De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Wow, echt bizar... RIV.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mag ik even lachen.................. :lol::lol::lol:

En Marc Vivien Foe.

Kutnieuws... R.I.P. :'-(

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook zeer blij voor Huntelaar. Las in het AD dat hij als diepe spits zal gaan fungeren. Samen met Inzaghi, Pato zal rondzwerfen voorin (speelt meestal aan de zijkanten) en Ronaldinho dan daarachter. Klaas-Jan wilde zelf niet naar Stuttgart, naar eigen zeggen wilde Real Madrid van hem af en hebben min of meer recht in zijn gezicht gezegd, ''we hebben jou niet meer nodig, je traint niet mee''. Hoort bij het vak en Huntelaar is meestal een nuchtere jongen, toch stank voor dank, want hij heeft zich nog aardig verdienstelijk gemaakt voor de Spanjaarden. Bij AC Milan geven ze traditioneel de spelers veel meer zekerheid en vertrouwen, wat Klaas-Jan op dit moment goed kan gebruiken.

R.I.P Daniel Jarque

Laatst bewerkt: 9 aug 2009
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het is toch achterlijk dat je in de winter een speler haalt en 7 maanden later zegt: "Het was leuk maar de groeten"

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het ook, valt verder weinig van te maken.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net Studio Voetbal gekeken, en geen 1 woord over Ajax gesproken echt. Er was even een moment waarop ze het over de koploper gingen hebben, helaas, dat ging dus over Utrecht.

Nou ja, zal wel een goed teken zijn.

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Calimero :+

Logisch dat er niet gesproken wordt over Ajax. Ze staan bovenaan, dus valt er weinig te zeiken voor de media. Volgende week zal het wel over Ajax gaan en ook over PSV, ongeacht wat de uitslag van die wedstrijd wordt.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    studio voetbal is ook gewoon een kutprogramma waar ze het haast nooit hebben over de wedstrijden die gespeeld zijn.. Het feit alleen al dat ze een kwartier lullen over ellebogen vind ik genoeg

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel Calimero, maar het is niet zozeer dat het erom gaat dat het Ajax is, maar een club die koploper is, vrij grote achterban heeft, waarbij een speler van hun een hattrick maakt die helemaal niet wordt besproken? En dan de opmerking "Utrecht aan de leiding he" was echt het toppunt.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar hadden ze het dan over moeten hebben? Dat Suarez tegen RKC een hattrick scoort is nu ook niet echt wereldnieuws. Als zelfs jack van Gelder niet over Ajax wil praten dan is er ook gewoon niets om over te praten:+

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin natuurlijk. Ajax biedt altijd voldoende gespreksstof.

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bron: VI.

Kijk, dat is lekker. Even weer wat nieuw leven blazen in de jeugdopleiding en de scouting en het nog iets groter aanpakken. Vooral de scouting laat in mijn ogen de laatste paar jaar te wensen over.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het juist heerlijk om een uurtje naar losbandig voetbal geleuter van een stel goed geïnformeerde en vrij neutrale liefhebbers te luisteren. Beste voetbalprogramma by far op de Nederlandse televisie in mijn ogen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    neh geef mij maar kritisch gelul zoals bij vi. Dan lijkt het tenminste minder alsof ik naar een voetbalversie van Oprah kijk.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Kritisch gelul bij VI? Ik vind dat juist onzin programma. Van der Gijp is nooit serieus en Kraay Jr. neem ik niet serieus. Alleen Derksen en Genee zijn wel. Kijk er trouwens wel graag na maar van de 2 praatprogramma's vind ik Studio Voetbal toch met afstand het meest serieuze

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad de VI is echt een slecht programma. Je kan analyseren en je kan iedereen gaan afzeiken. Van der Gijp doet dus alleen het laatste. Alle jonge spelers krijgen een beurt, gewoon zielig...

De NOS doet het dan nog beter en de gasten die daarzitten zijn vaak goed gekozen, dat kan een programma maken of breken.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt en zelf was hij alleen maar bezig (vorig seizoen dan) met Arnautovich ophemelen. Elke week weer.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik lees dus nu gewoon dat Real Madrid ... godverdomme kut club ... ook Arbeloa en Alonso gekocht hebben. Wat een walgelijk iets is dit toch zeg.

2 weken weggeweest ... en dan dit.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Gister zag je ook weer dat er in Studio Voetbal gewoon dingen worden gezegd die ook andere zaken losmaken. Joop was ook duidelijk aan het kijken omdat hij wist wat Hugo allemaal had gezegd, dus ik denk ook dat hij inderdaad zelf heeft gebeld. Dit zie ik bij VI niet zo snel gebeuren. Hoewel ik wel blijf vinden dan Youri geen geweldige gast is, hij komt zo vaak niet uit zijn woorden en doet er steeds erg lang over. Vind ik zelf altijd wel irri.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dus Haarlem gaat zich wel handhaven. Het gaat nog tussen Emmen, Fortuna en Omniworld om de onderste 2 plekken!

Emmen = Heerenveen B
    Excelsior = Feyenoord B
    Telstar = AZ B
    en nu dus weer Haarlem.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina