1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Zal toch wel meevallen nu ze gedegradeerd zijn?

2. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat het salaris toch niet naar beneden...

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Contract is contract namelijk. Mits er een clausule in het contract staat.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    en newcastle bulkt nog steeds van het geld

5. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De eigenaar wil Newcastle verkopen, dus ik denk dat ze dan niet veel geld mogen uitgeven.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Krul heeft vorig weekend moeten invallen, en toen keepte die echt enorm goed. Die komt niet naar NL, om zowel financiële als sportieve redenen.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mag ook wel, die jongen heeft, wat? 2 jaar?, op zijn debuut moeten wachten in de competitie voor Newcastle.

Dan ben je behoorlijk gebrand om te toppen in een wedstrijd.
    Neemt niet weg dat het een prima keeper is ;)

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaast kan ajax beter investeren in verdedigers

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij had een paar jaar geleden zijn debuut gemaakt in een UEFA-Cup wedstrijd tegen Palermo. Keepte hij zeer goed kan ik mij herinneren. Maarja, Tim Krul is lange tijd derde keeper geweest. Shay Given was lange tijd (logisch) de onbetwiste nummer één en Steve Harper als tweede keus. Daarom heeft Krul een tijdje gespeeld in Schotland bij Falkirk(?).

10. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Real Madrid should let Van der Vaart go for free

Real Madrid has had a busy summer buying players. The Spanish club has spend more than 250 million euro on Kaká, Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Raúl Albiol, Xabi Alonso, Esteban Granero and Alvaro Alberloa.

Now Real needs to offload players, because it can only register 25 players for the domestic competitions. Last week Klaas-Jan Huntelaar was shipped to AC Milan. Rafael van der Vaart seems to be next. Coach Manuel Pellegrini has told the midfielder that he is no longer part of the squad and he won't be registered.
    The Dutch international is planning to leave. 'It makes no sense staying here', he said after Pellegrini's message. With the World Cup coming up in the summer of 2010 the 26-year old wants to play on a regular basis.

'It's obvious that Real is not planning to let Van der Vaart play and does not want to make use of his services anymore. He even did not get a player's number for the new season. In such a case they should let him walk away for free', says FIFPro lawyer Wil van Megen. 'Apparently he's worth nothing to them, so why should they ask a transfer fee?'

Real Madrid signed Van der Vaart from Hamburger SV in August 2008 for a fee of 15 million euro. His contract runs until the summer of 2013. Van Megen continues: 'FIFA and the clubs always talk about players who should respect their contracts. But in this case Real is the one who is not respecting the contract. They have just written Van der Vaart off by refusing him to be a part of the team. In my opinion by acting in this way Real has lost the right to demand a transfer fee for this player.'

Bron : www.fifpro.org

11. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had van marwijk ook gezegt aantal dagen geleden. Ben het er overigens ook mee eens. Het probleem ligt dan denk ik aan de salaris. Hoeveel wilt meneer van der vaart inleveren voor een reguliere basisplaats?

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eeeh ... beetje rare quote. Je insinueert dat VdV veel vraagt of ... ? Ik denk dat hij gewoon wil verdienen maar voornamelijk ( wat hij bij Real NIET deed ) wil voetballen. Ik vind VdV niet een persoon die ontzettend naast z'n schoenen is gaan lopen ...

Laat hem maar naar AC gaan ... hell, Liverpool zou hem ook kunnen gebruiken :+

Vanavond Oranje - Engeland :) Ook al staat er geen hol op het spel ik vind het boeiender om te zien als een Nederland - IJsland of Tunesië

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik insinueer helemaal niets. :D Het is toch een logische redenering dat hij aardig wat verdient daar in madrid en dat niet veel clubs die dat kunnen of willen betalen. Daarnaast hoop ik uiteraard dat hij een goede club vind waar hij genoeg minuten krijg. Met het oog op de zomer van volgend jaar.

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Kwam deze net tegen, al een tijdje geleden gebeurt maar toch wel geinig :)

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

:D Je kan lullen wat je wil, maar hij was wel tussen de palen :). Ik heb er ooit eens een genomen waarbij ik gruwelijk uitgleed voor ik bij de bal was. Helaas vond ik het nodig om die bal ook nog eens aan te raken. Het was ook nog eens tijdens de Holland Cup. Lekker veel toeschouwers :D

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Wtf, ik denk gewoon dat het fake is. Del Piero, damn. :+

17. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb er 5 genomen in wedstrijden, 2 gemist. Die missers waren allebei op de paal :+ Een keer met panenka over klein keepertje gemikt, dat was echt geweldig :) Ook nog eens omdat ik toen zelf keeper was. Voortaan neem ik ze altijd hard in de hoek, altijd raak op training maar dan is er ook geen druk... Afwachten wat de keeper doet zoals Del Piero hier probeert is niet altijd een succes.

Trouwens wel geweldig commentaar eronder vond ik :lol:

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zou zelf ook hard gaan lachen, aangezien je bij Del Piero wel iets beters verwacht:lol:

Edit:

Del Piero schoot tenminste nog redelijk hard, deze jongen verprutst het helemaal;

Keeper had hem trouwens maar net

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    gemakzucht hé :D

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Shit, NL - Engeland is op SBS hé. Nouja, dan maar m'n telefoon alvast pakken voor alle prijsvragen! Yippie. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina