1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    :cool:
     
  2. Kilian002

    Kilian002 Smell you later!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha gelukkig, twente mag niet te sterk zijn! Alhoewel het wel goed zou zijn voor het nederlandse voetbal om zulke talenten hier heen te halen!
     
  3. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het uitvak is nu alleen veranderd, spiegelreflectie op de ruiten, je zag toen wij er waren iig bijna niks. Weet niet of er nadat wij er zijn geweest iets aan het uitvak is gedaan?
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja mocht ook wel eens tijd worden!

    Met de selectie die we voor de winterstop hadden moesten we vechten voor degradatie. Met deze spelers erbij moet je dat gewoon kunnen ontlopen. Vooral met de Boer, en Linssen ben ik érg blij. Zijn echte leiders op 't veld!:)
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Spiegelreflex is weggehaald en er hangt nu 1 net ipv 2.

    @ Bauke

    Kwartfinales in Breda hebben de laatste tijd garant gestaan voor spektakel en dan met name voor de Nac supporters ;). Laatste 3 kwartfinales waren de wedstrijden van het jaar. Tegen psv, ajax en groningen barstte het helemaal los op de tribunes.

    Al zal dit niet meer gebeuren lijkt me ;).
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Had begrepen dat het inschrijven redelijk vlot liep. Waren al twaalf bussen vol.

    Het nadeel voor jullie is wel dat wij maar "een" Jupiler League clubje zijn.
    En ik hoop ook dat jullie ons gaan onderschatten, daar moeten we het van hebben vrees ik.
    Anders zijn jullie gewoon (veel) beter. Maar we zullen wel voor het nodige geluid zorgen hoop ik! :cool:
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Nac heeft het altijd moeilijk tegen op papier mindere clubs, kijk maar naar de wedstrijd tegen jong de graafschap. Jullie zijn zeker niet kansloos.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.583
    Het megatalent Eriksen mee naar Nac en ook nog eens veteraan Gabri. _O_
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft Eriksen zelfs een basisplek. Het feit dat Lindgren bij de selectie zit ipv Oleguer, kan erop wijzen dat we extra verdedigende kracht nodig hebben op het middenveld. Dit kan dan komen omdat er moet worden gecompenseerd voor Eriksen die juist creatief en aanvallend is. Verder heeft Jol gezegd dat hij Eriksen alleen in de selectie opneemt als hij echt kans heeft op speeltijd en heeft Jol gister nog gezegd dat Eriksen iets heeft wat Ajax mist.

    Maar misschien denk ik ook te ver. :+ Zelf vind ik het een beetje vroeg ervoor. Die jongen lijkt nogal gehyped te worden, hij werd zelfs al geinterviewd in de VI vorige week.
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad mensen verwachten nu al veel van hem. (Hij is nog maar 17!) Laat hem lekker meetrainen en zo nu en dan invallen want op deze talenten moet je zuinig zijn, je moet ook opassen dat ze geen sterallures krijgen. (kijk naar Collins John)

    Heb trouwens kaarten voor Barcelona - Deportivo La Coruna.*) Ben geen fan van Barcelona omdat ik de Primera Division niet volg maar vind het toch mooi om een keer Messi, Zlatan etc. in het echt te zien spelen want zon buitenkansje krijg je niet vaak.:)
     
  11. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik zie Jol niet zomaar iemand doorselecteren vanuit de jeugd zonder een reden, helemaal niet als hij zijn selectie eigenlijk wil laten krimpen. De verhalen die je hoort over Eriksen zijn overal positief, als je ziet welke stappen hij maakt in zo'n korte periode is dat bijzonder. Ik ben iig benieuwd :)
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :thumbs: Ik zit tegen Valencia in het stadion. Jij dus precies een maandje later. Heb er weer zin in._O_ Nu voor het eerst dat ik ze irl zie tegen een topclub. Misschien volgend jaar kijken of ik een CL wedstrijd kan meepikken.
     
  13. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geluk, want ik ga er heen als ik met school naar Barcelona ga voor een weekje. (Zondag tot vrijdag) en ik heb net geluk dat ze een midweekse wedstrijd spelen tegen een subtopper als Deportivo.:)
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wij mochten met school een keer naar Glasgow, precies in het weekend dat Celtic tegen de Rangers moest spelen. En ja hoor, precies op de dag van de wedstrijd plannen ze een excursie naar Edinburgh |:-.
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig een redelijk relaxte school, dit is geregeld door een leerling en de school vind het geen probleem zolang er maar een leraar mee gaat. We mogen ook grotendeels onze dag zelf invullen, als je zin hebt om savonds uit te gaan dan ga je etc. als je geen zin hebt dan blijf je in het hotel. (we zijn allemaal 16/17) Op andere scholen is het eens anders.:9
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jammer. Hoop dat Fortuna nog een alternatief heeft, mocht hij niet komen. Er moet gewoon een ervaren verdediger bijkomen.
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna kan nooit concurreren met een team uit de ligue 2....
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    Is dat niet toevallig voor je profielwerkstuk? Ik ging vorig jaar naar Barcelona met een deel van de 4-HAVO afdeling. Ook ik had toen het geluk om een wedstrijd te bezoeken, en wat voor één! FC Barcelona - Sevilla, werd uiteindelijk net als gisteren ook 4-0. Ik kan je nou al zeggen dat je dat nooit meer zult vergeten. Wat een ambiance! Denk er nu nog steeds aan. Het enigste minpuntje was toch dat Messi niet meedeed. Ik zat ook echt precies in die hoek, zodat ik met paar vrienden zijn acties konden volgen. Hoorde ik plotseling dat hij ziek was oid. :emo:.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Vanavond begint ook de Jupiler League weer, Go Ahead Eagles - Excelsior staat op het programma.
    Ben benieuwd, want de wedstrijden die we in de winterstop gespeeld hebben waren dramatisch.
    En we hebben nog steeds geen spits..
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is gewoon een schooluitje, onze school doet wel vaker dit soort dingen, ben al gaan kamperen in NL en Duitsland, ben naar Parijs en Londen (allemaal met school) en ga nu naar Barcelona.:) Schijnt inderdaad een super vette ervaring te zijn dus ik heb er wel zin in! Hopenlijk spelen alle toppers (ik wil iig Messi een keer in het echt zien spelen).\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina