1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik echt altijd zon slap excuus, denk je dat die clubs Huntelaar kopen als ze geen vertrouwen in hem hadden? Hij heeft het gewoon niet waar gemaakt, als hij echt een wereldspits was wat je moet zijn om bij zon topclub te slagen, dan had hij wel in de basis gestaan.

    Huntelaar moet gewoon naar een subtopper in de grote competities en zich daar weer gaan bewijzen, want ik denk dat er op dit moment geen topclub in de wereld is die nu Huntelaar gaat kopen.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    Hahaha als iemand hem koopt voor 60/70 miljoen.... dan snap ik het echt niet meer. HAHAHAHA 60/70 miljoen, omg overdrijven is ook een vak.

    Ajax zou al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mogen zijn als ze er 35/40 miljoen voor zouden krijgen. Persoonlijk vind ik Suarez een erg goede speler, maar geen wereldtop.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    40 krijgen ze er ook niet voor. 25 maximaal.
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Idd, ik denk dat Ajax op het moment blij mag zijn dat ze een Huntelaar/Sneijder achtig bedrag voor Suarez kunnen krijgen (al zou ik hem ook niet voor minder laten gaan). Bovendien kan Ajax het zich denk ik ook niet meer financieel veroorloven om zo een bedrag van een club te weigeren. Als Suarez gewoon een goede tweede seizoenshelft (+WK) speelt is hij denk ik aan het einde van het seizoen weg voor 25-30 miljoen
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [​IMG]
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Laat de duivenman met rust!
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik je toch mooi behoed voor een triple post. Wees me dankbaar morgen.
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dankjewel!

    [​IMG]
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gelukkig heb jij er wel verstand van. Je mag blij wezen als iemand voor Suarez die 25M wilt neerleggen. Als je ziet wat voor kansen die af en toe nog mist. Ga jij maar lekker dromen over 60M. Vooral in de tijd dat de clubs ook wat meer moeten gaan bezuinigen!

    Edit; Zie dat iedereen er al op heeft gereageerd! :D
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, dikke terror hierboven8)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Weer een hele pagina vol met Josh spam. In het begin was het logisch. Nu moet je die idioot gewoon negeren :+
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij Real scoorde hij gewoon en moest hij vooral weg omdat Perez zijn naam niet groot genoeg vond en liever een Benzema had.
    Als je Huntelaar volgt weet je ook dat hij altijd een tijdje nodig heeft om in te komen bij een nieuwe club en bij Milan heeft hij nauwelijks minuten of kansen gekregen, dus vind ik het heel vreemd dat hij, eigenlijk zonder goede reden, nu al te licht wordt bevonden voor topclubs.
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vind ik niet. Huntelaar is voetballend gewoon buitengewoon matig. Dat was bij Ajax al zo, maar daar compenseert de rest van de ploeg dat en is hij de onbetwiste killer.

    Bij Real, Milan en ook Everton wordt er echt wel meer van je verwacht dan alleen balletjes er in pissen (wat overdreven, I know). Je krijgt daar minder ruimte, moet dus sneller handelen en je krijgt niet 10 kansen per wedstrijd.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar zit wel wat in maar aan de andere kant klopt het ook wel dat hij ze bij real wel maakte. Volgens mij had hij daar een prima gemiddelde
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, maar wel vrijwel altijd tegen kleintjes en/of als ze al ruim voor stonden. Dan krijg je toch meer kansen/meer ruimte.

    Heb 'm een paar potten bij Milan zien spelen. Nou, ik zat bijna met plaatsvervangende schaamte te kijken, zo zielloos stond hij voorin te dolen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina