1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 24]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Moeten we dan toch maar weer Louis terug halen? :+
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dan gaat ajax countervoetbal spelen , al worden ze daarmee kampioen dan zal hij alsnog gelyncht worden door de meeste simpele supporters :emo:
     
  3. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    Oproep:

    Laat het uitvak de eerste 16 minuten leeg!!

    Vandaag willen supporters van AZ laten zien dat hun club een totaal verkeerde weg is ingeslagen door wel heel overduidelijk naar de pijpen van de KNVB te dansen. Ook in Alkmaar schijnt het schone blazoen vele malen belangrijker dan een paar nietszeggende voetbalsupporters. Tijd voor een actie namens de AZ aanhang.

    Wat is er gebeurd? In een thuiswedstrijd tegen Ajax zijn er spreekkoren te horen geweest aan het adres van Demy de Zeeuw. De KNVB heeft AZ hiervoor op het matje geroepen en met een straf gedreigd. AZ kon echter nog op ��n manier onder deze straf uitkomen; als zij de daders zouden opsporen en bestraffen, zou het blijven bij een waarschuwing. Prompt werden er zestien supporters verrast door een deurwaarder met een dwangbevel en het bijbehorende stadionverbod.

    De AZ supporters willen absoluut niet de spreekkoren goedpraten, maar ze ageren tegen de willekeur waarmee de club de straffen heeft opgelegd. Op basis van camerabeelden (!) zijn er zestien mensen uit een overvol vak gepikt om, zo lijkt het, als voorbeeld gesteld te worden. Zonder een kans te hebben gekregen zich te verdedigen, zonder de bewijslast te hebben kunnen inzien, zijn deze supporters �winnaar� geworden van de club-haalt-wit-voetje-bij-KNVB-tombola en derhalve niet meer welkom in het stadion. Het zal je maar gebeuren.

    Het idee van de Alkmaarders is om de �Ben Side�, het fanatieke vak waar de veroordeelden zaten, de eerste 16 minuten van de wedstrijd AZ-FC Groningen leeg te houden. Voor elke veroordeelde supporter ��n minuut. Dit om met een lege tribune de club te laten zien dat de overige supporters solidair zijn met de zestien en bovendien de walgelijke willekeur verafschuwen. Als de klok precies op 16 minuten staat, zal de aanhang de tribunes weer bestijgen.

    Omdat deze manier van voetbalsupporters straffen, totaal eenzijdig en zonder hoor en wederhoor toe te passen, geen incident blijkt, is het een goed idee om vanavond de collega`s uit Alkmaar een hart onder de riem te steken. Daarom deze oproep om vanavond als Groningers ook tot de 16e minuut van de wedstrijd de tribunes niet te betreden. Jammer van het eerste stukje van de wedstrijd, maar er zijn belangrijkere zaken in het leven. Realiseer je goed dat jij zomaar de volgende keer de pineut kan zijn.

    Deel jij de mening dat voetbalsupporters elkaar in de gezamenlijke strijd tegen de repressie moeten ondersteunen, blijf dan vanavond de eerste 16 minuten beneden!! Alleen samen sta je sterk!!
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    JC de macht geven en deze keer echt.
    Maar Shin jij zegt dat hij het bij andere clubs heeft bewezen. Bedoel je dan dat hij 3 keer met een subtopper (Spurs en HSV) 5e is geworden? Naar mijn idee heeft hij die ploegen ook niet echt boven zich uit laten stijgen. Zeker, het is wel degelijk, maar niet per se top imo.
     
  5. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik geef jol hierna nog 1 seizoen. ALs we in deze twee jaar geen kampioen worden mag die van mij oprotten. Ik walg van zijn goed maakpraatjes. Afgelopen week heb ik met afschuw gekeken naar studio voetbal. Waar jol alles goed aan het praten was. Hij beweere onder andere dat ajax jong is en dat het bijna onmogelijk is om met zo'n jonge groep constant te presteren. Nou meneer jol ik maak de opstelling niet dat doet u. En steeds blijven zeggen dat die vertrouwen heeft in sulejmani maar ondertussen houd die hem wel buiten de selectie.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke top is overdreven. Maar wij zijn niet in de positie om toptrainers te halen. Ik weet niet of je je het nog kan herinneren in mei. Niemand wilde komen, we raakten aardig wanhopig(Danny Blind, Foppe etc werden ineens genoemd). Toen kwam ineens Jol en dat was zeker de beste optie die tot op dan toe onhaalbaar leek.

