1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    :{

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Veil?:emo: Belgisch Nederlands ofzo?

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Transferdagboek VI.nl
    Hij komt de Arena wat mij betreft NIET in!

4. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Drenthe is een geweldige speler! :D:+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wtf, waarom zouden ze die willen halen? Daar zit nou echt niemand op te wachten volgens mij

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik in ieder geval niet.:mad:

7. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagt een salaris van maar 3 miljoen euro per jaar hoor. Gewoon doen=(... Het zit hem echt hoog in zijn bol, hij heeft, naast een goed jeugdtoernooi, he-le-maal niets gepresteerd. Is niet constant en echt geen speler waar ojoks op hoort te wachten, onruststokertje.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga kapot als Ajax hem echt koopt. Meest overschatte voetballer sinds jaren. Heeft bij Feyenoord nooit wat gepresteerd, speelde 2 leuke wedstrijden op het EK en op basis daarvan is ie gekocht door Real.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je van mij doen, maar Ajax gaat hem never nooit kopen. Dit is een bullshitgerucht.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12

Alleen Sneijder moet nog instemmen en een contract overeenkomen. Eerst huren, dan de optie om te kopen voor 18 miljoen, aldus de Gazzetta \o/

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou het niet doen als ik hem was, beter dat hij naar Engeland gaat!

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou een geweldige aankoop zijn. De Serie A begint weer wat interessanter te worden met wat leuke nieuwe spelers als Diego, Sneijder, Eto'o

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Inter zou een mooie club zijn voor Sneijder, zelfde voor Van Der Vaart. Inter kan wel wat gebruiken op het middenveld.

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk... en jij bent Feyenoordsupporter?

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft ie gepresteerd dan? Nitram heeft gewoon gelijk imo. Drenthe was een leuk goochelaartje maar heeft bij Feyenoord geen fuck gepresteerd, behalve een (half) jaartje frequent meespelen.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Op inzet en mooie acties was hij gewoon goed. Je moet er ook rekening mee houden dat het nog een hele jonge speler was die net op het hoogste niveau kwam kijken. Maar er word nu gedaan alsof het een kansloze voetballer was...

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kansloos niet, maar hij heeft bij Feyenoord niks gedaan om zijn transfer naar Real te verantwoorden. Hij heeft op het EK 2 geweldige wedstrijden gespeeld. En voor de rest heeft hij het redelijk gedaan bij Feyenoord. Maar is daar nooit opgevallen.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inderdaad. Gewoon een goed talent, maar toch nooit écht iets betekent voor Feyenoord, kom nou.

Leuk dat Feyenoord gewonnen heeft trouwens. Hopelijk doen ze dit jaar weer mét Ajax mee om de titel, zoals het hoort.

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee, darley is ook geblesseert:'-(, nu hebben ze alleen Rob van dijk nog, en die griek moet volgende week waarschijnlijk op de bank zitten.

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Na Honda vandaag tegen PSV hebben zien spelen vind ik hem wel echt een topper. Het is natuurlijk 1 wedstrijd in de eredivisie maar ik zie hem toch wel als een groot talent. Het zou me verbazen maar ik zou er wel blij mee zijn als Ajax hem binnen zou halen.
    Ze zouden hem ook kunnen kopen van VVV en hem dan daar nog een jaar op huurbasis te laten spelen. Zo raakt het middenveld van Ajax niet nog erger overbevolkt en verdient VVV er nog leuk aan en raken ze hun topspeler niet meteen kwijt. Hij had namelijk toch nog maar tot eind van dit seizoen een contract bij VVV. Ze kunnen het geld goed gebruiken en om hem aan het einde van het jaar transfervrij te laten vertrekken kunnen ze zich ook niet veroorloven neem ik aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina