1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Commentatoren niet partijdig :+ ze kunnen zich vaak moeilijk inhouden om hun voorkeur te laten merken in Nederland. Het is triest gesteld met de commentatoren bij eredivisie live.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja en ze hebben ook een altijd een eigen mening. Wat totaal niet relevant is. Gewoon de wedstrijd verslaan en vertellen wat je ziet en wie er aan de bal is.

3. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, toch heb ik niet vaak het gevoel dat een commentator staat te dansen als Feyenoord scoort, maar goed, ik luister dan ook niet naar de dramatische commentatoren van Eredivisie Live, met name die Leo Driessen zeg... wat een hond. Ik luister liever naar de plaatselijke radio, daar hoef je je tenminste niet zorgen te maken over de voorkeur van de commentator:D.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iemand een stream voor Werder Bremen - Hertha BSC. PM me dan A.U.B

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    haha nee idd, zeker niet radio maassluis ofzo :+

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik begrijp niet wat mensen tegen Leo Driessen hebben. Ik hoor veel mensen roepen dat ie keihard pro-Ajax is, en veel Ajacieden roepen dat ie keihard anti-Ajax is. Ik vind het gewoon een prima commentator met soms wat herhalingsdrang, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.

7. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens op theo reitsma letten als ie een wedstrijd van ajax moet verslaan. lijkt wel of ie 90 minuten met een stijve pik naar de wedstrijd zit te kijken.

@nezzaruzzi: oke ik bracht het alsof het een feit was, maar ik baseer het op mijn eigen observaties en dan vergelijk ik het nog het meest met az (bij deze club sta ik het dichtsbij). vanuit dat standpunt is het gewoon heel duidelijk dat az veel meer genaaid wordt dan ajax.

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb altijd het idee dat die man zijn eigen wedstrijd verzint. Ziet de dingen echt totaal anders zoals ik ze zie en niet alleen als hij commentaar geeft bij wedstrijden van NAC, maar ook bij andere wedstrijden.

9. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Voor die gene die Werder - Hertha wil kijken. Ik heb eindelijk een goede stream!

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slechtste commentator voor mij : Frank Kramer, van Eurosport, die achtervolgd mij al m'n hele leven

eerst met paniniplaatjes sparen(hij was prof bij o.a. Volendam)
    Toen bij de KRO(hij presenteerde daar het tv-spelletje BOGGLE)
    Als laatste bij Eurosport, ging die eurogoals verslaan (9 van de 10 keer verkeerde doelpuntenmaker)

11. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij commentatoren is het maar een kwestie van smaak. Sommigen vinden het heerlijk als de commentator heel vlak en rustig de wedstrijd analyseert terwijl anderen weer houden van commentatoren die er dan wel wat vaker naast zitten, maar wel hartstikke enthousiast zijn in hun manier van verslag leveren. Ik vind Driessen een nare man, die constant op een soort sarcastische manier de wedstrijden becommentarieert (vandaar de verschillende meningen over zijn partijdigheid denk ik...). Enthousiasme lijkt echt te ontbreken bij die man, nee, geef mij dan maar Frank Snoeks. Die heeft ook zijn maniertjes (hele slechte grappen maken bijvoorbeeld), maar zorgt er met zijn leuke commentaar wel voor dat je (ik in ieder geval) goed in de wedstrijd komt.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je hebt gewoon haat tegen panini's

13. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk 6 voor 0,35 guldencent, en dan frank kramer 13 keer dubbel

@ Dyonko: ik hou van jullie :)

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Godsamme, neemt Jol Suk weer niet mee:mad: Geef die jongen gewoon de plek in de selectie van Kennedy, de Jong, Pantelic of desnoods Rommedahl:'-(

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als Pantelic nu uitvalt hebben we dus geen vervanger. :confused:

16. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
  17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Suk is nog helemaal niet ingespeeld in het team en nog wat zenuwachtig (waarschijnlijk door al het gejuich als hij de bal had), zoals je tegen Roda kon zien. Zo'n jongen ga je dan toch niet tegen Twente inzetten, wat de druk alleen maar zou opvoeren. Waarom Kennedy wel mee mag is mij echter een raadsel. Die gast moeten ze gewoon gratis weggeven aan een subtopper ofzo.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Suk moet nog flink groeien, moet nog leren om zich rustig te houden in het veld. Maar ik vind het echt een held, kan best een flinke worden. Kennedy mag je natuurlijk gewoon bij een club als roda cadeau geven.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Suk is onze enige nummer 9 naast Pantelic. Het is dus nog altijd beter om Suk erbij te hebben dan helemaal geen spits te hebben als reserve. En Suarez vind ik ongeschikt in een 4-3-3 systeem in de spits, maar dat zal het dan wel weer worden als Pantelic uitvalt.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Interessant.. misschien loopt er wel goed talent rond. Brazilië is altijd goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina