1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Ajax max rond de 25 miljoen voor Suarez kan vangen, ook al is het een topspeler. Van het geld wat ze voor Suarez kunnen vangen zouden ze veel jonge talenten en een goede ervaren spits kunnen kopen maar als ik de aankopen ziet van afgelopen jaren (met Sulejmani als dieptepunt) ben ik bang dat Ajax er alleen maar op achteruit gaat..

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat ze aan het einde van het seizoen er net zoveel voor kunnen krijgen en dan heb je de extra inkomsten van CL....

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nou ik vind dat ze eignelijk wel wat meer mogen betalen voor spelers uit nederland. ALs je ziet wat er wordt neergeteld voor spelers uit frankrijk en portugal mag dat hier ook wel, die competities zijn namelijk echt niet veel sterker.

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel een optimist.:+
    Even een reminder: Ajax staat nu op een gedeelde 3e plek, hoe kun je met zekerheid zeggen dat ze 1e of 2e worden? Alhoewel ik Ajax wel als een van de grote kanshebbers zie samen met PSV (en Twente en Feyenoord als outsiders) vind ik dat Ajax op dit moment veel te wisselvallig is.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    QFT.

Een vertrek van Suarez zal echter betekenen dat Ajax dit seizoen nimmer nooit meer kampioen wordt. Zo afhankelijk zijn ze van hem.

6. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar aan de andere kant: Stel dat Suarez geblesseerd raakt, dan hebben ze en geen geld en is Ajax haar beste speler kwijt, daarom vind ik dat als Ajax een goed bod krijgt in de winterstop ze dit met beide handen moet aanpakken, puur om het feit dat ze met slimme gerichte aankopen en het scouten van talentjes veel verder kunnen komen dan maar blijven bouwen op Suarez, want die vertrekt toch een keer en dat moeten ze weer vanaf 0 beginnen.

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Voor hoeveel zou hij dan weg mogen? Ik zit echt al in de 30 of meer te denken.. Hij is gewoon zonder twijfel de beste speler van de Eredivisie, en als hij zo door gaat, en zo veel blijft scoren, heb je best kans dat als ie in de winterstop weg gaat, dat ie alsnog topscorer wordt 8)

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou, ik vind hem zeker niet de beste speler van de eredivisie, maar wel de meest productieve aanvaller:), Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen als feyenoorder.

9. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Hoezo niet? Dat is op dit moment namelijk geen mening maar een feit.

Jol stelt trouwens iedereen op op linksback zolang het maar niet Atouba is lijkt het.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Sowieso beste aanvaller van de Eredivisie, dat is duidelijk. Zonder twijfel voor mij ook de beste speler van de Eredivisie, zonder hem zakt Ajax nog meer in.

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Hoezo is dat een feit? Als ik zeg dat ik honda de beste speler vind wat zeg jij dan?

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind jij Honda dat ook daadwerkelijk zo?

13. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nee, ik gebruik deze als voorbeeld maar eengezien hij bij het begin van het seizoen zo werd genoemd leek hij mij het beste.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zoals eerder gezegd denk ik dat 30 echt het maximale is wat clubs voor een speler uit de Eredivisie gaan betalen. Of hij moet straks 10x scoren tijdens het WK

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het is een feit dat ie de productiefste is, daar doelde ik op.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd eerder aan een bedrag rond de 20-25 miljoen.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    20 miljoen. Eigenlijk best een laag bedrag voor de beste speler uit een competitie als je er over nadenkt. Ik denk dat je best een bod van 25-30miljoen kan verwachten, maar nogmaals. Is niet nodig om dat bedrag al in de winterstop aan te nemen. Sowieso kan je beter Suarez behouden en aan het eind van het seizoen voor 20miljoen verkopen dan in de winterstop voor 30. Je hebt je sterspeler nodig voor een visie op de wat langere termijn, namelijk tot het eind van het seizoen en weer eens championsleague halen.

In mijn ogen moet je in de winterstop alleen proberen spelers te verkopen die niet ajax-waardig zijn. Dan vanaf de winterstop al actief scouten naar een spits van een jaar of 25 die een waardige opvolger van Suarez zou zijn, liefst maximaal 10miljoen dus dat zou betekenen dat het nog niet echt een gevestigde naam is bij een Europese (sub)topclub. Dan aan het eind van het seizoen waarschijnlijk met de extra inkomsten van de Champions League koop je behalve een nieuwe spits nog kwaliteitinjecties op het middenveld (liefst rechtshalf) en als Atouba faalt een goeie linksback. Dan heb je alleen nog een goeie vleugelspeler nodig in mijn ogen. Overigens moet je dan aan het eind van het seizoen verder doorselecteren.

Zou haalbaar moeten zijn lijkt me, geen utopie in ieder geval. Moet je wel gedurende het seizoen alvast op zoek gaan naar vervangers zodat je goed voorbereid bent.

18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heerlijk interview net met Suarez bij studio sport

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begin daar zo langzamerhand wel een beetje aan te twijfelen. Tuurlijk is het een briljante voetballer, maar er mislukken ook enorm veel acties, passes en kansen. Hij trekt alles naar zich toe en anderen nemen minder verantwoordelijkheid. Zou me niks verbazen dat als hij vertrekt het team meer een geheel wordt en de kwaliteiten van andere spelers beter uit de verf gaan komen. Niet dat ik hem graag zie vertrekken natuurlijk, maar het hóeft volgens mij niet direct negatief te zijn.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha wat een slijmbal is het. In de winterstop komt Barcalona en dan spant ie een arbitragezaak aan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina