1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond gaat juve eraan }:]
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wacht daar nog even een maandje mee please. Dan blijven ze lekker aanmodderen met Ciro en dendert Ajax er in februari ook nog even met de stoomlocomotief overheen }:]
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het heeft toch zo zijn voordelen dat er coaches zijn die niets om het voetbal geven en enkel de weg van het geld volgen :)
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus een maand geleden viel hij nog uit tegen Hugo Borst toen hij zei dat Co altijd voor het geld ging. "Hoe kom je erbij dat ik altijd voor het geld ga! Dat is helemaal niet waar, Hugo!" Nee joh. 8)
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vandaag is de inschrijving begonnen voor de wedstrijd NAC Breda - Go Ahead Eagles.
    Nu zit ik nog te twijfelen aangezien het uitvak daar echt beroerd schijnt te zijn, iemand daar ervaring mee?
    De buscombi is namelijk €30,- en het zou zonde zijn als ik dan helemaal niks zie. :+

    Al is de busreis ook niet echt uitnodigend, afijn je moet er wat voor over hebben.
    En hoe vaak staan we nu in de kwartfinale! :cool:
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Gewoon gaan! :p
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo, even kaartjes gehaald voor Ajax-AZ en Ajax-FC Twente. En volgende week hopelijk ook nog kijken of er kaartjes voor Juventus-thuis te verkrijgen zijn.
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk het wel, zal sowieso niet uitverkocht zijn vermoed ik. De dure plekken zullen nog wel over zijn volgende week.

    Heb zelf maar voor goedkoop gekozen(vak 413, 29 euro), mijn eigen plek was namelijk 52 euro :confused: Blijft belachelijk die Europese prijzen.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb mezelf ook al ingeschreven ondertussen. ;)
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Morgen kaartje halen voor sparta uit. De kaartverkoop gaat aardig hard en het gaat waarschijnlijk gewoon uitverkocht raken. Verwacht je ook niet als je 16e staat.

    @Bauke, meld het ff als je terug bent uit breda en vertel hoe het vak is. Wil geen geld verspelen. Maar het is sowieso al vervelend als je door plexiglas of een net moet kijken en dat is zo bij nac! Dus het is toch wel kut denk ik!
     
  11. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zal ik doen, heb ook wel even getwijfeld hoor.
    Maar de sfeer bij Heracles Almelo was zo tof dat, dat hetgeen is wat me overgehaald heeft.
    Als het voor de competitie was, wellicht volgend jaar (:+) was ik ook niet gegaan.
    Maar dit is de kwartfinale voor de beker, dat komt niet zo vaak voor hier!
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    LOL hier ook niet hoor. Ik twijfel vaak of ik wel naar een wedstrijd ga. Vaak omdat het een kut tijd is of omdat het ver is en je dan de hele dag kwijt ben en uiteindelijk ga ik bijna altijd.

    Alleen groningen uit is op een dinsdag en die ga ik dus zeker niet. Ook al was die op een zondag dan was ik ook niet gegaan. Kutvak + 13 uur bezig voor 1,5 uur voetbal!

    Edit; Hopelijk speelt gae volgend jaar weer ere en blijft den haag erin. Nog steeds 1 van de leukste wedstrijden waar ik ben geweest. :). Al is het uitvak wel heel kut!
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  13. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja verrot is dat, vooral als je vaak met zo'n buscombi moet.
    Vrij vervoer komt echt nauwelijks voor bij ons, Emmen uit was een uitzondering!

    Ons uitvak is ook kut, we moesten er laatst doorheen. En toen viel me pas op hoe weggestopt je daar eigenlijk zit.
    En over die netten nog maar te zwijgen. Maar ik hoop je te verwelkomen volgend seizoen! ;)
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dit jaar hadden we alleen az autocombi en heereveen was vrij vervoer. Vorig jaar ook. Snap niet dat je naar rkc, sparta, twente en nog meer clubs met de bus moet.

    En dan ook nog is in de jupiler league. Volgens mij hadden wij alleen emmen en RBC autocombi. Ze zijn wel een beetje doorgegdraaid!
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Idiote prijs inderdaad. Ik mag pas per volgende week een kaart halen omdat nu alleen seizoenkaarthouders mogen. Wil eigenlijk vier kaarten halen, maar ik vrees dat het echt bijzonder prijzig gaat worden.

    Kaarten voor AZ en FC Twente ook al verdomde duur. AZ nog wel iets van 25 euro (korte zijde, tweede ring tegen het uitvak aan), tegen FC Twente naast Vak410 voor veertig euro. Jammer dat ik niet zo vaak kan, anders had ik echt allang een seizoenskaart gehad:mad:
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Den haag is nu weer naar turkije toe. Luijcks is erbij en Oper is op proef mee. Hopelijk is die fit dan kan die nog wel waarde hebben voor den haag. Word tijd dat het voetbal weer gaat beginnen want die weekenden zijn wat saai op dit moment!
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    13:00

    Friendly: Kaiseryspor - Feyenoord

    16:00

    Friendly: Roda JC - Osnabruck

    17:00

    Africa Cup: Algerije - Mali (eurosport)
    Friendly: Union Estepona - AZ

    19:30

    Africa Cup: Malawi - Angola (eurosport)

    21:00

    Carling Cup: Blackburn - Aston Villa (sport 1)
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna heeft zich bij Roda gemeld voor Harrie Gommans en Edwin Linssen.

    Gommans mag wegblijven, heeft 1 goed seizoen bij mvv gedraait, maar daarvoor en erna niks meer gepresteerd.

    Edwin Linssen zie ik dan wel weer graag komen, heeft veel ervaring als verdedigende middenvelder en heeft 9 jaar bij VVV gespeeld.

    Echter zie ik Linssen niet komen, aangezien hij bij roda zo'n €400.000 verdient.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [yt]GXVsJbeJaPY[/yt]

    8)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Worst goalkeeper is het niet want hij heeft 'em wel.8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina