1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Bij ons is het al 10 jaar zo en dan vinden ze het raar dat het nooit vol zit. Vanaf volgend jaar kan je eindelijk extra kaarten kopen op een (s)cc.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die cokesnuiver kan Ajax toch helemaal niet betalen?:lol: Wel weer komisch dit soort geruchten.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt mij ook niet. Voor hetzelfde salaris als Pantelic mag hij het komen proberen maar meer ook echt niet

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde het gerucht dat Lens zo goed als verkocht is aan PSV. Maatje van een vriend van mij had gesproken met de hoofdscout van AZ.

Dat zou wel echt kut zijn, grootste talent van AZ (in mijn ogen ook beter dan Hammie).

Laatst bewerkt: 25 apr 2010
  5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, dacht dat Dembele en El Hamdaoui al verkocht werden. Nu gaat de hele voorhoede weg. Ook kut dat-ie naar PSV gaat, had hem graag bij Ajax gezien.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze Dembele niet zo maar kwijtraken. Die speelt dit seizoen echt belabberd. El Hamdaoui kon mij nou ook niet echt overtuigen, maar die zie ik nog wel weggaan. En dan we idd wel de belangrijkste spelers kwijt.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die via via via verhalen zijn 9 van de 10 keer niet waar. Ze zijn bij AZ echt niet op hun hoofd gevallen hoor, want als je Lens verkoopt sta je volgend jaar gewoon 10 plaatsen lager met Benschop in de spits.

8. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Lens vind ik inderdaad een geweldige speler. Toen hij bij NEC speelde was ik al gecharmeerd van hem.

Wat denken jullie trouwens wat er met Suarez gaat gebeuren? Hij is gewoon te goed voor de Eredivisie maar ik denk dat nergens in de wereld een club is die 30/35 miljoen voor hem wil betalen. Nog een jaartje houden danmaar?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die gaat gewoon weg voor 15 - 20 , volgens mij kan Ajax daar heel moeilijk nee tegen zeggen

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het echt aan het WK gaat liggen. Sommige clubs zijn nogal opportunistisch en zullen na een vlammend WK van Suarez wel heel veel geld voor hem willen betalen.

Speelt hij een onopvallend WK, dan blijft hij. Hij wil alleen weg voor de echte top en daar vind ik hem niet goed genoeg voor. En ik neem aan dat Ajax alleen biedingen van 25 tot 30 zal accepteren. 15 tot 20 denk ik niet.

11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die voor een bedrag rond de €20 miljoen vertrekt naar een Valencia oid. Of Atletico Madrid zou ook wel kunnen, als Aguero vertrekt :p

Fener staat nog op gelijkspel, 2e helft gaat zo beginnen. Als we vanavond weten te winnen van Bursa kunnen we in principe nog kampioen worden _O_

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk niet dat een club in deze tijd 25-30 voor een speler betaald die zich alleen in de Eredivisie heeft bewezen 9of hij moet echt een goal of 5-6 tijdens het WK maken) Ik zou trouwens als ik Ajax was Suarez ook niet voor 15-20 laten gaan

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb het gevoel dat Suarez een onopvallend WK gaat spelen. Hij weet zelf ook dondersgoed dat hij zich daar zal moeten bewijzen en dan gaat ie forceren, denk ik. Dat is het nadeel van een emotievoetballer.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk dat Ajax hem niet voor €20 mil laat gaan, daar is hij té belangrijk voor.
    Maar of hij blijft of vertrekt zal inderdaad voor een groot gedeelte van het WK afhangen.

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nog een filmpje na de wedstrijd tegen Zwolle vrijdag, en we niet degradeerden.
    Alsof we gewoon fucking kampioen zijn geworden.:D

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez wordt met de week minder waard volgens mij
    niks goed gedaan vanavond :{

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hij moet eens leren om er in de belangrijke wedstrijden ook te staan. Dit is nu de zoveelste keer dat hij faalt in een dergelijke wedstrijd, daarom denk ik ook dat hij op het WK enorm gaat tegenvallen.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Makaay vindt het na zeventien jaar mooi geweest
    26/04/2010 11:28

De KNVB-bekerfinale tegen Ajax van donderdag 6 mei wordt de allerlaatste wedstrijd van Feyenoorder Roy Makaay. De 35-jarige aanvaller houdt het na zeventien seizoenen en 315 doelpunten
    voor gezien.

Ondanks de flirt met zijn eerste club Vitesse, zet Makaay na dit seizoen een punt achter zijn loopbaan die hem roem opleverde in Spanje en Duitsland. In Nederland reikte de oud-international niet tot de top van het vaderlandse voetbal.

Makaay arriveerde in 2007 met hoge verwachtingen in De Kuip.
    De oud-international bewees tijdens zijn eerste twee seizoenen zijn waarde voor de Rotterdamse club, maar moet deze jaargang genoegen nemen met een plek op het tweede plan.

Trainer Mario Been ziet in Makaay geen vaste waarde meer, waardoor de imposante carrière als een nachtkaars dreigt uit te gaan. De aanvaller is bezig aan een van zijn minst productieve seizoenen in zijn loopbaan. Alleen in zijn debuutjaar met Vitesse kwam Makaay minder tot scoren.

Doelpunten waren het handelsmerk van Makaay. Voordat hij naar Feyenoord verkaste maakte hij bij Vitesse, Tenerife, Deportivo La Coruña en Bayern München zijn faam waar. In 2003 kreeg hij als Europees topscorer de Gouden Schoen. In Duitsland verdiende hij met zijn spel als sluipmoordenaar de bijnaam Das Phantom.

Met 315 goals in 663 officiële duels kan Makaay bogen op een fraai moyenne. Op 6 mei in De Kuip krijgt hij tegen Ajax zijn laatste kans de fraaie cijfers luister bij te zetten.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Respect voor zo'n schitterende carrière als die van Makaay. Een groot voetballer die afscheid neemt, ondanks z'n magere laatste jaren.

Laat maar lekker falen :thumbs:

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als je jezelf verveeld, stuk van Kowet.
    Ik vond het in ieder geval een stuk goed vermaak. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina