1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zou leuk zijn, maar was natuurlijk meer dan logisch dat het niet mogelijk is. En ik heb liever de aanval zoals hij nu is met een extra goede verdediger dan huntelaar erbij en dezelfde verdediging.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Vanavond kan Eredivisie Live ook weer onder het stof vandaan gehaald worden! Weinig opgestaan afgelopen tijd..

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze mogen best wel wat meer wedstrijden uitzenden of iets dergelijks. Van die classic matches zijn wel leuk, maar het grootste deel van de tijd zenden ze gewoon die Tekstnieuwtjes uit. =(

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eredivisie Live heeft juist als een van de weinige zenders regelmatig oefenwedstrijden uitgezonden. Had je toch iets beter op moeten letten ;)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja weet niet echt wat ik hiervan moet denken, forlín lijkt me een goede talentvolle verdediger maar Cvitanich heb ik ook zeker niet afgeschreven.

Bron: Voetbalzone

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, Cvitanich dan maar even uitlenen aan Boca Juniors, Forlin hierheen halen en dan hebben we Bodul nog als spits. Mogelijk zal Jol dan gewoon 4-4-2 blijven spelen.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan gewoon Suarez en Sulejmani als spitsen met bodul als backup

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zochten we niet een leider achterin de defensie? Ervaren man? Dat is Forlin niet. Hij is 21 geloof ik.

Volgensmij een onzingerucht.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maar waar haal je die ervaren man vandaan. Oleguer is ook een ervaren man , maar niet bepaald een versterking.. Zelfde geldt voor Wielaert

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Lugano is nog altijd niet naar Lazio... Sterker nog, Lazio heeft Bengtsson gekocht.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Andrade misschien van Porto. Al dacht ik dat ie naar Standard Luik was maar daar lees ik geen officiele berichten over.

En Mensah van Lyon mag ook weg. Probleem is alleen dat die waarschijnlijk duur zal zijn.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    lugano zou nog steeds geweldig zijn, maar zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij hoeft het ook niet met die criminele praktijken eromheen van die Figer.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    boeie, zolang hij maar komt..

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is ook maar een gerucht. Lekker belangrijk ook. Als je een miljoentje extra moet betalen voor de transfer en er verder niks van merkt maakt het ook geen zak uit.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Steeds meer media in Italië beweren dat Inter gaat proberen om Vd Vaart naar Inter te halen. Vooralsnog niet echt concrete berichten, meer wat geroezemoes :9

17. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie dat bericht over Saidi Nitbazonkiza al gehoord? en wat vinden jullie van al die probleemgevallen tegenwoordig met NEC?

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij moet niet zo zeuren vind ik. NEC zal het zo te lezen voor hem regelen als hij een contract heeft. En qua salaris zal hij zijn dame prima kunnen onderhouden.

19. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    wou net zeggen. Als ie dalijk nog steeds weigert dan sturen we 'm maar terug naar Burundi

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, kan het dilemma wel begrijpen. Kerel uit Afrika die hier zo'n beetje gedwongen wordt om een contract te tekenen voordat zijn vrouw pas hier kan komen. Zal wel een beetje achterdochtig zijn en niet helemaal erop vertrouwen dat het dan zomaar goed komt. Straks zit ie aan een contract vast en kan z'n vrouw geen verblijfsvergunning krijgen. Zit je behoorlijk in een kut situatie hoor. Dus zo makkelijk als "hij moet niet zo zeuren" vind ik het niet bepaald. Overigens vind ik het dan ook weer dom dat hij het via werkweigering probeert op te lossen. :emo: Dat zal inderdaad helpen ja.

Marja, vind het dan wel weer gaar dat hij niet met zijn huidige contract aan kan tonen dat hij zijn vrouw kan onderhouden. :confused: Zal toch geen contract voor een half jaar zijn geweest?

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina