De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331
    Oefenwedstrijden ... dat kan gewoon in een stadion.

Mensen gratis laten komen ... laten genieten van de sfeer en er hopelijk een X aantal seizoenskaarten uitslepen :+ Dus, meer omzet.

2. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    jaa, maar bij NEC staat er al een wachtlijst op de seizoenskaarten dus daar heb je niet veel aan haha

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Vind ik een te gemakkelijke optie.
    Denk je echt dat het PSV lukt om het stadion ook maar halfvol te krijgen? Midden in de vakantie en kutweer. Dan vind je echt geen 10.000 man die een wedstrijd willen zien. In Zutphen waren er maar 3500, terwijl er op 5000 was gerekend.

4. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel goed dat Afellay eindelijk een beetje volwassen word, vorig jaar een enkele gele kaart en ik heb nog meer goede hoop voor hem dit jaar :) !
    PSV wordt weer "gewoon" kampioen dit jaar. Met Ooijer en Engelaar erbij hebben we de ervaring die we vorig jaar miste en meer fysieke krachten.

5. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    daarom. En als je tegen een club als Germinal Beerschot voetbalt, (wat Nederlanders niet zien als een topclub (ik trouwens ook niet)) dan verwacht je gewoon niet veel supporters van NEC dus dan zijn er maar een paar duizend mensen in het stadion (als je dat al red) en je verwacht tog ook niet dat er bij elke wedstrijd op amateurvelden rellen zullen komen...

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kijk voor supporters is het ook leuk dat de clubs zeg maar even in de provincie komen. Of dat nou tegen de plaatselijke voetbalvereniging is of tegen een willekeurige profclub uit binnen- en buitenland. Vind het zelf ook wel geinig om zo af en toe een wedstrijdje hier in de regio mee te pakken. Dat er een paar debielen de boel gaan verkloten, dat kan je niet in de hand houden. Maar het gaat jaren al goed, en nu toevallig twee grote incidenten op één dag.

7. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom. en Rellen zul je altijd blijven houden, is het nou in een stadion dan gebeurt het buiten het stadion, is het nou een oefenwedstrijd op een amateurcomplex, dan is het daar. Ik vind het dus echt geen reden en meerwaarde om dergelijke oefenpotjes in een stadion te laten spelen.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In het stadion komen de supporters het veld niet op, niet zo snel als op een amateurclub iig.

9. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    nee weet ik, maar dan gaan ze buiten het stadion wel lopen rellen

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Dat is toch geen oplossing Hoosie? :emo:

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat zeg ik toch ook niet:x
    Ik geef alleen een reden waarom het in een stadion veiliger is voor spelers/scheidsrechters;)

12. dodonkey

Leuk Bevonden:
    0
    njaa, dat kan best zo zijn maar voor de rest heeft het niet echt zoveel voordelen

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Vraag me af hoeveel AZ vraagt voor De Zeeuw

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Weet niet hoe lang De Zeeuw nog een contract heeft bij AZ maar 4 miljoen vind ik wel erg weinig

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.649
    Verhoeven 6 weken geblesseerd :lol:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Twee jaar.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dan heeft AZ nog maximaal 1,5 jaar om hem te verkopen en nog een half jaar tijd om de hoofdprijs te vragen. Volgend jaar gaat hij al minder kosten en over 1,5 jaar kost hij al helemaal geen drol. Als het laatste het geval is, zal hij voor niet meer dan twee miljoen euro weggaan, anders kunnen clubs hem een half jaar later gratis oppikken uit Alkmaar

18. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, in de 8e minuut al rode kaart voor hem vanwege natrappen -.-

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom wilt de Zeeuw een overstap maken naar Ajax terwijl die nu eindelijk CL kan gaan spelen. Snap wel dat ie naar het buitenland zou willen maar een binnenlandse transfer is een beetje overbodig!

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen wil stiekem voor AJAX spelen:)

(Behalve die Lex Immers van jullie dus:cool:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina