geloof ik helemaal niks van, ook dat laatste argument dat vermaelen zeker niet naar arsenal mag omdat het de aarstrivaal van tottenham is 8) ga me nou niet vertellen dat jol dat een serieus argument vindt.

18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Wat een onzin.

13 Miljoen voor vermalen is te veel i.m.o.
    Heitinga ging niet al te lang geleden weg voor 15. Tja, nu mag Jol laten zien dat hij kan scouten :cool:

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En Kaká is niet alleen maar een 'naam'? Heb je hem wel zien spelen de afgelopen seizoenen? Wat Real nodig heeft is een fatsoenlijke verdediging en een trainer (ze hebben nu denk ik wel een hele goeie in huis trouwens) die er voor zorgt dat de linies aansluiten. Vorig jaar was het echt een schiettent. Een sterke man op het middenveld kunnen ze ook wel gebruiken, want ik ben (volgens mij als een van de weinigen) helemaal niet kapot van die Lass...

Goal.com is een verzamelsite voor nieuwtjes van andere bronnen. Dus het gaat er niet om hoe betrouwbaar Goal is (ze hebben wel altijd belachelijke sensatiebeluste titels en trekken vaak suggestieve conclusies), maar hoe betrouwbaar de genoemde bron is. In het geval van The Daily Mail zou ik me er niet al te veel van aantrekken.

Laatst bewerkt: 9 jun 2009
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Volgens Voetbalprimeur heeft Real ook Villa overgenomen van Valencia voor circa 37 miljoen euro. Ik hoop het uiteindelijk niet, heb liever dat Villa naar Barça komt als Eto'o vertrekt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina