1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een goede verdediger, Honda en een diepe spits, waar kan ik tekenen? :+

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    alves mag van mij best komen zolang hij geen hoge transfersom heeft. Bij middlesbrough dan wel mislukt maar oooh wat was hij goed bij heerenveen.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het een jaar geleden nog gezegd dat hij terug wil keren. Toen zat hij al jaren bij Inter.

Honda komt dus niet, Ajax vindt hem te duur. Berden verwacht deze week nog dat PSV zich meldt. Alves is ook te duur.

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Als ze Alves daadwerkelijk proberen te halen, zou er dan niet een serieuze aanbieding voor Suarez zijn gevallen jongens? Ik weet niet, maar ik zie Suarez ééns in deze dagen zo naar het buitenland verkassen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Alves.... Waarom wil Ajax in godsnaam die kerel? Bij Middlesborough zou KEIHARD gefaalt. Kan me nog wel herinneren dat ze hem bij Match of the Day opeens spontaan begonnen uit te lachen, ongekend :lol:

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tja, als spelers zich aan hun belofte moeten houden om terug te keren bij hun oude club, dan kunnen wij (Fortuna) ook nog wat spelers verwachten:emo:

Hofland, Bouma, Amoah, van Bommel... en oja, van Marwijk is trouwens ook bij ons trainer geweest.. :+

*Droomt verder

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    PSV neemt nooit meer dan 800 supporters mee naar Amsterdam, met een paar uitzonderingen daargelaten. Sowieso nooit twee volle treinen.

Vorig jaar Ajax-ADO Den Haag was echt geen reet aan zonder uitsupporters. Vooral met clubs die lekker veel rivaliteit hebben is echt een aderlating. Ik baal er nog altijd van dat het uitvak bij de Klassieker dit jaar leeg blijft:mad: Wanneer mogen jullie weer bij ons op bezoek trouwens?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Interessant, maar ik ben bang dat het uiteindelijk geen oplossing zal zijn.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me dat er weinig verandert. De speler vraagt dan meer geld van de club zodat hij zijn makelaar kan financieren.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Dus het helpt geen flikker aan de rest van die transfers.....wat dus betekent dat 70 % van de transfers gewoon door gaan

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zou afgelopen jaar besproken worden maar hoorde dat ze het binnen den haag wel lekker vonden zo en dat ze sowieso nog 2 jaar zo door willen gaan omdat het imago nu de goede kant op gaat. Is nu 3 jaar voorbij en er zou eventueel 2 jaar bijkomen. Denk dat ze dat gewoon aanhouden.

Vind het echt jammer dat we niet naar ajax - ado mogen. Dat zijn de mooiste wedstrijden en dan mogen we er niet meer heen terwijl dat niks te maken had met de wedstrijd. Ook naar utrecht uit niet terwijl het dit jaar gewoon helemaal goed ging. Gelukkig hebben we feyenoord uit nog met 1600 man naar de kuip!

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ajax daaraan zal meewerken. Zonder Suarez is ajax zeker een klasse minder. Alves-Suarez is in mijn ogen wel een intressante duo om te hebben. Ajax heeft wel te veel onnodige spelers, die moeten ze eerst kwijt zien te raken.

Cvitanich kan zich ook nog goed ontwikkelen alleen mist hij de bouw van een diepe spits. En dat is juist wat ajax nodig heeft voorin. Iemand die een target kan zijn voor bijvoorbeeld lange ballen en daarna balvast is zodat middevelders kunnen aansluiten.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Lekker doelpunt van Hleb in de voorronde CL

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Zeker wel!

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij heb ik wat transfers gemist:cool:. Wist ook pas sinds vandaag dat Zonneveld aan FC Groningen is verhuurd:emo:..

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Niet belangrijk genoeg8)

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Had er ook eigenlijk niks over gelezen terwijl ik eigenlijk wel dagelijks de PSV site check, vaag...

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ehm, transfers is niet iets waaraan je kan meewerken of niet hoor.
    Komt er een Engelse club waar Suarez graag heen wil met een grote zak geld, valt er weinig te onderhandelen.

En Alves en Suarez samen in de spits? Die vullen elkaar toch totaal NIET aan? Lijkt me zeer zinloos.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zo is het maar net. Daarom vrees ik dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Mooiste voorbeeld vind ik nog altijd Sneijder. Na veel geruchten zou hij uiteindelijk blijven. Met veel bombarie werd er zelfs een persconferentie georganiseerd om dit aan te kondigen en er werd zelfs een flesje champagne geopend. Een maandje later pakte hij echter het vliegtuig Madrid en kon Ajax 28 miljoen bijschrijven...

20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer de financien, ik vermoede al zoiets..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina