Ze kunnen het in ieder geval heel goed vinden met Danillo. Hebben bijna de hele week al met hem samen gegeten. Verder zegt Kerlon dat hij niet van plan is om nog een keer die zeehondendribbel te doen aangezien dat iets was van toen hij nog jong was. Waar? Dat dacht ik dus ook. Blijkbaar wilde die niet de kans missen om Lil' Wayne een Ajax shirtje te geven.
Ik zal morgen eens aan Vlatko Lazic vragen hoe ze het ook doen op de training etc. Hij staat er elke dag mee op het veld dus kan prima vertellen hoe ze het doen
Weet niet in hoeverre het waar is, maar volgens een reactie op Voetbalzone kunnen je, als je net hersteld bent van een hersenschudding, hersenen beschadigd raken door de luchtdruk, helemaal bij zo'n lange vlucht. Een concert is wat dat betreft niet risicovol. Verder snap ik niet waarom die foto het middelpunt van de Australie-trip is, laat die jongen verder gewoon.
Inderdaad waar gaat dit over? Gister ook bij het Sportjournaal en daarna in ene overal op internet te vinden. En dan staat op de meeste sites nog dat hij het om kwart voor 5 's ochtends op twitter had gepost, terwijl het volgens mij gewoon om 11 uur 's avonds was maar goed... Overdreven gedoe allemaal zeg
Sowieso ook met die Twitterdingen van zijn vakantie. Hij is op vakantie en gaat uit en hij drinkt wat te veel of is dronken. Who cares? Doen zo veel en het is vakantie. Als hij die shit constant zou uithalen midden in het seizoen en met een kater staat te spelen, dan valt er nog wat over te zeggen.
Normale jongens met een hersenschudding moeten ook niet naar een concert gaan Over dat drankgebruik op vakantie, tja.. je kan ook zeggen: Je verdient tonnen per jaar met iets waarvoor je geacht wordt om lichamelijk top te zijn, dan kan je er ook wat voor laten. Zoals alcohol.
Zie niet in hoe een weekje alcohol drinken je fitheid in grote mate kan beinvloeden maar goed. Het tekent wel een beetje zijn mentaliteit.
Hoezo tekent dat zijn mentaliteit als hij elke week als een boom in de verdediging staat? We hebben de beste verdediging sinds tijden, en jij klaagt over een paar biertjes? Wat dacht je van Rooney? Dé Modelprof
precies, denk je dat de spelers van liverpool na een overwinning een cola'tje gaan drinken? Nee die zuipen zich gewoon klem hoor
Ik zei "een beetje" he. Beste verdediging sinds tijden is ook weer wat overdreven, in de moeilijkere wedstrijden ging het al gelijk weer fout. Moet het nog maar zien. Hij is trouwens gekapt met Twitter, De Zeeuw ook maar die had het na 1 dag alweer gehad.
Pff ik kan de Tweets van Babel ook niet meer zien, die gozer is echt geniaal met z'n breeza west side gangster taal @ z'n tweets.
Ik weet niet in hoe erge mate hij heeft gedronken hoor en hij moet het ook zelf weten, maar als jij echt een week flink zuipt hou je er wel een tijdje last van hoor. Alcohol is gewoon vergif