    Ik vind overigens dat Tottenham en HSV wel meer zijn dan gewone subtoppers. Tottenham heeft toch een grote historie en het is niet makkelijk om daar te slagen als coach. Dat hij daar 5e werd is een mooie prestatie aangezien je daarboven The Big Four hebt die mijlenver boven de rest van de PL staan. Bij HSV heeft hij het ook goed gedaan, heeft hij heel lang meegedaan op drie fronten en laten we RKC niet vergeten waar hij tot op de laatste dag streed om Europees voetbal. Bij Roda deed hij het ook goed maar daar weet ik weinig van.

    Over de visie van Jol: Ja daar heb je wel gelijk in, die is er niet echt. Je ziet wel wat herkenbare dingen terugkomen bij hem: bij Spurs, HSV en Ajax speelde hij altijd met aanvallende backs en wilde hij o.a. altijd een fysiek sterk aanspeelpunt als spits. Meer kan ik zo ff echter niet bedenken.
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Jong:emo:
    Als er een team is dat jong is, is het Feyenoord wel, met de vrij van 17 jaar en nog meer jongens van een jaar of 20.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een kampioen wordt je niet zomaar, Jol moet al die problemen oplossen die Van Basten heeft veroorzaakt, dit heeft tijd nodig, en we hebben één van de jongste teams van Nederland.
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hofland, van Dijk, Tomasson, Landzaat en van Bronckhorst zeker vergeten? :emo:

    Kijk eens naar de verdediging van Ajax....

    2 middenvelders die boven de 21 zijn....ala....vervolgens alleen Suarez en Pantelic die ervaren zijn. Maar die zijn beiden volgens mij ook nog geen 30....nietwaar?

    Face it, Ajax heeft voor een ploeg met als doelstelling #1 een te jonge en te onervaren ploeg.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2010
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    :emo: right back at you. Kan natuurlijk maar 1 jong team zijn in de competitie.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jol werd ook met de achtergedachte gehaald om een ploeg te bouwen waarmee Ajax constant de top van Nederland beheerst. Het is vrijwel onmogelijk om met een minimaal(?) budget en de huidige selectie kampioen te worden.
    Bij Feyenoord maakt Been er wel wat van om met vrijwel dezelfde middelen een beter team te maken maar Jol is een coach die betrokken moet zijn in alles en zelf zijn visie moet kunnen geven op bijvoorbeeld de talenten en het transferbeleid, nu heeft hij momenteel in het tweede weinig ruimte maar probeert hij wel een klassiek ajax naar voren te toveren op basis van de eigen jeugd en door jonge buitenlandse goedkopere talenten een kans te geven.

    Dit werkt momenteel niet naar behoren maar door een hoop spelers te verhuren ipv te verkopen is hij wel voor de toekomst bezig en zie ik hem wel een mooi team te bouwen over 1,2 of misschien 3 jaar.
    Dan is er ook een goed team met een jeugdige basis.
    Met Jol moet je geduld hebben en ikzelf denk dat dit een perfecte trainer is voor de langetermijn, ééntje die ajax nu goed kan gebruiken na de afgelopen jaren.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat een domme reactie weer. Irrelevant ook. Who gives a fuck? Jong Ajax is nog jonger, ook niet relevant.

    Suárez ervaren? Die gast is net 22 of 23 geworden.
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5

    Wat een wedstrijd geweldige 2e goal.

    En wat een geweldige reactie van Guti bij de 1-3. 18 jaar later eindelijk.
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zeg toch ik maak de opstellig niet dat doet jol. Ik zou daarom als ik jol was meer ervaring laten spelen. Jol ziet het als een excuus. Overigens heb ik wel vertrouwen in jol alleen mogen de interviews op een andere manier gegeven worden. Ik zou zo spelen: (mits ik natuurlijk alle spelers tot me beschikking heb)
    ----stekelenburg----
    wiel-alder-vertong-emanuel
    dezeeuw-enoh-lindgren
    romme-pantelic-suarez


    En ja oleguer,ogararu,kennedy,wielaert enz. mogen van mij weg verdienen veelste veel en staat niet verhouding met wat ze brengen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    Ik zou alleen Gabri in plaats van Lindgren neerzetten en dan heb je DE opstelling.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    edit//nvm
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    De opstelling van Ajax is:

    Stekelenburg
    V.der Wiel-Aldeweireld-Vertonghen-Emanuelson
    Lindgren-De Zeeuw- Enoh
    Rommedahl-Pantelich-Suarez

    Opstelling Feyenoord is ook bekend, maar dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.

    Ik snap niet waarom Lindgren de voorkeur krijgt boven Gabri.
    Nou maar hopen dat Ajax de drie punten mee naar huis neemt!
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Sterkst mogelijke opstelling in mijn ogen.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hopen dat Gio er vandaag nog een paar de kruising inbeukt ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina