1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat lijkt me niet. Italië en infrastructuur? Bovendien lopen de supporters gewoon door elkaar. Ze wonen immers in dezelfde stad.

2. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Had het van Sulejmani niet verwacht dat hij weg zou mogen, maar komt toch als een verrassing dit

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omg 16 miljoen door de plee.
    Ik zal Sulejmani gewoon houden als ik hun was. Zoveel verdiend die ook weer niet en heeft echt wel talent.

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Kun je dan ook zeggen dat de haat verhouding hetzelfde is? Zie Ajacieden niet bepaald vrolijk door Rotterdam lopen en vice versa. :+

5. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ja als je de training van gister zag wat op Ajax TV was speelde hij iedereen steeds weg en scoorde er op los, hij kan het nog wel geef hem gewoon de kans

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maarja bij ajax is het toch ook maar 1 kleine groep die mega anti feyenoord is
    ik zie feyenoord niet eens meer als een concurrent, laatste jaren heeft Ajax amper meer verloren.
    Je kunt wel 'rivalen' zijn in traditie, maar om elkaar dan de hersens in te slaan als je elkaar tegen komt, denk dat er veel wel meelopen en een grote bek hebben, maar als het op een clash zou uitkomen dat er veel afhaken :9

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In beide spelers zie ik het ook niet meer zitten. Aissati toont geen motivatie en echte passie, maar dat zelfde geldt ook voor Mickey. Sulejmani zou ik dan nog verhuren aan Gert Jan Verbeek, eens kijken of die hem weer aan het voetballen krijgt. Want wat Sulejmani nu allemaal doet slaat gewoon nergens op. Telkens maar zielig er langs proberen te rennen en dan zonder te kijken (hij kijkt naar de grond) de bal voor rossen in de hoop dat iemand hem krijgt, wat dus 0/10 lukt.

Ook zou Ajax nu interesse tonen in Stoch en Beerens. Stoch zie ik niet zitten, Beerens zou een optie kunnen zijn voor de rechter flank. We hebben al genoeg linker flank/links midden spelers.

Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bron? Dit vind ik echt belachelijk. Aissati heeft echt wel potentie hoor, dat Jol hem nou telkens verkeerd gebruikt(als 10 en dan hem de hele tijd van afstand laten schieten) is niet zijn schuld.

Sulejmani, tja.. hij is nog jong en hij kostte 16 miljoen dus om die nou meteen weg te doen. Geloof er zelf totaal niet meer in dat hij het nog gaat halen maar goed, ik zit er wel vaker naast dus wie weet komt het er ooit nog uit.

9. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Stond in de sportweek vandaar daarnaast mogen Wielaert Sno Oleguer en nog wat tribuneklanten vertrekken, heb ook mijn vraagtekens bij Oleguer dat die weg moet, hij stond er wel op de momenten dat hij moest spelen.

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, had vandaag nog een discussie over Sulejmani :p. Als ik hem zou zijn zou ik lekker mijn contract uitdienen bij Ajax, dik cashen en 90% ervan op een spaarrekening dumpen en nadat zijn contract is afgelopen ergens een beetje tegen een bal aan trappen bij FC Volendam ofzo 8).

Alleen in mijn versie op school emigreerde ik terug naar Turkije en ging ik lekker aan zee wonen :+

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oleguer speelt idd redelijk als hij moet spelen, maar Jol wil als stand in liever de jeugd hebben dan al die overbetaalde vetkleppen die er nu zijn. Iets wat ik alleen maar toejuich, want Ajax = jeugd! Alle tribune klanten zitten de jeugd in de weg, dus hopelijk gaan ze allemaal weg.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat is m'n hele punt dus.

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Denk dat het opzich tussen die 10.000 ajax en feyenoord supporters wel goed gaat. Maar op de neutrale vakken is best een risico want daar komen vast gewoon veel fans van beide clubs. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in een stadion ook niet graag naast een supporter van een andere club zou staan. Als ze dan in de laatste minuut een goal scoren waardoor de beker gewonnen word en ze staan voor je neus te juichen kan ik best begrijpen dat je wat agressief gedrag dan kan gaan tonen ;).

Merk altijd wel bij uitwedstrijden dat de kinderen van 16 een grote bek hebben in het vak maar die zullen uiteindelijk rennen als het fout gaat. Nu ze iets minder beschermd zitten zullen ze ook wat minder stoer doen want ik verwacht dat zulke ventjes bij elke club zitten. Maar we zien wel hoe het afloopt, vind het wel leuk als er wat sensatie is. Ben een sensatiehoer :p

14. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel dom hoe het ajax bestuur in deze zaak heeft gehandeld. En nee dit keer niet omdat het ajax is.

Eerst roepen ze keihard wij willen zoveel mogelijk kaarten, Wij willen even veel kaarten als feyenoord want anders is het oneerlijk. Nu krijgen ze evenveel kaarten en dan opeens gaan ze zich terugtrekken mbt het aantal kaarten. Nu zeggen ze dat ze niet in kunnen staan voor de veiligheid en de mogelijk kosten. Dat hadden ze van te voren ook kunnen bedenken en had die v.d boog ook niet zo'n grote bek moeten geven in de media

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hoe kan je nou een sensatiehoer zijn en dan voor ADO zijn 8)?

Ik snap niet hoe je het leuk kan vinden als er vechtpartijen e.d. zouden ontstaan tussen "supporters". Dat is zwaar killing voor het voetbal. Ik heb echt een grafhekel aan "supporters" die elkaar te lijf gaan. Dat soort "supporters" geven geen reet om het voetbal zelf. Straks gaat de bekerfinale niet door en dat is dan te wijten aan diezelfde zogenaamde "supporters".

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Nee knocken hoeft van mij ook niet. Maar ik begrijp wel als iemand naast je aan het juichen is als er word gescoord in de laatste minuut dat je hem een tik geeft omdat het gewoon frustrerend is. Verder vind een een agressief sfeertje ook altijd wel leuk, het zogenaamde opwachten van supporters. Ga nou 3 jaar naar veel uitwedstrijden en heb nog geen 1 knockpartij gezien omdat alles goed is geregeld. Nou is het bij de bekerfinale anders en vind het wel lomp als ze zomaar gaan staan knocken. Als er in het stadion wat gebeurd kan ik het enigszins wel begrijpen.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Er is nu een filmpje op de site van Sport1 van de El Clasico van vorig jaar. Wat een komiek blijft ie Sierd!!! HAHAHAHA ik lach me echt dood als ik hem moet aanhoren :9.

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nou geweldig, de beker finale word in een kwart gevuld stadion gespeeld:emo:
    Geef die kaarten dan aan Feyenoord ofzo als ajax zo bang is dat hun 'supporters' zich niet kunnen gedragen.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zorg jij maar is voor 10000 man die per trein naar een andere stad moeten..

20. JosAz

JosAz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is bijna onmogelijk.
    Feyenoord supporters zullen wel langs het spoor staan om ze op te wachten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina