1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben benieuwd voor wie Leonardo nou kiest. Twente, Turkse Club of dat hij gewoon bij NAC aan z'n speelminuten komt.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kerlon is volgens mij nog lang niet fit, maar ik ben blij dat Ajax weer eens een gokje waagt met een talent uit het buitenland. De deal is in principe natuurlijk perfect, gratis huren met optie tot koop :thumbs:. Ook zijn posities waar hij uit de voeten kan zijn onderbezet dus de extra concurrentie zorgt misschien voor een betere ontwikkeling en bij blessures zijn er meer opties vrij.

Zé Eduardo klinkt ook als een grote belofte en ik hoop dat hij het goed gaat doen. Ook hij heeft zijn positie mee. Ik ben niet erg gecharmeerd van Emanuelson, ik vind het allemaal zo net niet. Al heb ik hem ook zeer goeie wedstrijden zien spelen is het ook geen pottenbreker. Ik had ook gelezen dat hij 1,86 is dus dan brengt hij ook fysiek wat mee.

Marko Pantelic, tjah ik ken hem niet echt en de meningen zijn verdeeld. Aan zijn statistieken te zien is hij redelijk geslaagd in de bundesliga. Schijnt een van de betere te zijn afgelopen seizoen in de bundesliga en een sterk duo met Voronin. Heeft veel zelfvertrouwen en kan echt een pisventje zijn, maar die kan je beter bij je hebben dan tegen je zolang hij het niet ook tegen zijn medespelers doet. Ik geef hem net als die andere gewoon een eerlijke kans en ga niet bevooroordeeld kijken naar hen.

Nu hoop ik alleen nog dat er een defensieve versterking komt nog op de valreep. Jammer dat die fransman liever naar Villareal gaat. Aan de andere kant speel je dan met 2 talenten in het midden en dan moet je maar afwachten of die een volledig seizoen het niveau kunnen halen. Denk dat twee talenten als er een beetje chemie is wel snel echt een goed duo kunnen vormen. Ik heb het nu natuurlijk over Alderweireld, want Wielaert is gewoon een kneus die nooit in de basis had mogen staan.

Nog belangrijker is dat we eindelijk wat spelers verkopen ook in plaats van verhuren. De talenten verhuren ben ik wel blij mee, maar Sno, Kennedy of Oleguer bijvoorbeeld had ik liever verkocht zien worden. Ik hoop dat we nog wat mensen kwijtraken vandaag in ieder geval en dan ben ik blij.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij hebben ze nog een leuk talent rond lopen, genaamd Aissati..

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, mooi dat al die namen opeens naar Ajax komen. :eek:
    Misschien dat Ajax nu wel 4-3-3 zal spelen, met Pantelic in de spits, Suarez op rechts en Kerlon op links..

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bojan en Maxwell 2/3 weken aan de kant, kut.

7. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Sno verhuurd aan Bristol City

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Terwijl het bij Maxwell nogeens niet erg aan toe ging. Verstapte zichzelf gewoon..

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Raar.. ik hoop wel dat hij naar Ajax komt.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ajax huurt Kerlon staat nu op de Ajax site.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dus? Is dat een reactie op mijn post? Zo ja, wat probeer je ermee te zeggen.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gerucht gaat weer dat Van Marwijk heeft gevraagd van Edwin van der Sar of hij TOCH nog een keer wil keepen bij Oranje. Hij draaide er schijnbaar flink omheen hahaha ... maar wou NIET als nummer 1 staan bij Oranje.

Please Edje, kom terug! :emo:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PSV Stadion staat in de fik..

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jup
    Nu.nl

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JNYYezdZUaA&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=nl&feature=player_embedded&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JNYYezdZUaA&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=nl&feature=player_embedded&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat stadion blijft gewoon staan. Brand op de tribune. Plastic stoeltjes geeft nogal wat rook. Zal wel geen zak voorstellen.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, dat is een reactie op het beleid van Ajax.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gozer, je hebt niet genoeg aan Aissati, je moet een capabele vervanger hebben voor elke positie.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Kerlon zal eerst gewoon wat wedstrijden en wedstrijdritme op doen in Jong Ajax, Eduardo zal dat ook gaan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina