1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    toch vreemd, 2 jaar geleden .. is natuurlijk verschrikkelijk maar het lijkt me logischer dat je het eerder dan doet dan 2 jaar later.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jongens toch. Naast dat vreselijke nieuws is er vandaag ook schitterend nieuws te melden:

Júlio César blijft Inter nog jaren trouw
    10/11/2009 21:42

Júlio César heeft zijn goede gevoel bij Internazionale tot uitdrukking gebracht in een nieuw contract. De Braziliaanse doelman committeerde zich tot medio 2014 aan de Nerazzurri.

De dertigjarige goalie zette dinsdag zijn handtekening ober de nieuwe verbintenis. 'En nu wil ik dit vieren met zoveel mogelijk overwinningen', zei Júlio César voordat hij op weg ging voor verplichtingen met de Braziliaanse ploeg.

Júlio César kwam in 2004 van Brazilië naar Italië. Na één seizoen bij Chievo zonder competitiewedstrijden verhuisde hij naar Internazionale, waar hij uitgroeide tot vaste waarde.

JULIONE!! _O_

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Rampenoefening Euroborg loopt uit de hand
    Uitgegeven: 10 november 2009 23:41
    Laatst gewijzigd: 10 november 2009 23:40
    GRONINGEN - Een grote rampoefening in stadion Euroborg in Groningen is dinsdagavond deels uit de hand gelopen.
    © ANP

Een groep mensen vervulde de rol van hooligan wat al te overtuigend en begon op een gegeven moment met stenen te gooien. De organisatie van de oefening besloot dat deel van de test maar te staken.

''Het werd een beetje een te realistische oefening",' constateerde een woordvoerder van de Hulpverleningsdienst Groningen na afloop. Aan de rampenoefening, waar de hulpdiensten oefenden hoe om te gaan met grote menigten, deden 1500 mensen mee.

Gebeurd wel vaker dat een oefening uit de hand loopt hehe. Zie het al voor je dat je hooligan moet spelen en dus maar ff een paar stenen gaan gooien :D

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik las het vanmorgen pas over Enke. Heel erg! =(

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Groningen zonder Jans, kan me niet meer voorstellen eigenlijk.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee inderdaad. Was ooit nog bij één van zijn eerste wedstrijden aanwezig in het Oosterpark met teamuitje. Tering wat was het toen koud.

Ja wat wil je dan. Ze moesten eerst met tennisballen gooien, maar toen die op waren moet je natuurlijk naar de stenen grijpen he8)

7. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    LOL

Het waren 2 fantastische maanden!

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    LOL _0/

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie de LOL daar van niet in..=(

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Enorm zuur natuurlijk voor hem maar ergens zie ik er de humor nog wel van in. Een speler een jaar huren en dan helemaal hypen vanwege zijn zeehonddribbel, en dan geen 1 wedstrijd hebben gespeeld. 8)

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yup, net zoals bij Chievo dus :emo:

Deze jongen geeft het begrip 'van glas' een nieuwe betekenis.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zonde, volgens mij is het wel een goede speler als hij eenmaal een lange tijd fit blijft..

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Eriksen heeft er ook weer 2 gescoord vandaag. Wat een talent is dat zeg, heb hem nog nooit live in actie gezien maar de manier waarop hij zijn goals maakt getuigt van grote klasse. Heb ook veel over hem gelezen al, iedereen is lyrisch over hem. Eindelijk weer een echte nummer 10. Denk dat hij dit jaar nog in het eerste gaat debuteren als ie zo doorgaat.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is toch een Deense speler? Wat is zijn leeftijd? Volgens mij pas 16 lentes jong.

Waar baseer je dit op?

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ben ook wel benieuwd naar die jongen. Stond in het verslag bij de AZ jeugd: het supertalent Eriksen, dat zegt genoeg. :b:

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911

Gewoon omdat het kan. :cool:

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als den haag niet degradeerd dan hoop ik dat GAE promoveerd. Degradeerd ado dan mogen de eagles echt niet promoveren anders blijft er maar weinig aan leuke uitwedstrijden over! Maar ik gun het jullie wel :)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Interessant want een interessante speler. Ben meer gecharmeerd van Bakkal dan van Appelvlaai imo. Minder blessuregevoelig ook. Maakt mij benieuwd.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    filmpjes (die natuurlijk niet veel zeggen, maar je kan wel zien dat die jongen een aardig potje kan ballen) en zijn geschiedenis met de jeugdelftallen van Brazilie. Dan he bje toch wel aardig talent.

20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom in Pot 2? We staan toch aardig hoog op de FIFA-ranglijst?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina