1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sar had volgens mij op zn 28e al een prijzenkast met daarin een CL beker, een uefa beker, een wereldbeker voor clubs,een europese supercup, een handjevol kampioenschappen , wat knvb bekers en een halve finale WK? Dus beter is dan maar een relatief begrip

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik wou net zeggen. :+

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Van der Sar had in die tijd ook wel betere spelers om zich heen :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar, maar ik denk niet dat heel europa na de 2e CL finale met Ajax voor hem in de rij stond alleen omdat hij met Litmanen en Frank de Boer had gevoetbald.:D

Niks ten nadele van Stekelenburg maar Sar was en is van wereldklasse en dat kan Stekelenburg (nog) niet zeggen.

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hiddink is officieel bondscoach van Ivoorkust.
    WK 98: Nederland
    WK 2002: Zuid-Korea
    WK 2006: Australie
    WK 2010: Ivoorkust
    WK 2014: Een land in Amerika waarschijnlijk, dan is hij de wereld rond

6. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Leuk nieuws van Hiddink. Hoopte al dat hij Ivoorkust zou kiezen.

Suarez staat nog steeds derde in het klassement voor de gouden schoen.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Laat dat gezeik over van der Sar en Stekelenburg toch eens vallen zeg.

Edwin vd Sar had vroeger goede spelers om zich heen. Dat was Ajax dat makkelijk mee kon draaien in de Champions League en het ook nog eens won. Nu, nadat van Basten weg is, begint het motortje van Ajax eindelijk weer eens te draaien. Jammer dat ze van Juventus verloren hebben, dat sowieso al niet de minste club is uit Italië. Het is al mooi om te zien dat Ajax langzamerhand weer wat mee kan draaien met Europese toppers.

Je doet er een keeper ( let op Marco van Basten, hier kan je wat van leren ) geen plezier mee door hem als 2e keus te hebben omdat een ander "mooie reddingen" heeft laten zien in 2 wedstrijden. Bovendien is met de komst van Jol een iets-wat stabieler Ajax ontstaan. Van Basten had er een handje van om continu andere mensen op te stellen... :emo:

Stekelenburg is een prima keeper die zich goed heeft ontwikkeld bij Ajax. De doorgroei komt vanzelf. Bovendien heeft Edwin ook niet echt bij TOP clubs gekeeped in het begin.

Ajax > Juventus ( 1 jaar ) > Fullham ( 5 jaar ) > Manchester United. Ik zie een één jarig verblijf niet zo speciaal en Fullham is ook maar een middenmoot.
    Nogmaals, het winnen van prijzen heeft niet veel met de vorm van een keeper te maken. Sure, het kan doorslaggevend zijn ... maar een keeper hoeft niet te scoren. Steek doet zijn ding, hij houd ballen uit z'n goal. Als Suárez of Pantelic de vele kansen goed hadden benut dan had het wedstrijd beeld heel anders geweest. Edwin speelde met Ajax zichzelf in de spotlights ... Ajax blijft daar tot nu toe nog uit staan dankzij het slechte Europese presteren. Hoe dan ook, ik geloof dat Stekelenburg zeker NIET onder doet voor van der Sar.

En Guus Hiddin-KACCHIINNNGG-k?
    Zakkenvuller.

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kom je aan de lijst Maluku?
    Want hij stond tot dit seizoen altijd op vi.nl, nu niet meer..
    Wel mooi als hij dit volhoudt, wie was de laatste eredivisionist die hem won?
    Kezman?

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gewoon op ajax-nieuws.nl. Kan je elke maandag meestal wel het lijstje vinden. Linkte uiteindelijk terug naar elfvoetbal.nl.

Ik vroeg me eigenlijk af waarom Ajax van der Meyde terughaalt voor op de vleugels? Is toch niet zo'n heel slecht idee of denk ik nu maar raar?:+

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    je denkt raar. weer een grootverdiener die al veels te lang niet heeft gepresteerd

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    vd Meyde brengt alleen maar problemen met zich mee, zou 'm ook niet halen nee

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voegt niks toe aan dit Ajax, ben blij dat ze alleen nog langlopende contracten aan de jeugd geven zoals vroeger het geval was. Dus geen miskopen meer met ellenlange contracten zoals Luque.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Stuttgart - FC Barcelona wordt vanavond zeker alleen uitgezonden door 2BE? :x

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    x1,5 omdat het niveau in de Eredivisie lager ligt dan in Engeland en Spanje (x2)? Vind ik een beetje apart, aangezien Ajax ook slechter is dan een Chelsea, zou Suarez relatief even veel goals kunnen maken als Rooney. Tenzij ze er van uit gaan dat Suarez op gelijk niveau als Rooney zit, en hij zijn kansen zelf creëerd en dat makkelijker gaat door slechtere tegenstanders. Volgen jullie me nog? 8)

16. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Huh whaat?8)
    De competitie in Engeland en Spanje is sterker dan de Nederlandse. Ze spelen dus tegen sterkere tegenstanders, betere verdedigers, betere keepers. Het is dus moeilijker om te scoren in die competities dus tellen de doelpunten daar voor 2 en hier in Nederland voor 1,5.
    Kijk maar naar die ijslander. Die heeft al 30 keer gescoord maar staat 9e omdat de competitie daar minder is en dus telt elk doelpunt maar 1x.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En Sport1 als het goed is. :)

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar de doelpunten van Rooney worden ook door betere spelers voorbereid, en een Man U - Sunderland is als een Ajax - Willem II, relatief even moeilijk dus. Nu doen ze net alsof Rooney gelijk is aan Suarez en Ajax gelijk is aan Man U, waardoor Ajax het relatief makkelijker heeft. Maar Ajax is minder dan Man U, dus is het relatief even moeilijk.

Ik moet maar niet in de politiek, iets duidelijk maken is moeilijk. :+

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dan ben je dus geschikt voor in de politiek...... :+

20. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar als je Suarez op de plek van Rooney zou zetten zou hij zeer waarschijnlijk een stuk minder scoren. Oftewel hij heeft het moeilijker om daar dan te scoren. Scoren is dus lastiger daar omdat daar betere spelers spelen (dus ook betere aanvallers), dat is de reden dat daar de doelpunten dubbel worden geteld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina