1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lehmann is altijd al een held geweest haha8)

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    De vraag moet niet hier maar ik kon het online soccer manager topic neit vinden.
    Heb net 2 seisoenskaarte telefonisch besteld op osm en beide doen ze het niet? Is het vaker bij iemand voor gekomen? Kan iemand mij helpen?

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Helpdesk bellen?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=52650

Even melden op het bugs en fouten forum op OSM.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Leuk nieuwtje. Die gast doorgaat echt een stormachtige ontwikkeling. Wat een speler.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hull City's Bullard voert weer hilarisch stukje op
    28/11/2009 21:19

Jimmy Bullard van Hull City heeft tegen Manchester City zich wederom van zijn grappige kant laten zien. De 31-jarige middenvelder vierde op hilarische wijze zijn 1-1 gelijkmaker tegen Manchester City.

Om de grap te begrijpen moeten we terug naar eind december vorig jaar. De spelers van Hull mochten na de eerste helft pas de kleedkamer opzoeken nadat hen, zittend voor het eigen publiek, de les werd gelezen door coach Phil Brown. Na 45 minuten keek de ploeg tegen een 3-0 achterstand aan, die leidde tot een uiteindelijke 4-0 nederlaag.

Nadat Bullard zaterdag de 1-1 in het City of Manchester Stadium had aangetekend, verzamelde hij zijn ploeggenoten om zich heen om hen op dezelfde wijze de les te lezen. Coach Brown ontging het tafereel, maar zag het op weg naar de kleedkamer op een laptop van één van zijn assistenten.

'Het was een prachtige viering van de treffer', grijnste Brown na afloop van de wedstrijd tegen de BBC. 'Great Comedy draait volledig om timing. Ik was niet in staat om de nabespreking te doen omdat ik continu dubbel lag.'

'We hadden dit gisterenavond afgesproken', glunderde Bullard. 'Degene die de gelijkmaker of de winnende zou scoren, moest degene zijn die de rest zou toespreken. Gelukkig kon de coach er ook om lachen.'

Deze is ook wel geniaal:

7. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is zo geniaal. Niemand een filmpje van dat incident tegen Man. City?

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    uhhh dat van hull is van 28/11/2009 :9
    filmpje heeft destijds hier of in die andere draad ook wel gestaan

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Die zien we dus na de winterstop niet meer.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou jammer voor hem zijn, nu hij dat record heeft, goed voor de concurrentie Ajax en PSV.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die wedstrijd gaat toch niet door morgen. Heeft Twente weer eens mazzel mee.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoe weet je dat zo zeker? Dan zouden zij wel erg veel mazzel hebben.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nou oke, helemaal zeker is het niet. Maar verwachting is hevige sneeuwval.

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Waarom niet, je hebt toch gewoon veld verwarming?

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heb je daar niet zoveel aan als het bijv. net voor of tijdens de wedstrijd hard gaat sneeuwen.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Meer dan de de helft van Jupiler League wedstrijden zijn gisteravond ook afgelast.
    Opzich niet zo heel erg, hoef ik daar ook niet op de tribune te staan met -10. :9

Wel mooi een extra rustdag erbij voor het beker duel aankomende maandag.
    Al is Heracles Almelo iets te goed in vorm..

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het sneeuwt nu toch niet :confused:

Kan natuurlijk verschillen, maar bij ons sneeuwde het twee dagen geleden. Het ligt er nog wel, maar er is verder geen sneeuw bij gekomen

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ze voorspellen voor vannacht en morgen weer redelijk wat sneeuw. Daar doelt ie op!

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    waarom leggen die clubs geen zeil op het veld, kun je die sneeuw vanaf vegen en het zeil weer weghalen
    of zie ik dat verkeerd :9

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik heb het 1 keer meegemaakt bij een wedstrijd tussen Hertha BSC en Hannover 96 in Berlijn. Het was toen -20 tijdens die vreselijke periode in januari in 2006. Dat ga ik echt nooit meer doen. :+

Gelukkig had je daar wel talloze bratwurststandjes om jezelf op te warmen. :cool:

En natuurlijk is het Olympiastadion iets beter beschut dan het gemiddelde Jupiler league stadion. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina