1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als dit op waarheid berust dan snap ik niet waarom hij zijn carrière zo in het slop gooit.

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Net terug van Fortuna - Haarlem.

De eerste 3 punten van het seizoen zijn binnen!
    5-1 winnen, en een hattrick van Demba Traoré! _O_
    Wat een spits, ben blij dat we hem erbij hebben gekregen. Hij is gewoon eredivisie waardig.

Ik ben blij, voorlopig ontlopen we de laatste 2 plekken, en als we maandag nou eens bij Omniworld gaan winnen, ziet het er opeens allemaal heel leuk uit.
    Heb me overigens ingeschreven voor de busreis naar Go ahead eagles, volgende week.

Heb er zin in! Kan me de wedstrijd van 2 seizoenen geleden nog herrineren bij de eagles. 0-1 voor, en in de 93'ste & 94'ste minuut nog verliezen. Altijd leuke wedstrijden daar!

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam heeft voor het eerst gewonnen. Wel met een klinkende 3-2 zege op Eindhoven dat de 2e helft met 10 man speelde. :emo: Ik hou het maar op een vormdip.

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat Verhoeven weg is natuurlijk :+.

5. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad een forse aderlating.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nogal.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Niet als je daarmee te kennen wil geven dat je hem wil behouden, tenzij er echt debiele bedragen over tafel gaan (hence; 37 miljoen).

Begint weer zo'n typische zomersoap te worden. Benieuwd hoe het af gaat lopen met Wesley zelf en wie er uiteindelijk bij Inter op 10 komt te spelen.

Ik las overigens vanuit Italië alweer het bericht dat Lerby heeft gezegd dat de onderhandelingen zijn gestart en al redelijk zijn gevorderd, maar nog niet afgerond. Dus tsja, het is waarschijnlijk bullshit versus bullshit zoals zo vaak met de Spaanse en Italiaanse sportpers.

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind die prijzen sowieso belachelijk tegenwoordig. En heeft Jol niet een aantal weken terug gezegd dat geen enkele speler in de eredivisie meer dan 8 mln waard is? Beetje eigenaardig om hem dan voor 35+ te laten vertrekken.

Wat is dat blad VI toch echt pro-ajax af en toe zeg. Wedstrijd van de week: Roda JC-NEC, een van de grootste bagger wedstrijden van het seizoen. PSV-Ajax een van de mooiste en dan staat er een artikel van 1 blz in de VI. Gelukkig een paar weken terug al opgezegd.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hij zei dat geen enkele speler het waard is om een binnenlandse transfer te maken van meer dan 8 miljoen..

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, verkeerd opgevat..;)

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat was echt een geniale wedstrijd, althans voor onze kant! :+

Ik zal je met al het plezier toezingen die wedstrijd.
    Je zit dat wel een aardig tijdje in de bus is het niet?

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor veruit de beste speler van de Eredivisie? 37 Miljoen vind ik bijna nog te weinig..

Als ze Suarez nu nog weg willen halen mogen ze wel met meer komen dan dat.. Maar ik hoop echt dat hij zijn woord houdt..

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom zijn ze in godsnaam pro-Ajax als ze er dan maar een klein stukje in zetten? :confused: Omdat Ajax verloren heeft? Als je dat echt denkt beginnen je complottheorieën wel echt ziekelijke vormen aan te nemen...

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Nee omdat ze Match of the Week uitroepen voor Roda JC-NEC. Elke mongool die geen verstand van voetbal heeft wist gewoon dat PSV-Ajax een wedstrijd was om van te genieten, ook al snap je geen drol van voetbal.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gezien maar ik vond hem echt saai. Maar ik verwachtte meer een film á la Saving Private Ryan e.d

E: Oh kut, zit in het verkeerde topic O-).

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk is PSV-Ajax een grotere wedstrijd dan Roda-NEC, maar wat heeft dat in godsnaam met pro-Ajax zijn te maken?

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Omdat alle joden zeggen: Wat een kut wedstrijd, kut verdediging blablabla.. Neutrale toeschouwers en PSV fans vonden het een geweldige wedstrijd! Maargoed maakt me allemaal niks uit maar vond het gewoon een beetje jammer.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jezus wat ben jij een zielig figuur zeg.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad nogal erg gesteld met deze jongen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina