1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even tussendoor, vond net dit filmpje. Hij blijft erg vet.
    [yt]anwlpTgbQTE[/yt]

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    zeker cool filmpje is al oud maar zeker mooi.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja als iemand Kampioen kan worden moet die hem idd meenemen :)

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is Van Persie niet, die zie je namelijk ook in het filmpje. Maar laten we niet die discussie weer starten(2 jaar terug ging het precies zo :+).

Dat laatste is natuurlijk logisch, theoretisch bestaat de kans dat Twente kampioen wordt zondag.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, zal best. 2 jaar geleden zat ik hier volgens mij nog niet. T'is nummer 45, iemand die niet bestaat in de selectie. Paar weken geleden zat RvP bij Studio Voetbal, de dingen die gebeuren in't filmpje zei hij namelijk ook. Wel grappig, blijft vet.

De Schaal moet gewoon blijven, is toch onzin? Als ze zondag verliezen dan kan de schaal naar Amsterdam. It aint over till the fat lady sings ... :+

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax verliest en Twente wint is het over, wanneer Ajax wint en Twente verliest is het niet over.. Quite logisch dus.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Fortuna 0-1 Veendam

Pff echt waar zeg, waardeloze tering scheidsrechter. Bah bah en nog eens bah.
    Krijgen in de 1ste minuut een penalty tegen, oké, was het ook wel. Prima.
    Maar vervolgens krijgt een speler bij ons een zeer onterechte rode kaart, worden 2 zuivere penalty's ontnomen, en word er gewoon puur tegen ons gefloten. Lang geleden dat ik me zo heb zitten opvreten.

Maarja, opzich wel een erg goede sfeer in het stadion, met een 8000 man op de tribune. Maar wat heb je er aan..

Volgende week, laatste speelronde, en er maken nog 3 ploegen kans om naar de topklasse geknikkerd te worden.

Programma volgende week:

Telstar - Eindhoven
    Mvv - Top Oss
    FC Zwolle - Fortuna Sittard

Wij moeten winnen, gelijkspel hebben we niks aan.
    En dan de gedachte erbij, dat we dit seizoen nog geen 1 uitwedstrijd hebben gewonnen, maakt het er allemaal niet makkelijk op.

Heb er een erg slecht gevoel bij zo. :'-(

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wellicht het enige voordeel voor jullie kan zijn dat FC Zwolle spelers spaart voor de nacompetie.
    Wij hebben vanavond in een degelijke wedstrijd vrij gemakkelijk van RBC Roosendaal gewonnen met 3 - 1. :)

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nja, al spelen ze met de A5, feit blijft dat we niet makkelijk scoren.
    Nu maar even hopen op MVV. Hun zullen het vast wel jammer vinden als er volgend seizoen geen derby meer is, dus misschien is dat een motivatie.:+
    Ik kan het gewoon nog niet realiseren dat volgende week wel eens de laatste wedstrijd zou kunnen zijn voor ons. En dan, lekker iedere vrijdag avond op de bank, moet er niet aan denken!

Wel goed dat jullie wonnen. Rbc vind ik een hele rare ploeg. De ene keer spelen ze de sterren van de hemel, en de week erna lopen ze niet veel sneller dan een hoop dikke stront in de winter, bergopwaarts..

12. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

_O_

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    RBC Roosendaal is ook een rare ploeg, ze scoorde vandaag wel een mooi eigen doelpunt moet ik zeggen. :D

Maar het is inderdaad een feit dat jullie weinig scoren, zie de 31 doelpunten die jullie gescoord hebben.
    Maar ook voor Eindhoven geldt dat ze wellicht spelers sparen voor de nacompetitie, wat niet gunstig is voor jullie.
    Dus jullie moeten sowieso zelf winnen mocht dat niet lukken dat hopen op MVV. En dat zal ietwat raar zijn.
    Ik zal volgende week even tegen FC Zwolle zijn, het zal wat moeite kosten maar vooruit. ;)

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, zal ook wel raar zijn als nota bene MVV ons gaan redden. Achja, gewoon zelf winnen, en een feestje bouwen in Zwolle.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inter met 2-0 gewonnen van Juventus, check die 1-0 van Maicon. Wat een volley.

_O_

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    werkelijk briljant _O_

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    GEWELDIG _O_

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , ik ben er echt niet door verrast wéét je...
    Hij heeft namelijk destijds Australië nét hetzelfde geflikt...

En nu doet ie het wéér....
    Diegene die zei dat geld niet belangrijk meer was voor hem ,en hij als bondscoach van België daardoor zovéél korter bij zij famillie zou zijn...

En hij iets zou kunen opbouwen met het spelersmateriaal dat momenteel voorhanden is..

Mwa, zeg zélf ,als je de vergelijking maakt tussen bondscoach in belgiê a rato van 600.000 euro per jaar,en je kan in rusland 6.000.000 euro's verdienen voor nét diezelfde job is de keuze snel gemaakt..

Ook al heb je al eerder gezegd dat het familiale boven het financiële primeert..

Als je een échte geldwolf zijt gooi je dus het bovenstaande als moreel oogpunt gelijk overboord...

Dickie dééd het dus...

Wij konden het al van op voorhand weten....

De "kleine generaal", klein van stuk wat betreft lengte,
    ietwat groter geschat vanwege zijn tactisch inzicht...
    En bij de allergrootste gerekend wat zijn inhaligheid betreft....

De conclusie...de eerstvolgende interland van ons tegen dickies nieuwe jongens ,en dit als er in de tussentijd geen enkele arabische ingezetene komt zwaaien met een nog meer rijkgevulde geldbuidel om hem te verleiden om nog maar eens te gaan verkassen gaat vonken opleveren....

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat geintje alleen bij Australië?

Volgens mij heeft die nog nergens zijn contract uitgediend;
    PSV eerder weg gegaan ivm geld, flikt volgens mij hetzelfde bij Glasgow ;)

Tis een faalhaas, laat dat duidelijk zijn

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Zag laatst inderdaad een filmpje waarin hij 10 clubs elke keer verliet voor meer geld :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina