1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Mooi? Afblijven :mad: Wel typisch dat Dennis het aangeeft want ik zie in Eriksen erg veel terug van hem. Hopen dat hij nog een paar jaar bij Ajax blijft want er valt nog steeds veel te leren. Het zou zonde zijn als hij te vroeg weg gaat, dat hebben we bij Ajax de laatste jaren net iets te vaak gezien.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Eerder mooi van hilarisch. Sowieso denk ik dat Eriksen nuchter genoeg is om in te zien dat hij voorlopig bij Ajax moet blijven, dus deze nieuwtjes doen me weinig.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond kan hij zich in ieder geval nog meer in de kijker spelen volgens de Telegraaf:

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Er word al dagen gezegd door de telegraaf en anderen: Hij staat in de basis, hij staat niet in de basis, hij staat wel in de basis, hij zit op de bank, hij zit op de tribune, hij traint met een hesje, hij traint zonder een hesje.

Je weet het pas wanneer Jol himself de opstelling naar buiten laat komen. Eerder niet helaas.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Was te verwachten. :emo:
    Maar zou me niks verbazen als Turkije ze ook nog inhaalt volgend seizoen.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zou me wel verbazen aangezien Turkije op 2 clubs na weinig voorstelt. Het is dat er daar wat mensen met veel geld zitten anders was het helemaal niks. De nederlandse competitie is niks minder dan de turkse, het probleem hier is alleen dat je een sluitende begroting nodig hebt. Dat is in veel competities niet nodig dus kan je uitgeven, uitgeven, uitgeven en veel schulden opbouwen zonder dat er iets aan gedaan word. :thumbs:

7. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Even aangepast:)

8. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou, van die stelling klopt er ook niet echt veel. Fenerbahçe heeft gewoon een rijk bestuur en kan gewoon geld uitgeven. Galatasaray pakt het gewoon goed aan ivm sponsors en het transferbeleid. Besiktas word gewoon genekt omdat hun bestuur en trainer gewoon mongolisch zijn. Daarnaast heb je in Turkije een aantal subtoppers die het clubs in Nederland ook heel moeilijk zou kunnen maken. En daarnaast draait Bursaspor ontzettend goed dit seizoen, als hun topspelers niet vertrekken gaan ze het echt goed in in de EL/CL volgend jaar.

En daarnaast (zoals diegene boven me al zegt) stelt het voetbal in NL ook niet veel voor buiten Ajax/PSV (en Twente dit seizoen).

Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1

Mooie shirts, met aparte boordjes. Ook uit ziet er strak uit :thumbs:

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt net of die bij 't thuisshirt een riem aan heeft:9.. Verschilt ook niet zoveel van het shirt van dit jaar. Er is trouwens ook een voetbalshirt topic hiervoor;).

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar thuis is eigenlijk altijd hetzelfde ;) Enkel wat accenten, zoals het boordje, die wat anders zijn.

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Vind 't uit shirt wel vet overigens.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker, denk dat ik die ga halen volgend seizoen. Ze behouden trouwens ook nog het gele tenue als 2de uitshirt.

14. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitshirt is vet, thuisshirt vind ik lelijk maar dat komt door die rare "riem".

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat ik ergens had gelezen dat Galatasaray 155 miljoen schuld heeft en Fenerbahce 85 miljoen. Dat zou in Nederland niet kunnen, dan wordt je licentie ingetrokken. Denk dat Marty dat bedoelde.

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt wel ja, van Fener weet ik het niet maar wij hebben wel een dikke schuld. Thans is dat ook de reden waarom we de voorgaande jaren nooit goeie transfers hadden. Dit jaar zijn ze eindelijk normaal bezig ivm sponsors en spelers eerst te huren. Maar Fener is gewoon dom, elke keer dik veel geld uitgeven aan zogenaamde sterren die dan floppen.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zo dat is vroeg zeg, had ik niet verwacht.

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hij doet het ook wel erg goed voor zijn leeftijd. Hopelijk kan hij met deze druk/verwachtingen omgaan.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En zo hoort het!

20. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Het zal niet veel verschil maken maar vind ook dat hij er bij hoort. Laat Velthuizen maar thuis, vind ik nog niet goed genoeg voor Oranje..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina