1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    True, daar heb je helemaal gelijk in. Maar als hij verkocht zou worden zou die toch wel meer opbrengen nu, of heb ik daarin ongelijk? Mijn excuses als ik ongelijk heb :).
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ruud naar HSV? Hmm, beetje onder zijn maat niet? Vooral als je ziet dat Liverpool en Manchester United interesse hadden in hem. Raar. Ik geloof er nog niks van. Er is eerder gezegd dat hij 100% naar Galatasaray zou gaan .. daarna naar Tottenham.

    Huntelaar naar Everton? Dat denk ik niet.

    Ajax - Real Madrid - AC Milan - Everton?

    Big step down ... :emo:
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Ruud gaat toch echt naar HSV, hoor:

    Waarom zou dat trouwens een step down zijn voor Huntelaar? Tuurlijk is het een niveau lager dan een Milan of Madrid, maar daar speelt hij toch niet en als voetballer wil je spelen, helemaal met een WK voor de boeg.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals ik al zei, ik geloof het pas als hij het shirt van HSV aan heeft :+
    Eerder was al verteld dat hij 100% zeker naar Galatasaray zou gaan.
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Everton is een leuke club, in een grote competitie, wat wil je nog meer? Het is gewoon duidelijk dat Huntelaar de absolute top niet aan kan. Als ik hem was zou ik lekker speelminuten pakken bij Everton, mee gaan naar het WK, en wie weet komt er ooit nog een top team voor hem als hij zich heeft bewezen bij Everton.
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is wel echt geweldig nieuws. Hopelijk betekend dit dat hij langer blijft. Zo niet dan zullen ze toch meer moeten betalen nu hij nog langer onder contract staat.

    En dan dit nog,
    [​IMG]


    Edit:
    Wat zei ik,
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat een geweldig nieuws allemaal. _O_
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Ik weet totaal niet wat ik van Suk moet denken/verwachten.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat zelfs Jol en Suk zelf dat niet weten ;)

    Leuk nieuws van Luis. Heeft alleen maar voordelen voor alle partijen.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoe kan dat nou dat als je geen gelimiteerde som in je contract zet dat je wel duurder word? Stel chelsea komt voor Suarez en ze bieden 16 miljoen. Suarez wilt graag wel dus ze kunnen dan toch niet meer vragen. Ze hadden beter een gelimiteerde transfersom van 25 miljoen ofzo erin kunnen zetten!
     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo kunnen ze vragen wat ze willen, als er een bod van 25 mil komt kunnen ze nog zeggen maak er maar 27 mil van. Dus nu kan ajax zelf kiezen wat ze voldoende vinden om het te verkopen.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ze bedoelen volgens mij een transferclausule, zoals die o.a. in Spanje verplicht zijn. Deze transferclausule werkt eerder ten nadele dan in het voordeel van de ploeg waar de speler al speelt. Bij een bod wat gelijk aan de clausule is mogen ze immers niet meer weigeren en is het aan de speler of hij wilt transfereren. De speler wordt duurder door de verlenging van het contract, dat is de enige logisch oorzaak.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat geïnteresseerde clubs een langere contractperiode moeten 'afkopen'.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoezo kan hij de top niet aan?

    Bij Real Madrid scoorde hij als hij in de basis stond. Hij is alleen gehaald naar Real omdat RvN geblesseerd was. Meer niet.

    Naar AC gegaan omdat hij wou spelen. Jammer genoeg zijn de 2 spitsen in super vorm daar, dus ... why change a winning team?

    Huntelaar kan de top prima aan ... Hij krijgt alleen het vertrouwen niet.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Laat hem nou maar gewoon naar een subtopper gaan, dan speelt hij gewoon elke keer en kan je kijken hoe hij het doet.

    Ruudje voor anderhalf jaar naar HSV, is officieel nu.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2010
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja inderdaad, en HSV heeft geen transfersom hoeven betalen omdat Real Ruud de transfer gunde vanwege zijn loyaliteit naar de club.
    Mooie dag, de wedstrijd van Bayern, Suarez!, Ruud naar HSV.. alleen zonde van het voetbal in Nederland vanavond..
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk je niet dat zijn salaris een wat grotere reden was om mee te werken?
     
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij snapt er geen zak van.

    Om te beginnen, Suarez heeft het erg naar zijn zin in Amsterdam en zou niet graag naar Chelsea willen als die zouden aankloppen. (Op dit moment)

    En een gelimiteerde transfersom is altijd in het nadeel van de club. Want als er een geintresseerde club komt en de speler wilt weg, dan moet de club wel meewerken.

    En Suarez is echt wel meer waard dan een huntelaar-prijsje!
    Toen Suarez zijn contract nog niet had verlengt tot en met 2013 zou Ajax Suarez al bijna zeker weten weg moeten doen voor 40 miljoen als er deze zomer een club hem zou willen halen. Nu is dat bedrag ongeveer 60/70 miljoen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    60/70 miljoen, denk je dat elke club Real/Man City is ofzo? :lol:
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Negeer die idioot aub.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina