1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Best jammer, want eigenlijk klopt je laatste zin niet helemaal. Of althans, is 'ie onvolledig. ;) Want vroegâh was dat wel anders. Nederland keepersland en ook in de verdediging zat het wel snor. Ik denk dat het met de opleiding te maken heeft. Die zal zich wel meer op het middenveld en de aanval richten en iemand met lengte ook snel in in de aanval posteren. Met de gemiddelde lengte zit het immers wel goed in Nederland. We zouden een overdaad aan goede keepers moeten hebben, eigenlijk.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is Nederland een van de weinige landen waar verdedigers ook goed moeten kunnen passen en opbouwen. In landen als Italie worden verdedigers die de bal keihard de tribune intrappen op handen gedragen, hier wordt je dan verguisd. Hoort denk ik bij onze mentaliteit ofzo, maar het heeft wel tot gevolg dat alles teveel op aanvallen is gericht.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heb je deels gelijk in. Het verschil is dat Van der Sar buitencategorie is. De absolute wereldtop. En naar mijn inziens is alleen Sar in de geschiedenis in deze categorie in te delen. Van Breukelen was erg goed, maar nooit wereldtop geweest. Schrijvers, Jongbloed en Van Beveren waren ook erg goed, maar daarvoor geldt hetzelfde. En om van Ed de Goey maar te zwijgen:x

Maar goed, ik hou me er nog steeds aan vast dat Nederland in 1998 wereldkampioen had moeten worden en in 2000 Europees kampioen. Toen waren de kansen daar. De omstandigheden waren goed en met een centrum Stam/Frank de Boer hadden we een verdediging van wereldklasse. Met backs als Reiziger en Numan kon je er ook nog wel doorheen. Die kansen hebben we toen jammerlijk gemist.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijke taal. Ben benieuwd.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Holy shit!

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Christian Vieri is gestopt met profcarrière. :'-(
    Hij was mijn hero. Hoe die man kon kopen was niet normaal gewoon.

[yt]UdUSt52onJg[/yt]
    [yt]iWvIbNkBCWg[/yt]
    2e doelpunt van dit filmpje is te ziek gewoon. Staat ook in het eerste filmpje.

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hij doet ut niey..

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    wel...

10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem nu zien als pokeraar \o/

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Opgehoerd staat netjes, die vieze verrader. Maar een geweldige spits was hij wel ja.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Puyol verlengt zijn contract tot 2013 :D. Duidelijk clubliefde!

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Clubliefde bestaat niet meer.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik mag graag geloven zeker gasten als Xavi en Puyol wel degelijk clubliefde hebben.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige voetballer.. :thumbs: memories....

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Raul, Scholes, Giggs, Neville, Casillas, Totti, Terry, Del Piero en onlangs nog Maldini....

Dat het schaars is tegenwoordig klopt wel.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat het bij Chelsea sinds een paar jaar niet meer bestaat betekend niet dat het bij alle clubs verdwenen is..

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Beste voorbeeld vind ik nog Del Piero, Nedved, Buffon, Trezeguet en al die andere toppers die bij Juventus bleven toen ze naar de serie B werden gezet. Niet korte termijn denken maar trouw blijven aan de club die ook veel voor jou gedaan heeft en 1 seizoen door de zure appel heen bijten en daarna weer meedraaien in de top.

19. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Bij clubs als Real Madrid, Manchester United, Chelsea, AC Milan en Juventus is het ook erg makkelijk om clubliefde te hebben. Je kan al haast niet meer hogerop. Totti bij AS Roma vind ik echter een schitterend voorbeeld van clubliefde, ook de spelers die bij Juventus bleven na de degradatie vertonen wel clubliefde.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dat ze clubliefde hebben geloof ik graag maar bij een club als Barcelona is er ook niet echt een reden om te vertrekken. Je kunt er bakken met geld verdienen en je speelt elk jaar om het kampioenschap en CL. Zelfde verhaal natuurlijk voor Scholes,Giggs,Maldini etc

Vind niet dat je kunt zeggen dat ze meer clubliefde hebben als bijv. een Heitinga die niet zijn leven lang voor Ajax speelt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina